Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 8

2012
‎Nolanahi ere, marka baten eta bere xede taldeen arteko harremana ahalik eta estuena eta emankorrena izan dadin edozein bide ikertzeko eta esperimentatzeko prest dagoen eremuan, konbentzituta gaude ekarpen baliagarria egin dezakeela gure ikerketak. Are gehiago globalizazioaren
‎Edozein kasutan, ezbairik gabe esan daiteke, Euskal Herriko kultur osagai eta adierazle nagusi eta garrantzitsuena dela euskara. Hura sustatzeko lanetan edo euskalgintzan diharduten erakundeei eta gizarte eragileei (alderdi politiko, sindikatu, elkarte eta abarrei) ere ekarpen polita egin diezaioke gure ikerketak. Izan ere, diskurtsoa berritzeko eta komunikazioari ahalik eta zuku handiena ateratzeko ahaleginetan dabiltzanei argudio sendo bat eskainiko bailieke, marketing linguistikoa lantzen eta osatzen laguntzeko.
2013
‎Arlo horretan, gure ikerlanaren helburuetara hurbiltzen gara, nahiz eta gurea, euskal ikuspegitik begiratua izan. Ondorio orokor batzuekin erka dezakegu gure ikerketa, baina azken ondorioetarako Euskal Herritik abiatutako ikerketa propio bat egin behar dugu.
‎Ikerketa objektuari dagokionez, hezkuntza erakundeak modu orokorrean ulertu ditugu, hau da, araututako hezkuntza maila desberdinak ikertu ditugu3 Ikerketa objektua horren zabala izateak zehaztasuna kendu diezaioke gure ikerketari. Hala ere, muga horretaz jabeturik ere, gure ustez komenigarria izan da (ikerketaren lehen fase honetan) ikerketa objektua zabaltzea, ikerketa gaiekin (kudeaketa kontrola eta kontabilitatea) lotutako eduki zientifiko gehien eta zabalenak lortzeko asmoarekin.
‎EFQM eredua, erakunde horien aldagai ukiezinen kudeaketarekin lotzen dugu zuzenean eta, ondorioz, tresna aproposa izan daiteke hezkuntza erakundeen esparruan kontrolatu beharreko aldagai ukiezinak a priori eta a posteriori neurtzeko eta kontrolatzeko. Gure ustez, ikastola, ikastetxe eta eskolen antolaketa jorratzerakoan, jadanik lantzen ari diren objektua horren zabala izateak zehaztasuna kendu diezaioke gure ikerketari. Hala ere, muga horretaz jabeturik ere, gure ustez komenigarria izan da (ikerketaren lehen fase honetan) ikerketa objektua zabaltzea, ikerketa gaiekin (kudeaketa kontrola eta kontabilitatea) lotutako eduki zientifiko gehien eta zabalenak lortzeko asmoarekin.
2018
‎Nola zaintzen dugu geure burua? Nola egin ditzakegu gure ikerketak jasangarriago. Errepika ezaguna, begirada konplizeak.
2019
‎Orain arte, EAE n egindako txostenaren bidez (Beristain eta al. 2017) egiareneskubidea nagusitu da. Horrez gain, Hego Afrikan egina izan den. Egia eta berradiskidetze, batzorde eredua har genezake gure ikerketa segitzeko; edo Argentinan egindako Nunca mastxostena (Conadep, 1986).
2023
‎Hasieran iragarri dugu Esku hau altxor handi bat dela, baita ikuspuntu humanistiko batetik begiratuta ere. Jarrai dezagun gure ikerketa eta interpretazioarekin.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia