Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 8

2002
‎Oraingoz, emaitzetatik ondorioztatzen da txertoa “segurua” eta “ondo jasaten” duela norbanakoak. Zientzialariaren arabera, erremedioak ez ditu bigarren mailako ondorio “gehiegi” izango, eta, nolanahi ere, ez dira “garrantzi handikoak” izango. Txertoak ez du bermatzen erretzailea ez erretzea – “ezin da esan erremedioa aplikatzen zaion pertsonak ez duela erretzeko gogorik izango”, esan zuen Svensson ek, baina “erretzeari uzten badio, ez du asetasun bera izango, eta, beraz, ohitura horri berriro ez erortzeko balioko duela uste da”.
2003
‎Bidaian hasi baino astebete batzuk lehenago hartzen da eta ez du bigarren dosirik.
2005
Ez du bigarren mailako efekturik eragiteko gaitasunik eta oinarrizko hiru printzipiotan oinarritzen da: antzekotasunaren legea, medikuntza bakarraren legea eta gutxieneko dosien legea.
‎Txostenaren arabera, Espainiak emaitza txarrenak lortzen ditu eskola uztearen arloan, besteak beste. Gure herrialdeak Europako zifrak gainditzen ditu 18 eta 24 urte bitarteko gazteen artean,% 31,1ek ez baitu Bigarren Hezkuntzako titulurik; Europako batez bestekoa, berriz,% 15ekoa zen 2004an. Hori are garrantzitsuagoa da kontuan hartzen badugu Europako Batasunak eskola uzteak 2010ean %10 baino gutxiago izatea proposatu duela.
2006
‎Une txarra, eskola porrotari, errendimendu akademikoari eta, oro har, kalitate mailari buruzko adierazleen arabera, “baina ez katastrofikoa”, termino historikoetan eta Europako beste herrialde batzuekin alderatuz aztertzen bada. Estatistikek Espainia EBko eta ELGEko herrialdeetako “behe zerrendan” kokatzen dute; ikasleen %27k eta %33k ez dute Bigarren Hezkuntzan graduatzerik lortzen; %23k ez dituzte Matematikan eta Hizkuntzan gutxieneko ezagutzak lortzen, eta %10 baino ez dira bikaintasun mailan sartzen; Frantzian %16k edo Finlandian, esaterako, %20tik gorako tasetan. Hala ere, Espainiak Europako ehunekorik altuena du unibertsitateko ikasle kopuruari dagokionez, eta hiru hamarkadatan 15 eta 16 urteko gazteen %65 eskolatu ditu, 1975ean ikastetxe arautuetan ikasten ez zutenak.
2009
‎Baina egun batean burbuila hustu egin zen, eta lehen ikasleen, etorkinen eta errenta txikiak zituzten familien higiezinen aukera berezkoagoa zena nahitaezko irtenbide bihurtu da, krisia saihesten saiatzeko. Likidezia lortzeko beharrak bultzatu du errentamenduaren formula merkatuan eroslerik ez duten bigarren eskuko edo eraikin berriko higiezinentzat. Alokairuko etxebizitzen parkea neurri ezezagunetara iristen da.
2011
‎2009an, munduko haurren %88 lehen hezkuntzako azken mailara iritsi ziren, eta 1999an, berriz, %81era. Hala ere, 20 bat herrialdetan —gehienak Saharaz hegoaldeko Afrikakoak—, Lehen Hezkuntzako azken mailan dauden haurrek %75eko probabilitatea baino ez dute bigarren hezkuntzako lehen zikloan sartzeko. 2009an, munduko haurren %88 lehen hezkuntzako azken mailara iritsi ziren.
2013
‎Beraz, akordioa lehen hezkuntzako eskoletan betetzen da, baina eskola publikoetan bakarrik. Hala ere, akordio horrek ez zituen Bigarren Hezkuntzako eskolak aipatu (hau da, ateak irekita utzi zituen makina horiek bertan kokatu ahal izateko), ez da harritzekoa Bigarren Hezkuntzako hiru eskola publikotik batek bai. kontatu horrelako makinekin.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia