Emaitzak: 2
2004 | ||
Igeriketako entrenamendu saioak iraunkorrak badira, komeni da kirolariari jakinaraztea azukre, elektrolito eta ur galera ordezkatzeko behar organikoa dagoela, deshidratazioa eta nekea saihesteko, horrek eragin negatiboa izan | baitezake haren errendimendu fisikoan. Entrenamendu serieak sendoak badira, muskulu glukogenoa (energia azkarreko biltegia) ez da nahikoa kontsumitutako energia hornitzeko, eta energia ekarpena odoleko karbohidratoekin osatzen da. | |
2023 | ||
Detekzioa funtsezkoa da, gaitasun handiko norbaitek arreta berezia behar baitu, diagnostikorik gabe inoiz jasoko ez duena. Hala ere, dauden datuen arabera, hezkuntza sistemak nekez identifika dezake gaitasun handiko 10 adingabetik bat; zama horrek, azken batean, eragina izan | dezake haren errendimendu akademikoan. f534 Eskola porrota “Ez dago kausa efektu erlaziorik esanez haur batek, atenditua ez izateagatik, eskola porrota izango duela, baina bistakoa da hori gertatzeko aukerak gora eta gora egingo duela, haurra motibaziorik gabe dagoen testuinguru batean dagoelako, erritmoa motela delako behar duenerako, elementu errepikakor asko baitaude; eta horrek guztiak hezkuntzarekiko eta eskolarekiko interesa galduz doa. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ezan | 2 (0,01) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Consumer | 2 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ezan hura | 2 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
ezan hura errendimendu | 2 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |