Emaitzak: 7
2008 | ||
Watsonen ostean, ikaskuntzak bide ezberdinak hartu zituen. Skinnerrek(), adibidez, baldintzapen eragilea edo instrumentala delakoan oinarrituz nabarmendu zuen jokabide batek izan | ditzakeen ondorio positiboak eta negatiboak oso garrantzitsuak direla (ikus 7.1.2 puntua). Geroago, 1950ean Searsekin() eta 1960an Bandurarekin (1925), ikaskuntzak estimuluarekin eta | |
Watsonen ostean, ikaskuntzak hainbat bide hartu zituen. Skinnerrek (19041990), adibidez, baldintzapen operantea delakoan oinarrituz, azpimarratu zuen jokabide batek izan | ditzakeen ondorio positibo eta negatiboek garrantzia handia dutela. | |
2012 | ||
Horregatik, hobe da saihestea. Partekatu nahi ez dituen egoeren aurrean, eraginkorragoa da haurrei azaltzea haien portaerak ekar | ditzakeen ondorio positiboak, eta ez negatiboak: “maileguan uzten baduzu, zure jostailua utziko dizu eta jokoa aldatu ahal izango duzu”, “partekatzen baduzu, biok batera jolastu ahal izango duzue” edo “utzi, oso pozik jarriko da”. | |
2013 | ||
Watsonen ostean, konduktismoak bide ezberdinak hartu zituen. Skinner-ek (1938), adibidez, baldintzapen eragilea edo instrumentala delakoan oinarrituz, nabarmendu zuen oso garrantzitsuak direla jokabide batek izan | ditzakeen ondorio positiboak eta negatiboak. Geroago, 1950 eta 1960ko hamarkadetan, Sears, Maccoby eta Levin (1957) eta Bandura ren (1982, 1987) ekarpenei esker, gizakien ikaskuntzari buruzko interesa piztu zen. | |
Osasuna: Neerlandiako Research Voor Beleid aholkularitza enpresak egindako txosten batek adierazten du ordu gehiago egoteak estresa murrizten duela, jendeak aire zabalean jarduerak egiteko denbora gehiago baitu, seguruago sentitzen baita eguneko argiarekin edo eguzkitan egoteak eragin | ditzakeen ondorio positiboekin, adibidez, bitaminaren asimilazioarekin. Ordua aldatzeko eragozpenak Abantailak izan arren, ez dago ados ordutegiarekin. | |
2014 | ||
Watsonen ostean, ikaskuntzak bide ezberdinak hartu zituen. Skinnerrek (19041990), adibidez, baldintzapen eragilea edo instrumentala delakoan oinarrituz nabarmendu zuen jokabide batek izan | ditzakeen ondorio positiboak eta negatiboak oso garrantzitsuak direla. Geroago, 1950ean Searsekin() eta 1960an Bandurarekin (1925), ikaskuntzak estimuluarekin eta erantzunarekin duen harremana alde batera utzi, eta, bereziki, gizakien ikaskuntzari buruzko interesa piztu zen; ikaskuntza mota horri ikaskuntza soziala deritzo. | |
2016 | ||
Zer ezaugarri nutrizional ditu? Hurrengo artikuluan hazien nutrizio edukia aztertzen da, eta horien kontsumoak eragin | ditzakeen ondorio positiboak deskribatzen ditu, eta sukaldean nola erabili azaltzen du. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ezan | 7 (0,05) |
Lehen forma
ditzakeen | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
ezan ondorio | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
ezan ondorio positibo | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |