Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 50

2000
‎Ezagutza, batez ere, elkarloturik dauden judizioen sistema da, non kontzeptuek sistemaren baitan beraien artean dituzten erlazioei esker lortzen duten beren esanahia111 Ezagutzak kontzeptua behar du, eta bitartekaririk gabe sentimenetan emandakoaren esperientziatik (acquaintance, ‘ezagutza zuzena’) desberdintzen da. Schlicken ustez, ‘emandakoaren’ aurrean jartzen garenean ez dugu ezagutzarik lortzen; honek, ezagutza izan dadin, kontzeptuaren baitan edo, zehatzago, emandakoa transzenditzen duen esanahia daukaten funtzio kontzeptualen baitan erori behar du. Hau da, pentsamendua ez bada tartean sartzen, ez dago ezagutzarik; asko jota, emandakoaren inpresioak jaso guran, sentimenen erabilera bat agertuko zaigu, ez besterik.
2001
‎Badakizu oker markatu duzula. Nazioarteko eta herrialdeko kodeak ez dituzu ezagutzen gainera.
‎Bietako bat: edo Homerori buruzko alabantzak jakinduria eta artearen ondorio dira; edota, Sokratesek defendatu moduan, lon ez da jakituna, eta ez du ezagutza teknikorik (hau da, lon Homeroren inspirazioz da rapsoda, ez artez). Horregatik, lonek hasieran hain harro aldarrikatzen duen Homerori buruzko ustezko jakinduria hori ezerezean uzten du Sokratesek.
‎" Kategoriek ez dute gauzen ezagutzan erabilerarik, gauzak esperientziaren objektu ahalgarritzat hartzen diren heinean izan ezik" (B147 (E141)). Kategoriek ez dute ezagutzan beste erabilerarik esperientziatik at. Kategorien arteko arrazoiketa hutsen bidez ezin da egiazko ezagutzarik lortu; begiespena behar da, hau baita objektu baten esperientzia zuzena ematen duen errepresentazio modua. Horregatik," adimenak eta sentimenak gugan elkarrekiko loturan bakarrik determina ditzakete objektuak" (A258/ B314 (E257)).
2002
‎Artea komunikazio eredu bat da, non ezagutzaren igorpenak ez baitu ahitzen bere gizarte funtzioa; izan ere, artea ez da semantika bide huts bat, harago baitoa. Arteak ez du ezagutza komunikatzen; metasemantikaz gain, ilusioa ere bada artea, ez dena izanik. Alegiazko irudia artea da, arte moderno eta zibernetikoa.
2004
‎Zientzialarien lana, berriz, ikertzea da. Bere limiteak ez ditu ezagutzak mugatzen, erabiltzen dituen bitartekoek baizik. Adibidez, eta berriro klonazioaren gaira itzulita, litzateke Dolly ardi zaharraren moduko haurrik sortu, egungo teknologien mugak ikusita.
2007
‎Baina bai gutxi gorabehera, gogoan baitaukat oraindik zein izan nuen inspirazio iturri nagusia. Poetarik ez nuen ezagutzen artean; Roberren diskoetan zeudekeen ideia onak ere alferrik ziren niretzat, ingelesez ia hitzik ez nekienez gero; hortaz, besterik ezean, telebistatik atera behar izan nuen nire maitasun gutun hartarako gaia eta jakia; zehatzago esanda, garai hartan telebistan sarri azaldu ohi zen kantari baten abestietatik.
‎Merezi du kritika horienerrepasoak. Lehen objekzio baten arabera, organizazio berri horiek ez dute ezagutza berririk ekoizten eta ez dute erabakirik hartzen. Ondorioz, ez lukete suposatukoorganizazio politiko tradizionalen ez eta ere instituzio politikoen ordezkatze bat.Bigarren objekzio bat organizazio berrien barne egiturari zuzendua da.
2008
‎Kapital korporazioko bazkideei buruz hauxe esan da: «Akziodunek ez dute ezagutzarik, ez baliabiderik ez eta eguneroko kudeaketaren gaietan sartzeko eskubiderik ere, eta ez lirateke sartu behar ohiko kudeaketaren gainbegiratzean» (Monks eta Minow, 1995: 142).
‎Teorian behintzat. Enpresetako praktikak ekainaren 19ko 1497/ 1981 Errege Dekretuan daude jasota (irailaren 9ko 1845/ 1994 Errege Dekretuak aldatu zuen dekretu hori), eta helburua da, ikasleak, bukatzear dagoen karreraren irakaskuntza teoriko soilak ematen ez dituen ezagutza praktikoak eskuratzea, Antonio Ambitek, Madrileko Unibertsitate Osagarriko Enplegu Ataleko buruak, azaldu duenez. Lehenengo ondorioa da, beraz, beka ikaslearen prestakuntzaren osagarri bat dela eta ez dela nahastu behar bekadunaren eta enpresaren arteko lan harremanarekin.
2009
‎pertsonek egiten dakitena, beren lan eskarmentu eta jakituriaren arabera betiere. Pertsonak beste inork ez du ezagutza hori, eta pertsonak ilusioa eta motibazioa dituenean, bai lanarekiko eta bai lankideekiko, jabegoaren eta boterearen atal gutxienez inportante baten jabe behar du. Maniobra tarte bat dagokio, alegia.
‎Ikerketak beste datu deigarri bat aditzera ematen du: alegia, galdetuak izan diren ia erdiak ez du bere posizioa zehazteko aukerarik, ez du ezagutza nahikoa posizio bat hartzeko, eta horrek «aldekotasuna» eragiten du; eta, aldiz, ezagutza dutenen artean erdibanatu egiten da alde eta aurka daudenen posizioa.
‎Pinochetek izan ez zuen ezagutza, baina, Jararen hiletetan ikusi zen, milaka herritarrek hartu baitzituzten kaleak.
2010
‎Ehun eta bederatzi gai ikasi behar ziren eta nik, nola edo hala denak prestatzeko helburua hartu nuelako, ez nuen gero denak buruz ongi ikasteko nahi adina denbora izan. Ez nuen ezagutzen aurreko oposizioetan denak prestatu zituen inor, eta lagun batek zenbait gai pasatu zizkidan arren, gainerako guztiak neure kasa gertatu behar izan nituen. Batzuetan ez zen ondo ulertzen zer eduki zegoen epigrafearen azpian.
2011
‎Etengabeko hobekuntzari atxikitzen zaizkion elkarte eta fundazioen kopurua handitu egin da, “talentuak galtzea eragozten duten metodo eta prozesuekin batera”. Hala ere, prestakuntzarako aurrekontu sail esklusiboa duten erakundeen ehunekoa %42ra iristen da, eta langileen ehuneko batek ez du ezagutza egokirik. Kalkuluen arabera, langileen% 70ek lanerako prestakuntza egokia du.
‎Eta poesia benetakoa denean eta jartzen dugunean hitzetan, jendeari ematen diogu, ematen diegu besteei, egin nahi izaten dugu gure izatetik beraien izateaganako zubi bat bezala, eta poesiarekin ematen diogu hurkoari, behar baldin bada, berak bazuen baina adierazten jakin ez zuen ezagutza bat. Eta nik uste dut poesia hori dela.
‎Deusek ez du hobeki erakusterat ematen ihiziek ez dutela ezagutzarik, eta behar bezala egiten dituzten gauzetan ere ez dakitela zer ari diren, ez eta norat doazen.
2012
‎Horiek horrela, azken boladan argitara agertu diren inkesta soziolinguistikoa eta kale neurketak direla-eta hainbertze burutazio datorkit kaskorat: Lehenik, euskararen inkesta soziolinguistikoak ez du ezagutza erreala neurtzen (inori ez zaio euskara gaitasun azterketarik egiten). Jendeak ustez dakienari buruz iritzia agertzen du.
