Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 31

2000
‎Jolas ezazu jolasa. Jar ezazu are arrisku larriagoan zure lanbidea.
2002
‎Bitartean, laztan nazazu eta egin ezazu jolasean nirekin. Urte batzuk ditugu aurrean, elkarri poza emateko.
2004
‎Errepara iezaiozu jolasean jardungo duteneko azalerari.
2006
‎Begira itzazu jolasetako eserlekuen segurtasun barrak eta uhalak.
‎Hona ekarri partez, eraman ezazu parkera. Egin dezala jolas! ’ Nire galdera: zer behar du umeak, zer behar dute gurasoek?".
2008
‎Askotan jokaldia zein da? Eskolari esatea bete dezala jolasaren zati hori. Eta irakasleek esaten dute" guk ezin dugu dena eskolatik egin".
‎Txikitan, amak beti esaten zidan lastairaren gainean salto ez egiteko. Baina egungoak hain ondo eginak daude, lasai lasai egin dezakezu jolas haien gainean.
‎" Debekatuta dago liburuak eramatea", jarriko nuke letra larriz izen emate orrian. Eta egin dezagun jolas: har ditzagun hitz konposatuak, bana ditzagun erditik eta elkar ditzagun berriro hitzak aleatorioki.
2009
‎Hori hola izanik, zer etorkizun eduki dezake jolas kooperatiboak?
2010
‎5.Pertsona desgaituek gainerakoen baldintza berberetan parte har dezaten jolas, aisialdi eta kirol jardueretan, estatu alderdiek neurri egokiak hartuko dituzte, helburu izanik:
2011
‎Lehen etapak Hiztegi bat ondo erabiltzeko, ezinbestekoa da ordena alfabetikoa trebetasunez menderatzea. Ildo horretan, Lehen Hezkuntzako lehen urteetan hasten da trebakuntza, irakasleek alderdi hori sustatu baitezakete jolas eta jarduera errazak eginez ikasgelan, alfabetoa barneratu eta memorizatzeko eta hiztegietan hitzak nola kokatzen diren jakiteko lehen orientazioak lortzeko. Hiztegi bateko orrialdeetan hitz gidarien erabilgarritasuna ezagutu behar da Lehenik eta behin, ikasleek jakin behar dute hitzak lehen letratik abiatuta ordenatzen direla, eta, letra hori bigarrenarekin bat, bigarren letra kontuan hartzen dela, eta horrela hurrenez hurren.
2012
‎1.Estatuek neurriak hartu behar dituzte pertsona desgaituek sarbidea izan dezaten jolas eta kirol jarduerak egiten diren tokietan, besteak beste, hoteletan, hondartzetan, estadioetan eta gimnasioetan.Neurri horiek barneratuko dute jolas eta kirol programen langile arduradunei emandako laguntza, barne hartuta sarbidea ziurtatzeko metodoak garatzera bideratutako proiektuak eta parte hartze, informazio eta gaikuntza programak.
‎Horrela, eredu seguru bihurtzen ziren, haurraren beldurra indartzen ez zuena. Seme alabekin egin zitzaketen jolasak ere erakusten zizkieten gurasoei, eta zer egin zezaketen haurrak uko eginez gero. Joko horietan, haurrak iluntasun maila gero eta handiagoa zuten egoerei egin behar zien aurre, eta, pixkanaka eta gurasoen presentzia bizigarri eta babesgarriarekin, konturatu zitekeen ez zela ezer gertatzen argirik gabe egoteagatik.
2013
‎Gai izango al zara? Egin dezagun jolas.
‎Nola? 5 Taldeko kideren batek trabak jarri ditu? Nola? 6 Berriz egin behar izanez gero, nola egingo zenukete? 3 Egin ezazue jolasari buruzko hausnarketa talde handian.3 Arakatze jardueraJarduera honetan Pasabidea eraikitzen jolasean izan dituzuen portaerak patxadaz aztertzen saiatuko zarete, eta baita, horiek gizartean izan dezaketen isla ikusten ere.1 Horretarako, launaka bildu eta erantzun egokitzen zaizuen galdera sortari. Talde bakoitzean idazkariak jasoko ditu erantzunak.
‎Minusbaliotasunen bat duten txikientzat, beren aisialdiaz gozatzeko aukera ematen baitie, baldintza berdinetan, eta ezgaitasunik gabeko haurrentzat, kontzientziazio lan handia egiten baitute. Zabuek eta egokitutako jolasek minusbaliotasuna duten haurren mugak hartzen dituzte kontuan, baina haur guztiek har ditzakete Jolas horien diseinuan, minusbaliotasunak dituzten haurren mugak hartzen dira kontuan, baina horrek ez du eragozten haur guztiek erabiltzea. Izan ere, denek jokatzen dute.
2014
‎Oso ongi, jaunak, egin dezagun jolas.
2015
‎" Kapitalismoa sistema okerra da eta bla, bla, bla." Baina kapital sistemaren gamipena, eta hitz horrekin egin ditzakegun jolas fonikoak (gaitzea, garatzea, garaitzea) eta azkenekoaren hiru adiera posibleak (irabaztea, gainean jartzea eta garaian jartzea) apaltasunez miatu ditugu. Eta isiltasun apur bat ere egin.
‎Bihurtu ezazue jolas bat.
2016
‎Haurrek app egokiekin egin ditzakete jolas, irakurketa, marraztea, ingelesa ikastea eta bideojokoak egitea
2017
‎Badakigu, jakin, ortodoxia filologikoak nekez onets litzakeen jolasak burutu direla bertan, baina argi izan dugu hasieratik Axularri irakurleak areagotzea zela helburua, ez filologiak, ez literaturak, ez euskarak berak ez baitute ezer irabazten liburua, orain arte bezalatsu, altxor eta harribitxien gordailuan bere purutasunean gorderik izatearekin.
2018
‎Irabazten duenak ospatu egiten du, besteek kexu. (3zpa4 ren abestia erabili dezakete jolaserako, kontroletik jarrita).
‎(Zutik jarri eta irmo) Bai. Egin dezagun jolas. Ez digu kalterik egingo.
‎Egin dezagun jolas! Badator?
2019
‎Lanean hasterakoan etxean nengoen, bertan nituen objektuei begiratu eta pentsatu nuen: zer objektu erabil dezaket jolaserako, aukera gehien ematen didana. Mezedorarekin hasi nintzen jolasten eta pentsatu nuen, “hau izan daiteke”.
2021
‎Bestela gertatzen zait ipuinekin: erakargarria egiten zait ipuinaren forma, sor dezakeen jolasa, eta idazteko orduan interesgarria egiten zait.
‎Badakit honezkero badakizuela, baina uste dut harrituko zinateketela etxean Mikelek eta biok denbora zertan galtzen dugun ikusiko bazenute. nizueke esplikatu zenbatetan hasi dugun literaturarekin harremana zuen hitz joko tentelen bat eta zenbatetan eraman gaituen horrek orduak iraun ditzakeen jolas absurdoren batera.
2022
‎Parkeei buruzkoa: «Programatu ditzakezu jolasak parkeetan, baina haurrek euren programazioa egingo dute. Hondarribian:
2023
‎Burgeskumeok, egin dezagun jolas. Ezkertiar ustekook ere lasai, ez apuratu, guztiok har dezakegu parte.
‎Harearekiko (amatofobia) eta belarrarekiko beldurraren aurrean, hasieran egokiena txankletak edo zapatilak erabiltzea da, eta beti eskuoihal edo manta bat jartzea, kontaktu zuzena saihesteko. Horiek gainditzen lagun dezakeen jolasa tapakiaren barruan oina ateratzea, gainazal azkarra ukitzea eta barre egitea da: behin zuek eta beste bat, peea.
‎Artea bizitzaren imajinario sinbolikoa baita. Arima eta gorputza inplikatuz, bizi irauteko erabil dezakegun jolasik ederrena.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia