2000
|
|
Eta, pentsu horrekin neure arima ere zabaltzen eta zabaltzen igartzen nuela, hala galdetu diot neure buruari: " Eta spiral bat balitz gure bizitza, deusezetik osorat, zeren post tenebras spero lucem? 36 Eta nago ezen iduri hau egiazkoagoa dela; izan ere,
|
ez
ote garamatza amorioak azken marratik eta azken mugetarik harat eta ez ote garamatza amoriozko bizitzak, halatan, etorkiko puntu ezdeusetik infinituaren bihotzerat, eta denborazko denboratik denborarik gabeko denborarat eta sekula fin gabekorat...?
|
|
Eta, pentsu horrekin neure arima ere zabaltzen eta zabaltzen igartzen nuela, hala galdetu diot neure buruari: " Eta spiral bat balitz gure bizitza, deusezetik osorat, zeren post tenebras spero lucem? 36 Eta nago ezen iduri hau egiazkoagoa dela; izan ere, ez ote garamatza amorioak azken marratik eta azken mugetarik harat eta
|
ez
ote garamatza amoriozko bizitzak, halatan, etorkiko puntu ezdeusetik infinituaren bihotzerat, eta denborazko denboratik denborarik gabeko denborarat eta sekula fin gabekorat...?
|
2004
|
|
Konparazio baterako, adi adi erreparaturik, nondikakoak ditugu Eneko Oregiren eleon oihartzunak, aipatu berri dugun logika makurrari darizkionak ez baldin baditugu? Ideologia juridikoaren morrontzak
|
ez
ote garamatza, jarrera honetan nabari den bezala, legekeriaren aurrean men egitera. Hauek dira Hezkuntza Sailburuordea zela egindako adierazpenak:
|
2010
|
|
anaia hiltzen zaionean, adibidez, tuberkulosiak jota. Bada, beti bat ez izate horrek
|
ez
ote garamatza Andrés Hurtadoren baitan Andrés Hurtado 1.a, Andrés Hurtado 2.a, Andrés Hurtado 3.a, eta Andrés Hurtado 1.000.a bereiztera?
|
|
anaia hiltzen zaionean, adibidez, tuberkulosiak jota. Bada, beti bat ez izate horrek
|
ez
ote garamatza Andrés Hurtadoren baitan Andrés Hurtado 1.a, Andrés Hurtado 2.a, Andrés Hurtado 3.a... eta Andrés Hurtado 1.000.a bereiztera. Ondorioa garbia da, ikuspuntu hori aintzakotzat harturik, eszena bakoitzean adierazi bailiguke nobelagileak nork hitz egiten duen, Andrés Hurtado 1.ak, 2.ak edo 1.000.ak, kontuan izanda eszenaren barruan ere bi Andrés, hiru Andrés edo mila Andrés ari daitezkeela, barne aldaketak istant batetik bestera gerta baitaitezke, baita barne aldaketak eragiten dituzten kausak ere:
|
2012
|
|
formaziorako eta hausnarketarako lekuak eratuz, bitartekoak aztertuz, internetak ematen dituen aukerak baliatuz, foroak edo bilguneak antolatuz... eta utziguzue, hemen, parentesitxo bat egiten. konturatu gaitezen. ...batera lagaz gero, beste biak euskal tradizioari edo folkloreari lotutako jarduerak dira biak. eta" tradizioa"," folklorea" gehiegi gustatzen ez zaizkigun hitzak ez ote diren, horixe gure zalantza. zaharkitua, estatikoa... moduko ideiekin lotzen ez ote ditugun, modernotasunarekin eta irekitasunarekin kontrajarriak bezala. eta horrek guztiak, bigarren mailakotzat kontsideratzera
|
ez
ote garamatzan. euskal kulturak, gainera, prekarietatean iraun behar izan du eta edozein baldintzatan irautera ohituak gaude. ez da, beraz, erraza beste kultur adierazpideek dituzten eskaerak egiten hasiz gero (ekonomikoak, azpiegiturazkoak...) erantzun baikor eta ulerkorrik topatzea. Garrantzitsua litzateke geure geureak ditugun kultur adierazpideak balioestea eta, gizartearen aldaketetara irekita, tradizioak berritzen joatea nahiz eta askotan ez den erraza oreka egokia topatzea. euskal kulturaren gaineko aipuren bat edo beste ere jaso dugu lan honetan; bandarako euskal obra edo piezen kalitatea eskasa dela dion iritziren bat. kalitate falta izan daiteke kantitatea ere ez delako behar adinakoa, seguru asko.
|
2016
|
|
|
ez
ote daramatzagu hor
|
2019
|
|
sexu sena ezin arautuzkoa da: ez da segurua sexu senak barnean
|
ez
ote daraman bere gogobetetasunaren ukazioa, zioen Freudek; segurua da, ordea, ez duela biderik ematen soziala den horretan txertatzeko, zeren erotismoan istanta denboraren kontra matxinatzen baita, eta norbanakoa unibertsalaren kontra; bideratu eta ustiatu nahi izanez gero, erotismoa hiltzeko arriskua dago, espontaneotasun bizia ezin baita erabili materia bizigabea erabiltzen den gisan; ezin da b... Emakumea zuzenean ezin behartu denez erditzera, egin daitekeen guztia zera da, irtenbide bakarra amatasuna duen egoeretan giltzapetzea emakumea:
|