‎Kausa efizientea da niretzat intelektoaren lana, beharra, potentzian dagoen ezagutza aktualizatu egiten duena garai bakoitzean (alferkeriak atzerakadak ekartzen ahal ditu, hobe esanda, ekartzen dituela ere afirmatuko nuke). Eta kausa finala da cosmos goragoko horretan dagoen Zeruetako Erreinua, non Dibinitatea dagoen (guk ez dugun ezagutza unibertsal hori, materiarena interesatzen zaigu, baduena, eta hori demostragarria da, probidentziala delako hain zuzen). Hau da, niri asko gustatzen zaidan komparazioa eginez, Harek faroa markatzen digu, eta faroa ahaztu ez dezagun ezinbestekoak ditugu abadeak, mojak, hermanoak eta hola, abade katolikoak, hierarkia katolikoa, aita santua dela buru.
‎Abantaila horiek gorabehera, emakume asko ez dira ulertzen eta bakarrik sentitzen dira, edo berdinen arteko emakumeen laguntza falta da. “Emakumetik emakumera” konplizitate horrek ez du ezagutza tekniko edo medikorik, esperientzia, afektibitateari eustea eta ulertzea baizik. Eta hori da doula baten funtzioa, emakume bat —oro har, ama—, dakien guztia transmititu eta bere zalantza intimoenei erantzun diezaiekeena prozesu osoan zehar, hau da, erditu aurretik, erditu bitartean eta ondoren.
2013
‎Orain bera atera da gaiarekin". Zaballosek hitz gogorrak izan ditu EAJko zinegotziarentzat" askotan leporatu izan dit gauzak testuingurutik ateratzen ditudala baina bere ezjakintasuna ausarta da eta berak bai gauzak nola diren ondo jakin gabe hitz egin du". Alkortak ogasun zinegotzi lanetan bi urte daramatzala azpimarratu du Zaballosek" eta badirudi ez duela ezagutza askorik Michelingo garajeen inguruan". Izan ere," hauei buruz esan du oraindik erdiak soilik eman direla eta argitu nahiko nioke oker dabilela".
‎Nola aukeratu loreak mahairako Irudia: justinbaira Apaindu loreak aretoko mahaia zeregin sinplea da, ez du ezagutza edo trebetasun berezirik eskatzen, eta ekarpenak egin ditzake kolorea eta bizitasuna etxeko eremu nagusietako batean. Bai ikastetxeko behe mahaia bada, bai mahaia janariak eta afariak egiten diren tokian, lorez apaindu daiteke, kantitate desberdinetan eta tonalitate eta espezie desberdinetakoak. Erabakia aretoko estilo orokorraren araberakoa izango da, eta, jakina, dekorazioaren ardura duenaren gustuaren araberakoa.
2014
‎Alde batetik, dieta zorrotz bat egiteko gai direla erakutsi nahi izaten dute anorexikoek elikaduraren nahasteen sintomen bidez (Goodsitt, 1997). Bestalde, zenbaitetan gurasoen desirak nagusitzen dira haurrengan; haurrek berek ez dakite noiz diren gose edo noiz dauden nekaturik; horrela hezitako haurrek ez dituzte ezagutzen barneko egoerak edo premiak, eta ez dute konfiantzarik beren buruarengan. Elikaduraren nahasteak dituztenek sarritan ez dute edukitzen kontrolaren zentzurik eta beren trebetasunetan konfiantzarik (Striegal Moore, Silberstein eta Rodin, 1993).
‎Esplikazioaren arabera, bikote askok beren seme alabak eta familia biltzen dituzte, eta beren arteko harremana ahaztu egiten zaie. Seme alabak joaten direnean eta ezkontideak bakarrik geratzen direnean, batzuetan, ez dute ezagutzen aurrean duten pertsona. Hala ere, iritzi hori ñabarduragarria da; izan ere, «habia hutsa» urteetan zehar sutegi bihurtzen den zehaztapen bat hartzera bultzatzen du, arazo latente bat dagoelako.
