Emaitzak: 8
2012 | ||
Nolanahi ere, marka baten eta bere xede taldeen arteko harremana ahalik eta estuena eta emankorrena izan dadin edozein bide ikertzeko eta esperimentatzeko prest dagoen eremuan, konbentzituta gaude ekarpen baliagarria egin | dezakeela gure ikerketak. Are gehiago globalizazioaren | |
Edozein kasutan, ezbairik gabe esan daiteke, Euskal Herriko kultur osagai eta adierazle nagusi eta garrantzitsuena dela euskara. Hura sustatzeko lanetan edo euskalgintzan diharduten erakundeei eta gizarte eragileei (alderdi politiko, sindikatu, elkarte eta abarrei) ere ekarpen polita egin | diezaioke gure ikerketak. Izan ere, diskurtsoa berritzeko eta komunikazioari ahalik eta zuku handiena ateratzeko ahaleginetan dabiltzanei argudio sendo bat eskainiko bailieke, marketing linguistikoa lantzen eta osatzen laguntzeko. | |
2013 | ||
Arlo horretan, gure ikerlanaren helburuetara hurbiltzen gara, nahiz eta gurea, euskal ikuspegitik begiratua izan. Ondorio orokor batzuekin erka | dezakegu gure ikerketa, baina azken ondorioetarako Euskal Herritik abiatutako ikerketa propio bat egin behar dugu. | |
Ikerketa objektuari dagokionez, hezkuntza erakundeak modu orokorrean ulertu ditugu, hau da, araututako hezkuntza maila desberdinak ikertu ditugu3 Ikerketa objektua horren zabala izateak zehaztasuna kendu | diezaioke gure ikerketari. Hala ere, muga horretaz jabeturik ere, gure ustez komenigarria izan da (ikerketaren lehen fase honetan) ikerketa objektua zabaltzea, ikerketa gaiekin (kudeaketa kontrola eta kontabilitatea) lotutako eduki zientifiko gehien eta zabalenak lortzeko asmoarekin. | |
EFQM eredua, erakunde horien aldagai ukiezinen kudeaketarekin lotzen dugu zuzenean eta, ondorioz, tresna aproposa izan daiteke hezkuntza erakundeen esparruan kontrolatu beharreko aldagai ukiezinak a priori eta a posteriori neurtzeko eta kontrolatzeko. Gure ustez, ikastola, ikastetxe eta eskolen antolaketa jorratzerakoan, jadanik lantzen ari diren objektua horren zabala izateak zehaztasuna kendu | diezaioke gure ikerketari. Hala ere, muga horretaz jabeturik ere, gure ustez komenigarria izan da (ikerketaren lehen fase honetan) ikerketa objektua zabaltzea, ikerketa gaiekin (kudeaketa kontrola eta kontabilitatea) lotutako eduki zientifiko gehien eta zabalenak lortzeko asmoarekin. | |
2018 | ||
Nola zaintzen dugu geure burua? Nola egin | ditzakegu gure ikerketak jasangarriago. Errepika ezaguna, begirada konplizeak. | |
2019 | ||
Orain arte, EAE n egindako txostenaren bidez (Beristain eta al. 2017) egiareneskubidea nagusitu da. Horrez gain, Hego Afrikan egina izan den. Egia eta berradiskidetze, batzorde eredua har | genezake gure ikerketa segitzeko; edo Argentinan egindako Nunca mastxostena (Conadep, 1986). | |
2023 | ||
Hasieran iragarri dugu Esku hau altxor handi bat dela, baita ikuspuntu humanistiko batetik begiratuta ere. Jarrai | dezagun gure ikerketa eta interpretazioarekin. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ezan | 8 (0,05) |
Lehen forma
diezaioke | 3 (0,02) |
dezagun | 1 (0,01) |
dezakeela | 1 (0,01) |
dezakegu | 1 (0,01) |
ditzakegu | 1 (0,01) |
genezake | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Uztaro | 2 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 2 (0,01) |
Euskaltzaindia - Liburuak | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
alea.eus | 1 (0,01) |
Susa | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ezan gu | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
ezan gu ikerketa | 8 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |