Emaitzak: 8
2004 | ||
Errepara | iezaiozu jolasean jardungo duteneko azalerari. | |
2006 | ||
Begira | itzazu jolasetako eserlekuen segurtasun barrak eta uhalak. | |
2009 | ||
Hori hola izanik, zer etorkizun eduki | dezake jolas kooperatiboak? | |
2011 | ||
Lehen etapak Hiztegi bat ondo erabiltzeko, ezinbestekoa da ordena alfabetikoa trebetasunez menderatzea. Ildo horretan, Lehen Hezkuntzako lehen urteetan hasten da trebakuntza, irakasleek alderdi hori sustatu | baitezakete jolas eta jarduera errazak eginez ikasgelan, alfabetoa barneratu eta memorizatzeko eta hiztegietan hitzak nola kokatzen diren jakiteko lehen orientazioak lortzeko. Hiztegi bateko orrialdeetan hitz gidarien erabilgarritasuna ezagutu behar da Lehenik eta behin, ikasleek jakin behar dute hitzak lehen letratik abiatuta ordenatzen direla, eta, letra hori bigarrenarekin bat, bigarren letra kontuan hartzen dela, eta horrela hurrenez hurren. | |
2012 | ||
Horrela, eredu seguru bihurtzen ziren, haurraren beldurra indartzen ez zuena. Seme alabekin egin | zitzaketen jolasak ere erakusten zizkieten gurasoei, eta zer egin zezaketen haurrak uko eginez gero. Joko horietan, haurrak iluntasun maila gero eta handiagoa zuten egoerei egin behar zien aurre, eta, pixkanaka eta gurasoen presentzia bizigarri eta babesgarriarekin, konturatu zitekeen ez zela ezer gertatzen argirik gabe egoteagatik. | |
2013 | ||
Minusbaliotasunen bat duten txikientzat, beren aisialdiaz gozatzeko aukera ematen baitie, baldintza berdinetan, eta ezgaitasunik gabeko haurrentzat, kontzientziazio lan handia egiten baitute. Zabuek eta egokitutako jolasek minusbaliotasuna duten haurren mugak hartzen dituzte kontuan, baina haur guztiek har | ditzakete Jolas horien diseinuan, minusbaliotasunak dituzten haurren mugak hartzen dira kontuan, baina horrek ez du eragozten haur guztiek erabiltzea. Izan ere, denek jokatzen dute. | |
2016 | ||
Haurrek app egokiekin egin | ditzakete jolas, irakurketa, marraztea, ingelesa ikastea eta bideojokoak egitea | |
2023 | ||
Harearekiko (amatofobia) eta belarrarekiko beldurraren aurrean, hasieran egokiena txankletak edo zapatilak erabiltzea da, eta beti eskuoihal edo manta bat jartzea, kontaktu zuzena saihesteko. Horiek gainditzen lagun | dezakeen jolasa tapakiaren barruan oina ateratzea, gainazal azkarra ukitzea eta barre egitea da: behin zuek eta beste bat, peea. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ezan | 8 (0,05) |
Lehen forma
ditzakete | 2 (0,01) |
baitezakete | 1 (0,01) |
dezake | 1 (0,01) |
dezakeen | 1 (0,01) |
iezaiozu | 1 (0,01) |
itzazu | 1 (0,01) |
zitzaketen | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Consumer | 8 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
ezan jolas | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
ezan jolas ere | 1 (0,01) |
ezan jolas eserleku | 1 (0,01) |
ezan jolas horiek | 1 (0,01) |
ezan jolas jardun | 1 (0,01) |
ezan jolas kooperatibo | 1 (0,01) |
ezan jolas tapaki | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |