Emaitzak: 5
2015 | ||
14a) Eskola instituzioak paper garrantzitsua betetzen du hiztunen komunikazio konpetentzia garatzeko orduan, zeren bertan zehazki planifika baitaitezke jardunak ikasle konkretuek sarbidea izan | dezaten komunikazio jardun bereziagoak ikasteko. ** 14b) Eskola instituzioak hiztunen komunikazio konpetentzia garatzeko orduan paper garrantzitsua betetzen du, zeren bertan zehazki planifika baitaitezke jardunak ikasle konkretuek sarbidea izan dezaten komunikazio jardun bereziagoak ikasteko.14c) Eskola instituzioak hiztunen komunikazio konpetentzia garatzeko orduan paper garrantzitsua betetzen du, zeren bertan, ikasle konkretuek komunikazio jardun bereziagoak ikasteko sarbidea izateko jardunak zehazki planifika baitaitezke. | |
14a) Eskola instituzioak paper garrantzitsua betetzen du hiztunen komunikazio konpetentzia garatzeko orduan, zeren bertan zehazki planifika baitaitezke jardunak ikasle konkretuek sarbidea izan dezaten komunikazio jardun bereziagoak ikasteko. ** 14b) Eskola instituzioak hiztunen komunikazio konpetentzia garatzeko orduan paper garrantzitsua betetzen du, zeren bertan zehazki planifika baitaitezke jardunak ikasle konkretuek sarbidea izan | dezaten komunikazio jardun bereziagoak ikasteko.14c) Eskola instituzioak hiztunen komunikazio konpetentzia garatzeko orduan paper garrantzitsua betetzen du, zeren bertan, ikasle konkretuek komunikazio jardun bereziagoak ikasteko sarbidea izateko jardunak zehazki planifika baitaitezke. | |
14a) Eskola instituzioak paper garrantzitsua betetzen du hiztunen komunikazio konpetentzia garatzeko orduan, zeren bertan zehazki planifika baitaitezke jardunak ikasle konkretuek sarbidea izan | dezaten komunikazio jardun bereziagoak ikasteko. ** | |
14a) Eskola instituzioak paper garrantzitsua betetzen du hiztunen komunikazio konpetentzia garatzeko orduan, zeren bertan zehazki planifika baitaitezke jardunak ikasle konkretuek sarbidea izan | dezaten komunikazio jardun bereziagoak ikasteko. ** | |
14a) Eskola instituzioak paper garrantzitsua betetzen du hiztunen komunikazio konpetentzia garatzeko orduan, zeren bertan zehazki planifika baitaitezke jardunak ikasle konkretuek sarbidea izan | dezaten komunikazio jardun bereziagoak ikasteko. ** |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ezan | 5 (0,03) |
Lehen forma
dezaten | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Uztaro | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
ezan komunikazio | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
ezan komunikazio jardun | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |