Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 42

2002
‎Ekin diezaiogun atal honetako hirugarren azterbideari. Begira dezagun zer dagoen publizitate omnipresentearen azpian.
‎Unibertsitate guztietarako balio dezake atal honetan aurkezturikoak, baina berezia da Mondragon Unibertsitatea ren kasua. Izan ere, MU unibertsitate korporatibotzat har daitekeelarik, bere izaerari berari dagokio bere taldeko enpresekiko harreman eta komunikazio zuzenak izatea.
2003
‎Zarauzko Misiolari Ikastetxea itxi aurretik hango fraide batek predikatutako azkenetako misio sermoi batekin hasi bainaiz, buka dezadan atal hau beste batekin, oraingoa Biz  kaiko herriren batean esana. Inazio Astigarraga predikariaren berotasuna dela eta, Bergarako Akordioa gertatu eta berehalakoa dela pentsa daiteke, oraindik ez baitauka oso garbi hitzarmen horretako emaitza.
2004
‎Euskaltasunaren labirinto politikoetan, edo politikotasunaren zirrikitu euskaldunetan ibili ondoren, egin ditzagun atal honetako azken lan hondarrak. Azken hitza Joan Mari Torrealdairi emango diogu.
2008
‎Teknologia kulturartekotasunaren zerbitzura. Ikasgelan kultura aniztasunarekin zerikusia duen gai bati heldu nahi dioten irakasleek beren lana osatzeko behar dituzten baliabide eta tresna guztiak aurki ditzakete atal honetan. Irakasleen klaseak, ikasgelan lan egiteko material interaktiboak eta hainbat hezkuntza jarduera multimedia sortzeko aukera ematen duten software libreko aplikazioetarako estekak erakusten dituzten irudiak, musika edo bideoak.
2010
‎Hala, denbora gutxiago galtzen da Sarean norabide jakinik gabe nabigatzean, eta Interneteko gune desegokietan sartzea eragozten da. Irakasleek on line ez diren beste baliabide batzuk ere sar ditzakete atal honetan. Ebaluazioa:
‎Einsteinen hitz hauek itxiera egokia eman diezaiokete atal honi: " Zientzia osoa eguneroko bizitzako pentsaera fintzea baino ez da".
2011
‎prestakuntza programei buruzko informazioaz gain, beste herrialde batera joateko, egonaldiari buruzko beste datu batzuk kontsultatu behar dira, hala nola ostatua, bizitzaren kostua, ikasteko esparru juridikoa edo gizarte segurantzari eta osasun laguntzari buruzkoak. Ikasleak alderdi horiek guztiak kontsulta ditzake atal honetan, eta bilaketa zein herrialde eta eskualdetara egin nahi duen zehaztu dezake.
2012
‎Muturreko interpretazio horiek alde batera utzita, laburbil dezagun atal honetan aurkeztutako adibideetan ikusitakoa: Sarrionandiaren itzulpengintza ez da inolaz ere bere zortzi itzulpen liburuetara mugatzen, ezta aldizkarietan argitaratutako itzulpen solteetara ere.
‎Laburbilduz, beraz, baiezkoaz erantzun diezaiokegu atal honen izenburutzat proposatu dugun galderari, eta Sarrionandia itzultzaile postmodernoa dela argi eta garbi adierazi. Dena den, gaizki ulerturik egon ez dadin, berriro gogoraraziko dugu lan honetan proposatu ditugun postmodernismoaren eta itzulpenaren definizioen arabera egiten dugula baieztapen hori, eta ez printzipio modernoen azpian ezkutatzen den sasi postmodernismoan oinarrituta.
‎Hau da, hor, harreman horretan, isilpean edo estarian beste aditz bat badelako ustea dugu, esanen kidekoa edo den aditz abstraktu bat, hain zuzen ere; eta enuntziatu parentetikoa esan aditz horren mendekoa da, ez E1 oinarrizko enuntziatuko aditzarena. Alde horretatik, esan genezake atal honetan bilduko ditugun enuntziatu parentetiko guztiek makroegiturako enuntziazio mailan eragingo dutela.
‎KASU PRAKTIKOAK 1 Mezu elektroniko baten testua aztertzea?? Irakur ezazu honako mezu elektroniko hau eta esan ezazu atal honetan ikusi ditugun idazteko arauak betetzen dituen ala ez. Egun on, Irene.
2013
‎Aurrera jarraitu aurretik, egin ezazu atal honetan ikasitakoaren hausnarketa eta balorazioa. Lehenengo, adierazi ezazu ikasitako irizpideekiko zure burua nola ikusten duzun.
‎1 Autoerregulazioa: osa ezazu atal honetan ikasitakoari buruzko balorazioa.
‎Aurrera jarraitu aurretik, egin ezazu atal honetan ikasitakoaren hausnarketa eta balorazioa. Lehenengo, adierazi, ikasitako irizpideekiko, zeure burua nola ikusten duzun.
‎1 Autoerregulazioa: osa ezazu atal honetan ikasitakoari buruzko balorazioa.
‎Aurrera jarraitu aurretik, egin ezazu atal honetan ikasitakoaren hausnarketa eta balorazioa. Lehenengo, adierazi ezazu ikasitako irizpideekiko zure burua nola ikusten duzun.
‎1 Autoerregulazioa: osa ezazu atal honetan ikasitakoari buruzko balorazioa.
‎Aurrera jarraitu aurretik, egin ezazu atal honetan ikasitakoaren hausnarketa eta balorazioa. Lehenengo, adierazi ezazu, ikasitako irizpideekiko, zeure burua nola ikusten duzun.
‎1 Autoerregulazioa: osa ezazu atal honetan ikasitakoari buruzko balorazioa.
‎Aurrera jarraitu aurretik, egin ezazu atal honetan ikasitakoaren hausnarketa eta balorazioa. Lehenengo, adierazi ezazu ikasitako irizpideekiko zeure burua nola ikusten duzun.
‎1 Autorregulazioa: osa ezazu atal honetan ikasitakoari buruzko balorazioa.
‎Aurrera jarraitu aurretik, egin ezazu atal honetan ikasitakoaren balorazioa. Adieraz ezazu, ikasitako irizpideekiko, zeure burua nola ikusten duzun.
‎1 Autorregulazioa: osa ezazu atal honetan ikasitakoari buruzko balorazioa.
2014
‎Aurrera jarraitu aurretik, egin ezazu atal honetan ikasitakoaren hausnarketa eta balorazioa. Lehenengo, adieraz ezazu zeure burua nola ikusten duzun ikasitako irizpideekiko.
‎1 Autorregulazioa. Osa ezazu atal honetan ikasitakoari buruzko balorazioa.
‎1 Autorregulazioa. Osa ezazu atal honetan ikasitakoari buruzko balorazioa.
‎Aurrera jarraitu aurretik, egin ezazu atal honetan ikasitakoaren hausnarketa eta balioespena. Lehenengo, adierazi ezazu nola ikusten duzun zeure burua ikasitako irizpideei dagokienez.
‎4 Autorregulazioa: osa ezazu atal honetan ikasitakoari buruzko balioespena.
‎1 Autorregulazioa: osa ezazu atal honetan ikasitakoari buruzko balioespena.
2015
‎didaktikoak? Galderari erantzuteko, bete ezazue atal hau. Horretarako, lagungarria izan daiteke unitatearen
‎didaktikoak? Galderari erantzuteko, bete ezazue atal hau. Horretarako, lagungarria izan daiteke unitatearen
‎Jainkoak haren truke gehiago emango diela diotsot. Irakur diezaiela atal hau ahizpei. Goraintzi asko asko guztiei.
2016
‎erantzuteko, bete ezazue atal hau. Atal hau betetzeko lagungarria izan daiteke unitateko osagaien
‎didaktikoak? Galderari erantzuteko, bete ezazue atal hau. Horretarako, lagungarria izan daiteke
‎3 Eskaera horri erantzuteko, zer ezagutzea eta egiten jakitea proposatzen digu unitateak? Galderari erantzuteko, bete ezazue atal hau. Atal hau betetzeko lagungarria izan daiteke unitateko osagaien izenburuak, sarrerak eta jardueren sarrerak arakatzea.
‎4 Hasierako egoerako eskaerari erantzuteko, zer ikastea eta egiten jakitea proposatzen digu unitate didaktikoak? Galderari erantzuteko, bete ezazue atal hau. Horretarako, lagungarria izan daiteke unitatearen bi osagaien izenburuei erreparatzea eta osagai horietako bakoitzaren sarrera paragrafoan esaten dena irakurtzea, eta baita jarduera guztien sarrerak arin arin arakatzea ere.
‎5 Hasierako egoerako eskaerari erantzuteko, zer ikastea eta egiten jakitea proposatzen digu unitate didaktikoak? Galderari erantzuteko, bete ezazue atal hau. Horretarako, lagungarria izan daiteke unitatearen bi osagaien izenburuei behatzea, osagai horietako bakoitzaren sarrera paragrafoan esaten dena irakurtzea eta jarduera guztien sarrerak arin arin arakatzea.
‎5 Hasierako egoerako eskaerari erantzuteko, zer ikastea eta egiten jakitea proposatzen digu unitate didaktikoak? Galderari erantzuteko, bete ezazue atal hau. Horretarako, lagungarria izan daiteke unitatearen bi osagaien izenburuei behatzea, osagai horietako bakoitzaren sarrera paragrafoan esaten dena irakurtzea eta jarduera guztien sarrerak arin arin arakatzea.
2019
‎Itxi dezagun atal hau adberbioez arituta.
2021
‎39.3.2b Arren postposizioaren aldaerarik ez dago (zenbaitetan h arekin eman izanaz gain); halaxe erabiltzen da euskalki guztietan. Mendeko perpaus osoari bagagozkio, ordea, molde desberdinak aurkitu ditzakegu atal honetan ere, oinarri duen aditzaren forma desberdinen arabera: a) Aditz partizipioa+ arren:
2022
‎Balio dezala atal honek eskertze gutun moduan ere.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia