Emaitzak: 3
2003 | ||
“Estres txikiko eta aitatasun egokiko familietan bizi diren haurren %5, 3k bakarrik garatzen dute asma hiru urterekin, eta %25ek, berriz, estres eta aitatasun problematiko handiko familietan”, dio Jauregik. “Estresa —espezialistak jarraitzen du— hutsala da lehen haurtzaroan, gurasoen arriskua txikia denean, baina handia denean, bizi gertaerek handitu egin | lezakete haurrak asma garatzeko duen arriskua”. Asmatikoak diren pertsonengan, gainera, gatazka emozionalek sintomak areagotu ditzakete, batez ere adinarekin. | |
2004 | ||
alergia bat izateko aukera eta asma izateko %66 gehiago. Etorkizunean, datu horiek lagungarriak izan daitezke amek neurri gehiago har | ditzaten haurren asma eta alergiak prebenitzeko. Zehazki, Arshadek adierazi zuen “ikerketa berria bideratu litzatekeela fetuaren sistema immunologikoaren garapenean eragina izan dezaketen ingurumeneko eraginak identifikatzera”. | |
2011 | ||
Koipe gutxiko jogurta kontsumitzen duten emakume haurdunek areagotu egin | dezakete haurrari asma eta errinitis alergikoa (belarraren sukarra) izateko arriskua, berriki egindako aurkikuntzen arabera. Azterlana 2011ko irailaren 25ean Amsterdamen (Herbehereak) egingo den European Arnaskatory Society (ERS) elkartearen urteroko biltzarrean aurkeztuko da. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ezan | 3 (0,02) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Consumer | 3 (0,02) |
Konbinazioak (2 lema)
ezan haur | 3 (0,02) |
Konbinazioak (3 lema)
ezan haur asma | 3 (0,02) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |