Emaitzak: 9
2005 | ||
Baliozta | ezazu haur eskolaren segurantzia: | |
2011 | ||
Félix López Salamancako Unibertsitateko Psikologia Ebolutiboko eta Hezkuntzako katedradunak dioenez, kasurik gehienetan, “egokitzapen falta erakusten duten adierazpenak desagertu egiten dira lehenengo bi asteak amaitu baino lehen”, baina “ikasleen %10ek eta %20k lehen hilabetean eduki ditzakete”. Egokitze aldia Faktore batzuek eragina izan | dezakete haurra eskola ingurune berrira egokitzeko fasearen iraupenean. Félix Lópezek “Haur hezkuntzaren kalitatea hobetzea: | |
2012 | ||
ARIKETAK Pentsa | ezazu haur eskolan ari zarela lanean eta 3036 hilabeteko 18 haurren gelako arduraduna zarela. Antola itzazu lekua eta altzariak, hiruhileko batean ondorengo jarduera hauek lantzeko (aldez aurretik, ikasgelaren planoa egin duzu, bere kakotegi, ate eta leihoekin): | |
Proposatutako metodologia aukera bakoitzaren arabera, adieraz itzazu jarduera egiteko adin egokia eta, zure iritziz, metodo bakoitzak dituen alde onak eta eragozpenak. METODOLOGIA AUKERA ADIN EGOKIA ALDE ONAK ERAGOZPENAK Interesguneak Txokoak Tailerrak Jolas librea Jolas esperimentala Gelako kide guztien artean, antola | ezazu haur eskolan landu daitezkeen interesguneei buruzko ideia jasa. Sortzen diren proposamenen artean, antola itzazu 10 interesgune. | |
Haur Hezkuntzan zer egoeratarako da egokiagoa bakoitza? Osa | ezazu haur eskola batean guraso tutoreek beren haurraren izena ematerakoan bete luketen galdetegia. IHP baten helburuak aintzat hartuta, presta ezazu galdetegi bat, helburu horiek lortzeko ekintzak egiten diren ebaluatzeko. | |
2013 | ||
Herrialde horretan, kirol lurrak eta jarduera ludikoak eraikitzeko proiektu batek, Afrikako zentro errefuxiatu gazteekin, bizi kalitatea hobetzen laguntzen du, harrera herrialdean integratzen laguntzen du eta eskolako absentismoa murrizten du. «Irakasleak motiba | ditzake haurrak eskolara joatera, kirol jolas baten promesarekin», azaltzen du Cristina Díazek. Zambia. | |
2016 | ||
Iruñeko haur eskoletako gurasoek Arartekoari hitzordu eskaera egin diote eskubideen bermean laguntza eman | dezan Haur Eskoletako gurasoen ordezkaritza: | |
2019 | ||
Euskararen kasuari dagokionez, Arrue proiektuko ikerketak (Eusko Jaurlaritza, 2013) antzekoondorioak iradoki | ditzake haurrek eskolaren testuinguruan egiten duten hizkuntzen erabileraz.Datuek erakusten dute lehen hezkuntzatik bigarrenera pasa ahala, haurrek gero eta euskaragutxiago, eta gero eta gaztelania gehiago egiten dutela. | |
2023 | ||
Idatzi | nezake haurren eskolaz kanpoko ekintza kopuruaz; egun osoa ikastetxean eman ondoren, bideratutako ekintzetan igarotzen duten ordu kopuru estratosferikoaz; edo ingeles eskola eta bestelako ekintza ezinbestekoez. Idatzi nezake, ondorioz, seme alabekin konpartitzen dugun denbora apurraz. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ezan | 9 (0,06) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Consumer | 3 (0,02) |
LANEKI | 3 (0,02) |
Berria | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Euskalerria irratia | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ezan haur | 9 (0,06) |
Konbinazioak (3 lema)
ezan haur eskola | 9 (0,06) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |