2000
|
|
Aside edoaparteak, aktoreak aparte batean sentitzen duena adierazten duenean. Doblea, aktoreak sentitu baina adierazten
|
ez
duena ni laguntzaile batek adierazten duenean (double in) edo bere ordez esaten duenean (double out). Rol aldaketa, protagonistaarazoa eragiten dion antagonistaren paperean jarri eta bera balitz bezala adieraztendenean.
|
2002
|
|
Lete ziurraren edalontzitik edango bazenu ere,
|
ez
nuke nik
|
2005
|
|
|
Ez
dut nik, beharbada, horren guztiaren zergatia edo arrazoia zein den asmatuko, baina garbi ulertu beharra dago eskubide bat lege batean jasota egoteak, mailagorenekoen artean gorenekoa den lege batean bada ere, ez duela inolaz ere bermatzen edo ziurtatzen eskubide hori hiritar guztiok errespetatua izatea. Horren adibideak, imajina ditzakezuen guztiak izan daitezke, eta horien artean Irun eta Hondarribiko Alardeen kasua.
|
2007
|
|
San Tomasegunean, Korrika pasatzen denean, Ibilaldiaren egunean, Olentzeron edoeskolako orduetan, bestelako zerbait bizitzeko aukera daukate, hainbaterritual antolatu dugulako nor garen ez ahazteko eta batzen omen gaituennortasun kultural eta politikoa biziberritzeko.
|
Ez
dut nik ukatuko erritualhoriek (eta Euskal Herriko kulturgintza orokorraren beste askok) joerasozializidei aurre egiteko eta jendarteko elkartasuna eta atxikimendualantzeko duten indar onuragarria, baina, erritualak bukatu eta egunerokobizitzara itzuli behar dugunean, zenbatean geratzen zaigu euskal kultura?
|
|
atzematen dudana (nire) laketasun edo pena da, (nire) hotza, gosea, sentsazioen iragaitea.
|
Ez
dut niaren beste ukialdirik. Gorputza hil eta sentsaziorik gabe, ene nia ezer ez litzateke.
|
2011
|
|
21 Arrazoi politikoak tarteko A. Urrestarazuk nahiago zuen ezizena erabili eta horrela aitortu zion Andima Ibiñagabeitiari eskutitz batean: «Izenorde bateaz idatziko dut ortan;
|
ez
dut nire izena eman nai, Gasteiz' en euskal aldizkari bat nik zuzenduta agertu ezkero, ango ertzañek bereala salatuko luketela uste dudalako, ta aitzaki ori naikoa izango litzake guzia bera botatzeko. Alan eta guztiz be, ene aldetik itzekin eta beste kontuz ibillia, en, ikusiko dugu igarotzen uzten ote duten» (A.
|
|
Adibidez, pertsona baten pentsamendua superstiziosoa bada eta pentsatzen badu «ohiko errituala gauzatuz neure burua eta maite ditudan pertsonak gertaera negatiboetatik babestu ditzaket», irakatsi zaio modu errealista batean pentsatzen eta pentsamendu berri hori bere buruari errepikatzen. Aipatu den kasuan, «egiten ditudan erritualak nekagarriak dira; horiek egiten
|
ez
baditut niri eta nire familiakoei ez zaie ezertxo ere gertatuko. Erritual horiek neure burua eta ingurunean ditudan pertsonak zoratzeko besterik ez dute balio» gisako pentsamendua izaten irakatsiko litzaioke.
|