2002
|
|
Ekin
|
diezaiogun
atal honetako hirugarren azterbideari. Begira dezagun zer dagoen publizitate omnipresentearen azpian.
|
|
Unibertsitate guztietarako balio
|
dezake
atal honetan aurkezturikoak, baina berezia da Mondragon Unibertsitatea ren kasua. Izan ere, MU unibertsitate korporatibotzat har daitekeelarik, bere izaerari berari dagokio bere taldeko enpresekiko harreman eta komunikazio zuzenak izatea.
|
2003
|
|
Zarauzko Misiolari Ikastetxea itxi aurretik hango fraide batek predikatutako azkenetako misio sermoi batekin hasi bainaiz, buka
|
dezadan
atal hau beste batekin, oraingoa Biz  kaiko herriren batean esana. Inazio Astigarraga predikariaren berotasuna dela eta, Bergarako Akordioa gertatu eta berehalakoa dela pentsa daiteke, oraindik ez baitauka oso garbi hitzarmen horretako emaitza.
|
2004
|
|
Euskaltasunaren labirinto politikoetan, edo politikotasunaren zirrikitu euskaldunetan ibili ondoren, egin
|
ditzagun
atal honetako azken lan hondarrak. Azken hitza Joan Mari Torrealdairi emango diogu.
|
2008
|
|
Teknologia kulturartekotasunaren zerbitzura. Ikasgelan kultura aniztasunarekin zerikusia duen gai bati heldu nahi dioten irakasleek beren lana osatzeko behar dituzten baliabide eta tresna guztiak aurki
|
ditzakete
atal honetan. Irakasleen klaseak, ikasgelan lan egiteko material interaktiboak eta hainbat hezkuntza jarduera multimedia sortzeko aukera ematen duten software libreko aplikazioetarako estekak erakusten dituzten irudiak, musika edo bideoak.
|
2010
|
|
Hala, denbora gutxiago galtzen da Sarean norabide jakinik gabe nabigatzean, eta Interneteko gune desegokietan sartzea eragozten da. Irakasleek on line ez diren beste baliabide batzuk ere sar
|
ditzakete
atal honetan. Ebaluazioa:
|
|
Einsteinen hitz hauek itxiera egokia eman
|
diezaiokete
atal honi: " Zientzia osoa eguneroko bizitzako pentsaera fintzea baino ez da".
|
2011
|
|
prestakuntza programei buruzko informazioaz gain, beste herrialde batera joateko, egonaldiari buruzko beste datu batzuk kontsultatu behar dira, hala nola ostatua, bizitzaren kostua, ikasteko esparru juridikoa edo gizarte segurantzari eta osasun laguntzari buruzkoak. Ikasleak alderdi horiek guztiak kontsulta
|
ditzake
atal honetan, eta bilaketa zein herrialde eta eskualdetara egin nahi duen zehaztu dezake.
|
2012
|
|
Muturreko interpretazio horiek alde batera utzita, laburbil
|
dezagun
atal honetan aurkeztutako adibideetan ikusitakoa: Sarrionandiaren itzulpengintza ez da inolaz ere bere zortzi itzulpen liburuetara mugatzen, ezta aldizkarietan argitaratutako itzulpen solteetara ere.
|
|
Laburbilduz, beraz, baiezkoaz erantzun
|
diezaiokegu
atal honen izenburutzat proposatu dugun galderari, eta Sarrionandia itzultzaile postmodernoa dela argi eta garbi adierazi. Dena den, gaizki ulerturik egon ez dadin, berriro gogoraraziko dugu lan honetan proposatu ditugun postmodernismoaren eta itzulpenaren definizioen arabera egiten dugula baieztapen hori, eta ez printzipio modernoen azpian ezkutatzen den sasi postmodernismoan oinarrituta.
|
|
Hau da, hor, harreman horretan, isilpean edo estarian beste aditz bat badelako ustea dugu, esanen kidekoa edo den aditz abstraktu bat, hain zuzen ere; eta enuntziatu parentetikoa esan aditz horren mendekoa da, ez E1 oinarrizko enuntziatuko aditzarena. Alde horretatik, esan
|
genezake
atal honetan bilduko ditugun enuntziatu parentetiko guztiek makroegiturako enuntziazio mailan eragingo dutela.
|
|
KASU PRAKTIKOAK 1 Mezu elektroniko baten testua aztertzea?? Irakur ezazu honako mezu elektroniko hau eta esan
|
ezazu
atal honetan ikusi ditugun idazteko arauak betetzen dituen ala ez. Egun on, Irene.
|
2013
|
|
Aurrera jarraitu aurretik, egin
|
ezazu
atal honetan ikasitakoaren hausnarketa eta balorazioa. Lehenengo, adierazi ezazu ikasitako irizpideekiko zure burua nola ikusten duzun.
|
|
1 Autoerregulazioa: osa
|
ezazu
atal honetan ikasitakoari buruzko balorazioa.
|
|
Aurrera jarraitu aurretik, egin
|
ezazu
atal honetan ikasitakoaren hausnarketa eta balorazioa. Lehenengo, adierazi, ikasitako irizpideekiko, zeure burua nola ikusten duzun.
|
|
1 Autoerregulazioa: osa
|
ezazu
atal honetan ikasitakoari buruzko balorazioa.
|
|
Aurrera jarraitu aurretik, egin
|
ezazu
atal honetan ikasitakoaren hausnarketa eta balorazioa. Lehenengo, adierazi ezazu ikasitako irizpideekiko zure burua nola ikusten duzun.
|
|
1 Autoerregulazioa: osa
|
ezazu
atal honetan ikasitakoari buruzko balorazioa.
|
|
Aurrera jarraitu aurretik, egin
|
ezazu
atal honetan ikasitakoaren hausnarketa eta balorazioa. Lehenengo, adierazi ezazu, ikasitako irizpideekiko, zeure burua nola ikusten duzun.
|
|
1 Autoerregulazioa: osa
|
ezazu
atal honetan ikasitakoari buruzko balorazioa.
|
|
Aurrera jarraitu aurretik, egin
|
ezazu
atal honetan ikasitakoaren hausnarketa eta balorazioa. Lehenengo, adierazi ezazu ikasitako irizpideekiko zeure burua nola ikusten duzun.
|
|
1 Autorregulazioa: osa
|
ezazu
atal honetan ikasitakoari buruzko balorazioa.
|
|
Aurrera jarraitu aurretik, egin
|
ezazu
atal honetan ikasitakoaren balorazioa. Adieraz ezazu, ikasitako irizpideekiko, zeure burua nola ikusten duzun.
|
|
1 Autorregulazioa: osa
|
ezazu
atal honetan ikasitakoari buruzko balorazioa.
|
2014
|
|
Aurrera jarraitu aurretik, egin
|
ezazu
atal honetan ikasitakoaren hausnarketa eta balorazioa. Lehenengo, adieraz ezazu zeure burua nola ikusten duzun ikasitako irizpideekiko.
|
|
1 Autorregulazioa. Osa
|
ezazu
atal honetan ikasitakoari buruzko balorazioa.
|
|
1 Autorregulazioa. Osa
|
ezazu
atal honetan ikasitakoari buruzko balorazioa.
|
|
Aurrera jarraitu aurretik, egin
|
ezazu
atal honetan ikasitakoaren hausnarketa eta balioespena. Lehenengo, adierazi ezazu nola ikusten duzun zeure burua ikasitako irizpideei dagokienez.
|
|
4 Autorregulazioa: osa
|
ezazu
atal honetan ikasitakoari buruzko balioespena.
|
|
1 Autorregulazioa: osa
|
ezazu
atal honetan ikasitakoari buruzko balioespena.
|
2015
|
|
didaktikoak? Galderari erantzuteko, bete
|
ezazue
atal hau. Horretarako, lagungarria izan daiteke unitatearen
|
|
didaktikoak? Galderari erantzuteko, bete
|
ezazue
atal hau. Horretarako, lagungarria izan daiteke unitatearen
|
|
Jainkoak haren truke gehiago emango diela diotsot. Irakur
|
diezaiela
atal hau ahizpei. Goraintzi asko asko guztiei.
|
2016
|
|
erantzuteko, bete
|
ezazue
atal hau. Atal hau betetzeko lagungarria izan daiteke unitateko osagaien
|
|
didaktikoak? Galderari erantzuteko, bete
|
ezazue
atal hau. Horretarako, lagungarria izan daiteke
|
|
3 Eskaera horri erantzuteko, zer ezagutzea eta egiten jakitea proposatzen digu unitateak? Galderari erantzuteko, bete
|
ezazue
atal hau. Atal hau betetzeko lagungarria izan daiteke unitateko osagaien izenburuak, sarrerak eta jardueren sarrerak arakatzea.
|
|
4 Hasierako egoerako eskaerari erantzuteko, zer ikastea eta egiten jakitea proposatzen digu unitate didaktikoak? Galderari erantzuteko, bete
|
ezazue
atal hau. Horretarako, lagungarria izan daiteke unitatearen bi osagaien izenburuei erreparatzea eta osagai horietako bakoitzaren sarrera paragrafoan esaten dena irakurtzea, eta baita jarduera guztien sarrerak arin arin arakatzea ere.
|
|
5 Hasierako egoerako eskaerari erantzuteko, zer ikastea eta egiten jakitea proposatzen digu unitate didaktikoak? Galderari erantzuteko, bete
|
ezazue
atal hau. Horretarako, lagungarria izan daiteke unitatearen bi osagaien izenburuei behatzea, osagai horietako bakoitzaren sarrera paragrafoan esaten dena irakurtzea eta jarduera guztien sarrerak arin arin arakatzea.
|
|
5 Hasierako egoerako eskaerari erantzuteko, zer ikastea eta egiten jakitea proposatzen digu unitate didaktikoak? Galderari erantzuteko, bete
|
ezazue
atal hau. Horretarako, lagungarria izan daiteke unitatearen bi osagaien izenburuei behatzea, osagai horietako bakoitzaren sarrera paragrafoan esaten dena irakurtzea eta jarduera guztien sarrerak arin arin arakatzea.
|
2019
|
|
Itxi
|
dezagun
atal hau adberbioez arituta.
|
2021
|
|
39.3.2b Arren postposizioaren aldaerarik ez dago (zenbaitetan h arekin eman izanaz gain); halaxe erabiltzen da euskalki guztietan. Mendeko perpaus osoari bagagozkio, ordea, molde desberdinak aurkitu
|
ditzakegu
atal honetan ere, oinarri duen aditzaren forma desberdinen arabera: a) Aditz partizipioa+ arren:
|
2022
|
|
Balio
|
dezala
atal honek eskertze gutun moduan ere.
|