2015
‎Batetik, gainbalio handiak lortuz eta, bestetik, etorkizunean gerta daitezkeen galerak mugatuz. Horiek aplikatzeak ez du ezagutza berezirik behar, baizik eta ekintzen kotizazioa nahiko maiz jarraitu behar da, kotizazio eremu horiek ikusiko diren grafiko baten bidez.
‎EKE eta herriarteko sindikatua ados dira herri elkargo bakar horren xutik emaiteari eta galdatzen diete elkarteer eta herrier xinpleki egitura hortan sartzea, ahal bezainbat konpetentzia har dezan egitura horrek kultur sailean. Bainan oraingoz Ipar Euskal Herriak ez baitu ezagutza ofizialik, neke da xedeen aitzinatzea eta erantzun baino gehiago galde gelditu da biltzarre bukaeran. Geroak erranen.
2016
‎Gogoratzen 2011n GHKren lehendakari Carlos Ormazabalek La Caixa eta Banestorekin erraustegiaren lehen finantziaziorako sinatutako swapa? La Caixak sinatu aurretik egin zion testak ondorioztatu zuen" ez zuela ezagutzarik ez esperientziarik, produktu finantziero honek ekarriko zituen arriskuak ebaluatzeko". Astebetera errepikatu zioten testerako bai, beharrezko ezagutza eta esperientzia pilatuak zituen, nonbait, eta berak sinatu zituen swap kontratuak.
2017
‎Eta, beste aldetik ere, arrunt zabaldu diren ideiek, edota mugimendu ideologiko aktiboek defendatzen dituzten burubideek, eragin handia dute ikerketa teknikoetan. dute ikerketa teknikoetan. askotan, euren arteko egokitasuna eta bateratzea jotzen dugu egiaren seinale. baina, eginkizun eta estatus sozial eta instituzional aldetik, oso diferenteak izaten dira. ustez, jakintza teknikoak errealitatea bere horretan zein den esan behar digu, edo errealitatearen alderdi ilun eta ikusgaitzak agerian utzi. Jakintza arrunta, berriz, jokatzeari itsatsita doan ezagutza da, askotan bere burua ezagutzen ez duen ezagutza, baina praktikan eraginkorra den arrazoizko arrazoia. bourdieuk maiz kontrajarri zituen biak, eta salatu zuen jakintza docto eta eskolastikoaren paralogismo edo faltsukeria zeritzona: metadiskurtsoa diskurtsoaren jatorria dela uste izatea, alegia metapraktika praktikaren jatorritzat jotzea (bourdieu, 1994:
‎Aldaketa da nagusi, belaunaldien artean eten bat gertatu ohi baita. Belaunaldi gaztea nagusienarekiko erradikalki ezberdin agertzen denean, gazteek ez dute ezagutza iturritzat hartzen nagusia, ezin baitie egoera berriari buruz ezer irakatsi, eta autoritate guztia eranzten diote. Orduan, apurketa horren aurrean, gazteek beraien artean topatu behar dizkiete arazo berriei erantzun berriak.
2018
‎Azken finean, ez da erraza esne gordina behar bezala manipulatzea. Alde batetik, ez dugu ezagutzarik, ohiturarik edo hori egiteko borondaterik. Ikus dezagun zer gertatzen den Italian, produktu horren salmenta duela hamarkada bat baino gehiagotik baimenduta baitago.
‎Interes giroa nagusitu da, eta ekarpenekin segitzeko eskatu diogu lagunari: Ikuspegi horren arabera, kritikotasuna, beraz, ez du ezagutza metak hauspotzen, baizik eta ezagutza zertarako eta nola erabili galderei tira egiteak. Gaur egun ezagutzak eskuragarriago daude (teknologiekin eta beste), baina, ezagutza horiek gero eta gutxiago erabiltzen dira bizitza duinagoak izan ditzagun.
