Emaitzak: 4
2001 | ||
Automobila konpondu baino lehenago aurrekontua egiteari erabiltzaileak uko egiten dionean, | Ez dut aurrekontua egiterik nahi esakunea agertuko da, bezeroak idatzirik, bere sinadura eta guzti. | |
2005 | ||
Azterlan horren arabera, ikastetxeen %80k ez du liburutegi zentralik; %28, 2k bakarrik ditu hamar liburu ikasle bakoitzeko —nazioarteko erakundeek gomendatzen duten bezala—, eta %8, 8k bakarrik ditu kontsulta eta ezagutza dokumentuen %60 baino gehiago. Gainera, ikastetxeen erdiak baino gehiagok (%51) | ez du aurrekontu espezifikorik, eta hamarretik seitan, liburutegi lanaren arduradunak astean bost ordu baino gutxiago ematen ditu. Liburutegien %72 eskola orduetatik kanpo itxita egoteak ere ez du laguntzen, ezta irakasleen %40k onartzen ez dituela horiek erabiltzen eta ez dituela ikasleak horretara bultzatzen. | |
2013 | ||
Batzuetan, ordea, banketxeek eta aurrezki kutxek eskaintzen duten finantziazioren batera joaten da, familiarekin egun batzuez gozatzeko modurik atseginenean. Opariak, neguko geltokietara edo Gabonetako afarietara eta otorduetara ihes egiteak | ez du aurrekontua gutxitzen Kreditu hauentzako kreditu bat eskatzea ez da konponbide egokia, baina eskatzen bada, kasu hauetan funtsezkoa da zorpetze maila gehiegi ez igotzea, eta beharrezkoa denean, mailegu bat behar izatea soilik, eta benetan behar diren kantitateak handitzea, horiek handitu gabe. Horretarako, banku merkatuan erabilgarri dagoen krediturik onena hautatu behar da, interes tasa lehiakorrena eskaintzen duena eta titularrek amortizazio epeei dagokienez espero dutena betetzen duena. | |
2020 | ||
Ahalegin pribatu horiek garrantzi handia izan arren, adituek uste dute beharrezkoa dela egiturazko aldaketa bat egitea, Minbiziari buruzko Ikerketa Plan Nazional batetik pasatzea, ikerketari eta ikertzaileei beharrezko baliabideak emango dizkiena, ekonomikotik haratago, ikerketa ahalbidetzen duen ekosistema gisa. Tabernero doktoreak gogorarazi duenez, gaur egun estrategia nazional bat dago, baina estrategia horren eta plan baten arteko aldea da lehenengoak | ez duela aurrekontu zuzkidurarik. Ikerketak finantzazioa behar du ez geratzeko eta minbiziaren pandemia handitzen ez uzteko. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ez | 4 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Consumer | 4 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
ez ukan | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
ez ukan aurrekontu | 4 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |