2013
|
|
Aurrera jarraitu aurretik, egin
|
ezazu
atal honetan ikasitakoaren hausnarketa eta balorazioa. Lehenengo, adierazi ezazu ikasitako irizpideekiko zure burua nola ikusten duzun.
|
|
1 Autoerregulazioa: osa
|
ezazu
atal honetan ikasitakoari buruzko balorazioa.
|
|
Aurrera jarraitu aurretik, egin
|
ezazu
atal honetan ikasitakoaren hausnarketa eta balorazioa. Lehenengo, adierazi, ikasitako irizpideekiko, zeure burua nola ikusten duzun.
|
|
1 Autoerregulazioa: osa
|
ezazu
atal honetan ikasitakoari buruzko balorazioa.
|
|
Aurrera jarraitu aurretik, egin
|
ezazu
atal honetan ikasitakoaren hausnarketa eta balorazioa. Lehenengo, adierazi ezazu ikasitako irizpideekiko zure burua nola ikusten duzun.
|
|
1 Autoerregulazioa: osa
|
ezazu
atal honetan ikasitakoari buruzko balorazioa.
|
|
Aurrera jarraitu aurretik, egin
|
ezazu
atal honetan ikasitakoaren hausnarketa eta balorazioa. Lehenengo, adierazi ezazu, ikasitako irizpideekiko, zeure burua nola ikusten duzun.
|
|
1 Autoerregulazioa: osa
|
ezazu
atal honetan ikasitakoari buruzko balorazioa.
|
|
Aurrera jarraitu aurretik, egin
|
ezazu
atal honetan ikasitakoaren hausnarketa eta balorazioa. Lehenengo, adierazi ezazu ikasitako irizpideekiko zeure burua nola ikusten duzun.
|
|
1 Autorregulazioa: osa
|
ezazu
atal honetan ikasitakoari buruzko balorazioa.
|
|
Aurrera jarraitu aurretik, egin
|
ezazu
atal honetan ikasitakoaren balorazioa. Adieraz ezazu, ikasitako irizpideekiko, zeure burua nola ikusten duzun.
|
|
1 Autorregulazioa: osa
|
ezazu
atal honetan ikasitakoari buruzko balorazioa.
|
2014
|
|
Aurrera jarraitu aurretik, egin
|
ezazu
atal honetan ikasitakoaren hausnarketa eta balorazioa. Lehenengo, adieraz ezazu zeure burua nola ikusten duzun ikasitako irizpideekiko.
|
|
1 Autorregulazioa. Osa
|
ezazu
atal honetan ikasitakoari buruzko balorazioa.
|
|
1 Autorregulazioa. Osa
|
ezazu
atal honetan ikasitakoari buruzko balorazioa.
|
|
Aurrera jarraitu aurretik, egin
|
ezazu
atal honetan ikasitakoaren hausnarketa eta balioespena. Lehenengo, adierazi ezazu nola ikusten duzun zeure burua ikasitako irizpideei dagokienez.
|
|
4 Autorregulazioa: osa
|
ezazu
atal honetan ikasitakoari buruzko balioespena.
|
|
1 Autorregulazioa: osa
|
ezazu
atal honetan ikasitakoari buruzko balioespena.
|
2016
|
|
3 Eskaera horri erantzuteko, zer ezagutzea eta egiten jakitea proposatzen digu unitateak? Galderari erantzuteko, bete
|
ezazue
atal hau. Atal hau betetzeko lagungarria izan daiteke unitateko osagaien izenburuak, sarrerak eta jardueren sarrerak arakatzea.
|
|
4 Hasierako egoerako eskaerari erantzuteko, zer ikastea eta egiten jakitea proposatzen digu unitate didaktikoak? Galderari erantzuteko, bete
|
ezazue
atal hau. Horretarako, lagungarria izan daiteke unitatearen bi osagaien izenburuei erreparatzea eta osagai horietako bakoitzaren sarrera paragrafoan esaten dena irakurtzea, eta baita jarduera guztien sarrerak arin arin arakatzea ere.
|
|
5 Hasierako egoerako eskaerari erantzuteko, zer ikastea eta egiten jakitea proposatzen digu unitate didaktikoak? Galderari erantzuteko, bete
|
ezazue
atal hau. Horretarako, lagungarria izan daiteke unitatearen bi osagaien izenburuei behatzea, osagai horietako bakoitzaren sarrera paragrafoan esaten dena irakurtzea eta jarduera guztien sarrerak arin arin arakatzea.
|
|
5 Hasierako egoerako eskaerari erantzuteko, zer ikastea eta egiten jakitea proposatzen digu unitate didaktikoak? Galderari erantzuteko, bete
|
ezazue
atal hau. Horretarako, lagungarria izan daiteke unitatearen bi osagaien izenburuei behatzea, osagai horietako bakoitzaren sarrera paragrafoan esaten dena irakurtzea eta jarduera guztien sarrerak arin arin arakatzea.
|