‎Ezagutza eta emantzipazioaren arteko harremanetan sakondu behar dela diote, eta gaur egun, batez ere ezagutzaren eta boterearen arteko harremana dugu hizpide. Diotenez, gaur egun, sinetsarazi nahi digute gure bizi esperientzien bitartez ez dugula ezagutza sortzerik, eta ez dugula elkarrekin sortzerik. Botereaz gutxiago hitz egin, eta emantzipazioaz gehiago aritzera gonbidatzen gaituzte.
2019
‎L.X. andereñoa oso deprimitua zegoen; negar egiten zuen sarri, jan ez, lo egin ere ez; haluzinazioak izaten hasi zen, eta ez zituen ezagutzen ingurukoak. Leiho koskatik salto egin zuen, eta kalera erori.
‎Harrituta dago, zergatik galdetzen dioten berari. Berak ez du ezagutza berezirik. Bai, trajez eta gorbataz jantzita dago, baina horixe da ageriko ezberdintasun bakarra beraren eta gainerakoen artean.
2020
‎" Arreta gutxi jartzen zaio publikoari, audientziari. Ez dugu ezagutzen, ez dugu ezagutza hori erraz dezakeen egiturarik. Ez dago audientzia kudeaketarik." Gen� s Roca
‎Ez zuen lortu, arrazoi praktikoak argudiatuta: Jupiter ezin da egunez ikusi, urteko gauen erdietan ez dago hautematerik, eta hauteman daitekeenean ere hodeituta egon daiteke, barkuak mugitzen dira, marinelek ez zuten ezagutza tekniko hain zehatza eta, garrantzitsuena akaso, penduludun ordulari batek ez du funtzionatzen mugimenduan dagoen barku batean.
‎Gaitasunak bizitzan zehar lortzen den ezagutzaren araberakoak dira. Edozein profesionalek lor dezake gaitasun jakin bat, une jakin batean eskumen bihurtzen dena; baina lege esleipena lortzeko, ez du ezagutza hori bakarrik behar; gainera, trebetasun hori erabil dezakeela egiaztatzen duen dokumentu ofizial bat behar du. Agiri hori berariazko eskurantzak ematen dituen titulu akademiko ofizial zehatza da.
‎Ez naiz batere irudiaren mundutik etorria; ez nuen ezagutza berezirik dokumentalgintzan. Historialaria eta irakaslea nintzen Txilen.
‎Erresilientzia eta berrikuntza gaitasun hori gure ingurunetik isolatutako erantzun kontserbadore baten aurkakoa da. Kontuan izanik inork ez duela ezagutza guztia eta ezin zaiola egoera horri bakarka erantzun, euskal gizarteak adimen kolektiboaren estrategia bat eraikitzeko behar diren espazioak sortu ditu. Erakundeen eginkizuna aldatu36 egin da.
‎" Poesia benetakoa idazten dugunean gure izatetik besteen izaterainoko zubi bat egin nahi izaten dugu, eta poesiaren bidez ematen diogu hurkoari behar baldin bada berak bazuen baina adierazten jakin ez zuen ezagutza bat. Elkar kontsolatzen dugu, ze azken finean, nire zaurietan, nire zalantzetan, nire maitasun eta sufrimenduetan, nire sentimenduetan eta gogoetetan eta nik munduari buruz dudan juzgu horretan ziurrenik beste denak ere hor daudela gutxi gora behera.
‎1 Hauek dira irakasleek adierazitako iritzi batzuk: " baliabide eta material egokien urritasuna";" gaiaren ezagutza urria";" ez dakigu ondarea zein den";" ez daukagu prestakuntza berezirik";" ez dugu ezagutza eta motibaziorik";" material ugaria dela eta zaila egiten zaigu modu egokian laburtzea"...
