2000
|
|
bereizi gabeko niaren masa. Eskala honek
|
ez
du esanahi patologiko zuzenik, nahiz eta eskalan zenbat eta beherago egon, hau da, ezberdintasun maila zenbat etabaxuagoa izan, gizabanakoak hainbat eta zaurgarriagoak izaten diren tentsioekiko, eta sintomen ebazpena hainbat eta zailagoa bihurtzen den. Familia nuklearreangertatzen da kementsuen bereizi gabeko ni kolektibo familiarra, zeinak osatzendute gizabanakoen selfaren zati handiagoa edo txikiagoa zurga baitezake.
|
2001
|
|
Maiz gaizki ulertua izan da hori, eta klase barneko jarduera kontrolikgabeko komunikatze saio bilakatu da, eta batzuetan egitura gramatikalen lanketakoso denbora tarte txikia bete du klaseko zereginetan. Hau oker handia da; izan ere, hizkuntzaren arlo formala komunikazioaren menpe dagoela esateak
|
ez
du esannahi egitura gramatikalak behar bezain maiz eta ongi landu behar ez direnik.Beraz, helburu komunikatiboak ere dagozkien egiturei atxikirik agertzen zaizkigu.
|
2003
|
|
Izan ere, ingurumenarekin zer ikusia duten albiste eta gaiakaskotarikoak, zailak eta, batez ere, konplexuak izan ohi dira. Horrek
|
ez
du esannahi ikusleari aparteko atentzioa eskatuko dioten gaiak direla, baina, bai kazetariakinformatuta egon behar duela eta gauzak azaltzeko denbora behar duela.
|
2004
|
|
Esan dugunez, hizkuntzaren formulak finkatzerakoan haren sintaxia zein den zehazten hasi gara. Sintaxiaren arloan gaudenean, formulek
|
ez
dute esanahirik, sinboloen segidakdira soilik. Horiei esanahia emateko hizkuntza horren semantika definitu behar da.
|
|
Orain arte egin duguna QL logikaren sintaxia definitzen hastca izan da. Oraindikformulek
|
ez
dute esanahirik, sinbolocn segida hutsak dira, aurreko erregela horiek erabilizsortuak. Aurkez dezagun orain logika honentzako semantika.
|
|
Horregatik ezin dira kontzeptu biologikoen inguruan (esaterako genea, hautespennaturala edo makroeboluzioa) sortzen diren eztabaidak analisi filosofiko hutsez argitu, biologian bertan garatutako ezagutza enpirikoari kasu egin behar baitzaio (baita historiariere sarritan, kontzeptuak eta ideiak nola moldatu diren jakiteko). Baina horrek
|
ez
du esannahi filosofoaren lana behar ez denik, arazo kontzeptualak (funtzioa edo informazio genetikoa zer diren, adibidez) ezin baitira behakcten cdo laboratcgiko lan esperimentalen emaitzen bidcz crabaki. Hortaz, ario honetara hurbiltzen denak filosofia nahiz biologia, eta baitabiologiaren historia cre, askotan, lanlzeko prest egon behar du.
|
2005
|
|
bata festa, politizatu? 57 egin zuena, etabestea Alardea gauza guztien gainean jarri eta gerra ondoren Alardea, salbatu, egin zuena. Oso litekeena da nik egiten dudan irakurketa hau propio eman nahi ezizana argazkiak eta artikuluak apailatu dituenaren aldetik, baina horrek
|
ez
du esannahi ondorioa neutroa denik.
|
2007
|
|
Baina enpresa munduan pitinkagaratuz bazoaz, edota uste baduzu% 3 igoz ongi zoazela, guk kontuz ibiltzekoesaten dugu; izan ere, gehienetan ez baitakizu konpetentzia zer egiten ari den.Konpetentzia urte horretan% 5 igo bada, zure% 3ko igoera ez da batere nahikoa.Aldiz, zure hobekuntza% 15 edota% 20koa baldin bada, oso zaila da konpetentziak hori hobetzea, oraindik enpresek oso egitura bertikalak eta pisutsuak dauzkatelako eta oso zurrunak direlako merkatuari bizkor erantzun ahal izateko.Malgutasuna lortzen badugu, aldiz, hobeto erantzungo dugu. Horrek
|
ez
du esannahi etengabeko hobekuntza egin behar ez dugunik; egin behar da, nahitaez, bainabenetan besteen aurretik jarriko gaituena, hobekuntza erradikala da.
|
|
NMFk, krisiak kudeatzearren, sektore pribatuaren parte hartzea handiagoa izateko urrats konkretuak eskatu zituen. Azkenhorrek NMFren eta banku globalen arteko boterea banatzea besterik
|
ez
du esannahi. Are gehiago, banku globalek eta espekulatzaileek ezagutu nahi dituzte NMFkgobernu desberdinekin dauzkan harreman berrien zehaztasunak.
|
|
Izenaren egitekoa ez da egoera konkretuaren berri osoa ematea, horren alderdiren bat bakartzea baizik; horretan kokatzen da. Bakartze horrek
|
ez
du esanahi negatiboa, positiboa baizik. Izan ere, gauzaren bat izendatzean, geure pertzepzio gune finko batzuk aukeratzen ditugu, geure zentzuen datu barreiatu ugari horietatik.
|
|
Hitzek
|
ez
dute esanahi bat, baizik eta kontaezinahala esanahi ezberdin, ez esaldien arabera, baizik eta situazioen arabera. Esanahia, izan ere, harreman sozialean sortzen da.
|
2008
|
|
Fonemak
|
ez
du esanahirik berez, baina hitz batean fonema bat beste batez aldatzen denean, hitza eta haren esanahia aldatu egiten dira (Bila/ Pila; Egin/ Ezin; Pareta/ Kareta; Fusila/ Fosila; Makila/ Zakila).
|
2009
|
|
Testigantza horiei ezinzaie eman ez daukaten zentzurik, testigantza horietatik ezin dugu induzitu hanesaten den guztia. Esaten den bezala, esaten den ñabardura guztiekin,
|
ez
du esannahi denok onartu egin behar dugunik. Biktimak diren neurrian errealitate puntubat jartzen dute, ez egia biribila, historikoa eta betikoa.
|
|
Hala eta guztiz ere, eta ofizialki ezer ospatu ez bazen ere, horrek
|
ez
du esannahi hain data biribila oharkabean igaro zenik. Alderantziz, gerraren hasieraren etaamaieraren 50 urteurrenek mugatu zuten aldia oparoa izan zen gatazkari buruzkopublikazioetan.
|
2010
|
|
Errealitatea da etxean ezin delajarraitu eta dementzia duen pertsona erosoago egon daitekeela egoitza bateanetxean baino. Kasu horietan, funtsezkoa da senideek gaixoa egoitzan izan arren, beren gaixoarekiko zereginak oso garrantzitsua izaten jarraitzen duela ulertzea.Hau da, gaixoek zaintza berezia egoitzetan jasotzen dute, baina horrek
|
ez
du esannahi senideen zeregina hor bukatzen denik. Inoiz baino gehiago, gaixoak maitedituen pertsonak aldamenean behar ditu eta, ondorioz, senideek gaixoarenganajoateko denbora antolatu behar dute.
|
2012
|
|
autodeterminazioa oinarritzat hartuz hirugarren estatuen aitortzaedo errekonozimenduari bide zuzena ematen zaio. Baina horrek
|
ez
du esannahi autodeterminazio eskubidea baliatu gabe gerta daitezkeen sezesioegintzak errekonozitu ezin daitezkeenik. Kasu horietan, Kosovon gertatu bezala, errekonozimendua etor daiteke (ama estatua kontra agertu arren) prozesuarenlegitimazio demokratikoa bera oinarritzat hartuz.
|
2014
|
|
Izan ere, lagunarteko komunikazio idatzia Internet bidez besterik ez dute bideratzen gazteek, horretarako balio dien zeinahi tresna edo gailu erabilita. Horrenbestez,
|
ez
dugu esannahi Internet lagunartean komunikatzeko besterik erabiltzen ez dutenik, dugunik, Interneten komunikazio modu, solaskideen arteko harreman mota, testu mota
|
|
Feminitate esentzialaren ezeztapenean bi gogoeta lotzen zaizkio Beauvoirri: alde batetik, «gaur ez badago feminitaterik, inoiz izan ez den seinale», eta bestetik«[...] Horrek zer esan nahi du baina,, emakume? hitzak
|
ez
duela esanahirik?» (I, 14). Garaiko hainbat nominalistaren ideiei aurre eginez, honela posizionatzen daBeauvoir:
|
|
Gizakia bere izatea bizitzan zehar etengabe eraikitzen doanizakia da. «Izan» aditzak
|
ez
du esanahi finko eta aldaezinik existentzialistentzat, «Izatea» bilakaera da. Hobeto esanda, bilakatzea.
|
|
Proposatu ditugun osagai guztien arteko konbinaketa hunkigarriena biltzenduen filmak gorputzetan aztarna ezabaezinak uzteko gaitasuna eta, horrela, subjektibotasunetan eragiteko ahalmena edukiko du. Baina horrek
|
ez
du esannahi ikuslea pelikulan kontatzen denaren eta egilearen borondatearen preso denik.Pantailetan agertzen denaren irakurketa ez dago sortzailearen asmoak definitua, ez eta egitura sozial eta ekonomikoek erabat baldintzatua ere. Pelikula baten irudieta kontaketek ikuslea hunkitu arren, horrek emanaldiari buruz eta eragin dizkionsentipenen inguruan egiten dituen irakurketek ez diote zertan egilearen borondatearierantzun.
|
|
– Gizarteko arauak haustea ere anormaltasunaren ezaugarritzat har liteke, baina horrek
|
ez
du esanahi arauak hausten dituzten guztiak anormaltasunaren barnean sartzen direnik.
|
|
Pertsona diskronikoak erabil ditzake denborari eta iraupenari dagozkien hitzak, baina horrek
|
ez
du esanahi denbora harremana ongi ulertzen duenik. Alderantziz, afasiko batzuek, denbora izendatzeko hitzak erabiltzeko gai ez badira ere, denboraren esanahia ongi uler dezakete.
|
|
Normaltasunera itzultzen da minutu batzuen buruan, inolako esku hartzerik gabe.
|
Ez
du esanahi patologikorik. Loaldiko paralisia eta haluzinazio hipnagogikoak gerta daitezke narkolepsiarik jasaten ez duten pertsonetan ere.
|
2015
|
|
Bigarren mailako ekuazio hori askatu ondoren, C0 ren bi balio lortzen dira: 15,314 eta Bigarrenak
|
ez
du esanahi fisikorik (negatiboa delako), hortaz, C0= 15,314 da erantzun zuzena. Ondorioz,
|