2000
|
|
Sortua izan baino lehen, bera edukitzea posible izanen balitz, moneta zenbakihutsa dela ikusiko litzateke eta, are gehiago dena, ondasun errealekin inolako loturarik onartzen ez duen zenbaki bat. Egunero, emisio baten objektuak izan bainolehenago, moneta unitateak oraindik ekonomiarekin
|
ez
dute ezelako zerikusirik.Ekonomia ez dagokie zenbaki hutsei, bankuetan gordailatutako produktuak errepresentatzen dituzten zenbakiei baizik, enpresek produkzio faktoreei ordainketa korronteakzor dizkieteneko bankuetan, hain zuzen ere. Leon Walras ek jadanik libera bat 1zenbakia, libera izendatua, zela erakusten zuen.
|
2002
|
|
Erraztasun administratiboaren izenean, garai bateko oc hizkuntza denak denominazio bakarrean menpe bildu dira: okzitaniera; baina
|
ez
dute ezelako onarpen ofizialik. Batetik, horien existentzia dudatan jartzen da.
|
|
Hedabideetako berriketariek, gehienek,
|
ez
dute ezelako harreman zuzenik minoriekin, berdin dio minoria etnikoak, politikoak, sozialak, erlijiosoak edo arrazialak izan. Beraz, horiez informatzen dutenean, begi bistakoa da besteei buruz dihardutela.
|
|
Ildo horretatik, orduko eta gaurko hedabideen artean dagoen berdintasuna honako hau da: kazetariek
|
ez
dute ezelako burujabetasunik lan egiteko eta lan egiten duten hedabideak erabat menpekoak dira; monarkia absolutuen garaian kondearen menpeko, eta gaur egun estatu aparatuen menpeko.
|
|
Gizarte komunikazioaz jardutean, honelaxe zioen: mediatutako mezuek
|
ez
dute ezelako eraginik hartzailearengan; izatekotan, hartzaileak berak dauzkan komentzimenduak indartzeko, errefortzatzeko eragina dukete. Autore honen ustez, mezu mediatuen bidez hartzailearen jarrerak aldatzea zaila da, oso.
|
2007
|
|
Ikusita perpaus horrek
|
ez
duela ezelako aurre testuingururik, uste dugu, penaz segitzen dela adibide huts horretatik ondo dagoela hurrengo perpaus hau:
|
|
Test honetan proposatzen dugu hamazortzi ariketa, unitate guztietakoak, eta
|
ez
dugu ezelako laguntzarik ematen jakin eragiteko zelako akats mota arteztu behar den ariketa bakoitzean.
|
|
Test honetan ere proposatzen dugu hamazortzi ariketa, unitate guztietakoak, eta
|
ez
dugu ezelako laguntzarik ematen jakin eragiteko zelako akats mota arteztu behar den ariketa bakoitzean.
|
2012
|
|
Zabalo/ Basterra/ Iraola/ Mateos, 2010). Bertan, jarrera abertzalea ez dutenetorkinak oinarri harturik, argi ageri da hauek
|
ez
dutela ezelako beldurrik edomesfidantzarik halako zerbait gerta dadin. Are gehiago, barrez erantzuten dute, burutik pasatu ere egiten ez zaielako aukera hori (ibidem:
|
|
Ondo ezagutzendituzte abertzaleen eskaerak, eta ez diete batere beldurrik horiei ere (ibidem: 109). Haien eskaeren kontra egon daitezke, baina
|
ez
dute ezelako asmorik alde egiteko, eta bai, aldiz, elkarlanean jarraitzeko (ibidem: 104).
|