2021
‎Mitxelenak (1956: 82) aitortzen du ez duela ezagutzen parekorik Andrearriagako inskripzioaren aurreneko zatiarentzat (Belte rentzat). Errenteriarrak (1954:
‎...praxia berrartikulatzeko beharra aldarrikatzen dute, irakaslegaiak literatur diskurtsoaz berjabetzko espazioak ireki ahal izateko, eta, halaber, hezkuntza testuinguruan etorkizuneko irakurketa bitartekariak izango diren horiek irakurketarekiko plazer pertsonala berreskuratzeko. indargabetzea, hots, trebetasunena nahiz jarrerarena eta, neurri batean, ezagutzarena ere bai, irakaskuntza memoristikoak ez baitu ezagutzaren jabekuntza bermatzen; (3) zeharkakoak diren aspektuak ere ikas prozesuetatik, nolabait, baztertzea, harremanak, emozioak edota curriculumek jasotzen ez dituzten gaiak, adibidez (Ferrer, 2021).
‎Horrela hartuta, hizkuntza ereduak ez dira eredu, dagoeneko marko bilakatu direlako. Badago marko bat, neurri handi batean elebakarra, hizkuntza batek besterik ez duelako ezagutzak transmititzeko ahalmen osoa, eta bestea, elebiduna edo hirueleduna, non ikasten diren hizkuntzetan irakasten baita. Marko eleaniztun horretan hizkuntza batekiko edo bestearekiko esposizioa ez dator ikasleak hizkuntzez jabetzeko helburuaren arabera, baizik eta ikasleek arlo guztietan dituzten premien arabera.
‎" Ikasten ikasi" eta" ikasi" behar da, biak baitira ezinbesteko eta elkarren osagarri —elkarren beharra daukate ia beti— Horren bitartean, zoritxarrez, ale gutxirekin jarraitzen dugu, bi ondorio nagusirekin: alde batetik, edukien baliogabetzeak degradazio profesionala ekarri du, konpetentziek hutsaren hurrengo bihurtu baitute irakaslea; beste alde batetik, ezagutzen baliogabetze eta degradazioa ere ekarri du, Robertson ek dioen bezala, mozkinak sor ditzakeen ezagutzak baino ez baitira garrantzitsuak egun. Interes ekonomikorik ez duten ezagutzak antzuak dira, apaingarri hutsak. Ezagutza ez da jada ikuspegi kultural batetik baloratzen, irizpide ekonomiko baten arabera baizik, Baumani jarraituz.
2022
‎Ulertzearen bidea ez da erraza, eta askotan gizakiok gauzak zailtzeko joera dugu, gure interesen onurarako. Ez ditugu ezagutzak partekatzen, ezagutzak babesten ditugu, modu konplexuan espresatzen gara... eta jokabide horiekin kosmosa gero eta korapilatsuagoa bilakatzen dugu. Korapilo horiek ulertzeko helburuz, gero ikasketa berriak sortzen ditugu.
‎" Nahiz eta kultura ondarea kontserbatzea eta babestea administrazio publiko guztien funtsezko zeregina izan, kultura ondasunen kontserbazio hutsera mugatzen den kultura politika ez da nahikoa. Kultura erakundeek ez dute ezagutza biltegi hutsak izan behar, ezagutza fabrikak baizik", adierazi du Ana del Val Kultura diputatuak.
2023
‎Baina, asko ez badira ere, talde txiki bat oreka negatiboan ageri zaigu: ez dute ezagutza nahikorik, ezta lotura afektiborik ere hizkuntzarekin. Ez dute gatazkarik hizkuntzatik urrunduta daudelako.
‎Ez. Hitz egin dugu ikastetxeekin, eta oraindik ez dut ezagutzen atzera egitea erabaki duenik. Esan beharra dago —eta Podemosek kritikatuko dit esango dudana— gu beti egongo garela itunpeko ikastetxeen alde, nahiz eta gure programa eta ardatza, noski, eskola publikoa izan.
‎Indargunea ez da fisikoa, psikologikoa da. Gazteek energia dute baina ez dute ezagutza. Oreka kontua da.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia