Emaitzak: 2
2006 | ||
Beste ingurune bereziki esanguratsu bat, haur adoptatuaren eskolakoa da.Haurraren gelako ikaskideek, adinkideek, eta irakasleek, eragin handia izan | dezakete haur adoptatuaren egokitzapen eta garapenean. Zalantzarik gabe, testuinguruhonetan familia adoptiboaren eredua (familia tradizionala ez diren beste familiaereduekin batera) zenbat eta arruntago bilakatu, eta ikasleen artean zenbat etagehiago sustatu ezberdintasunekiko tolerantzia eta onarpen balioak; orduan etahobeto arituko gara haur adoptatuaren egokitzapen eta garapena mesedetzen. | |
Muga hauek kontuan izanik, literaturaren azken azterketaren arabera (Howard, Smith eta Ryan, 2004; Judge, 2004; O. Brien eta Zamostny, 2003; Rushton, 2004) esan | genezake haur adoptatuen zenbait adierazletan erakutsiriko emaitzak (etxera, eskolara eta komunitatera egokitzea, osasun mental eta fisikoaren nolakotasuna, etab.), oro har, baikorrak direla. Halere, emaitza orokor baikor horiek agertzenbadira ere, Howard eta laguntzaileek (2004) adierazten duten moduan, ikerketagehienek adoptaturiko haurrek adoptatuak ez direnek baino arazo emozional etajokabidezko arazo gehiago dituztela erakusten dute (Wierzbicki, 1993), berezikieskola adinean eta, batik bat, nerabezaroan (Stams, Juffer eta van IJzendoorn, 2001). |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ezan | 2 (0,01) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 2 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ezan haur | 2 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
ezan haur adoptatu | 2 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |