Emaitzak: 6
2001 | ||
Sarrionandiaren beraren iritzia da: «Baliozko liburuek behintzat | ez dute mezu konkretuabakarrik, alde ugaritakoak eta erabilgarriak dira»(. Irakurraldiak?, HO). | |
2006 | ||
Normalean, horrek adopzioko gurasoen atxikimenduaren haurtzarokoesperientziarekin du zerikusia, eta beharrezkoa izaten da gurasoek ulertzea esperientzia horien eragina nortasunean eta guraso jardueran. Horrela, benetan garrantzitsua da haurrak adopzioko gurasoak behar | ez dituelako mezuak bidaltzean, gurasoengan sortzen dituzten sentimenduak zeintzuk diren antzematea. Sentimenduak identifikatzen dituztenean, hauen eta haurrarekiko agertzen dituzten jarreraosagarrien arteko loturak hobeto ulertzen dituzte gurasoek. | |
Gaur egun, publizitatearen azpiko jokaera ilun bat zehazteko balio digu subliminal kontzeptuak, ezin baita edozein jokaera subliminaltzat hartu. Publizitate subliminalaren bidez zentzumenek jasotzen | ez dituzten mezuak hedatzen dira, eta hartzaileek subkontzienteki jasoko dituzte mezu horiek. Hartzaileak publizitate mezua kontzienteki har ez dezan, zentzumenen atalase maila gainditzen duten publizitate baliabide eta suspergarriak izango dira PLOrentzat publizitate subliminala (PLO 7 art.) (De la Cuesta, 2002: | |
2009 | ||
Atal honetan zehazten da zein diren elkarrizketarako mezu posibleak. Definitutako arau sintaktikoak betetzen | ez dituzten mezuak ulertezinak izango dira aplikazioko entitateentzat, eta baztertuak izango dira. | |
Multimedia mezuek mota desberdinetako zatiak izaten dituzte. Oso arraroa da irudi edo soinua besterik | ez duen mezu bat bidaltzea, azalpenen bat ematen duen inongo testurik gabe. Ohikoagoa da testu bat bidaltzea, eta horrekin batera irudi bat eta, beharbada, irudiarekin bat datorren melodia bat. | |
2012 | ||
Gaur egun, publizitatearen azpiko jokaera ilun bat zehazteko balio digu subliminal kontzeptuak, ezin baita edozein jokaera subliminaltzat hartu. Publizitate subliminalaren bidez zentzumenek jasotzen | ez dituzten mezuak hedatzen dira, eta hartzaileek subkontzienteki jasoko dituzte mezu horiek. Hartzaileak publizitate mezua kontzienteki har ez dezan, zentzumenen atalase maila gainditzen duten publizitate baliabide eta suspergarriak izango dira PLOrentzat publizitate subliminala (PLO 4 art.) (De la Cuesta, 2002: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ez | 6 (0,04) |
Lehen forma
ez | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
UEU | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
ez ukan | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
ez ukan mezu | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |