2003
|
|
Pentsabide mailan elkar errespetatuz, euskal kultura alderdi politiko guztiek onartzea lorpen amesgarria litzateke nafar hizkuntzarentzat. Beldur naiz, halere, gazte jendea politikaz eta politikarien mundu iheslari labainaz aserik
|
ez
ote dagoen.
|
|
Bainape ntsatzen hasten naizenean, gaseosa marka famatu baten iragarkia etortzen zait burura (penintsularra ni ere, bai alajaina!). Egarria izateko korritzen zuten iragarki hartakoek, eta gaur, guk, egarria asetuko digun inor
|
ez
ote dagoen galdetzeko. Edo gure egarria asetzeko gauza den inor ez ote dagoen galdetzeko.
|
|
Egarria izateko korritzen zuten iragarki hartakoek, eta gaur, guk, egarria asetuko digun inor ez ote dagoen galdetzeko. Edo gure egarria asetzeko gauza den inor
|
ez
ote dagoen galdetzeko. Esango bainuke, egiaz, ez dagoela horretarako inor.
|
|
Euskal Herriko haurrak hiru ikasketa eredutan zatiturik daudenez zenbateraino eredu horiek beren balore propioak ez ote dituzten eta haurren nazio ideiaren bilakaeran present
|
ez
ote dauden jakin nahi izan dugu.
|
2004
|
|
Azken garaiotan euskal kulturan oro har eta, bereziki, euskal literaturgintzan bizi izaten ari garena ikusirik, barraketako tiobibo errusiarrean
|
ez
ote gauden pentsatzekoa da. Albiste esperantzagarriak eta albiste etsigarriak batabestea ren segidan heltzen zaizkigu, eta zaila da azken balantze bat egitea.
|
2006
|
|
Kronika hori
|
ez
ote dago non edo non gordea Arantzazun?
|
2007
|
|
|
Ez
ote dago liburu horietara erakartzen nauen literaturaz gaindiko arrazoirik. Kolonizatuarekiko elkartasun —karitate?, maitasun? — sentimenduak ez ote du zeresanik honetan guztian?
|
|
|
Ez
ote dago, ordea, elkartasun edo maitasun hori euskal literaturari apal berezituak jartzeko ohitura horretan?
|
|
Beldur naiz, administrazioa ez ezik... gure gizartea ere
|
ez
ote dagoen prest etorkin hauen heziketa eskubidea bere osotasunean bermatzeko. Beldur naiz, Euskal Herriratu ostean, bigarren hazaldian euskaldundu direnek ez ote dituzten lehen kritikatutako joerak berretsiko.
|
2008
|
|
36ko gerrari buruz beste film bat, puaf.
|
Ez
ote zegoen gai gehiago, beti atzera begira, beti obsesio horien inguruan; ez al ziren konturatzen guk beste zerbait nahi dugula, inor ez dela film horiek ikustera joaten, aski dela. Anonimotasuna nagusi, noski.
|
2009
|
|
nola jartzen da idazle aurpegia? Betaurrekoena, eskua kokotsean jartzearena...
|
ez
ote daude demode. Azpiko komentarioa dator gero:
|
2010
|
|
Susma daiteke ez dela merkatuaren premiari zuzenean erantzuteko pentsatua.
|
Ez
ote dago ekoizleen egitarauari (edo hain zuzen egitarau ezari) lotuegi. Jakin badakigu liburu honen argitaratzaileak sarritan administrazioa, edo elkarteak, edo taldeak direla.
|
2012
|
|
Lan izugarria egin paperontzi batean amaitzeko. Lagunari esan diot, ia esaldi horien guztien artean
|
ez
ote dagoen gustatzen zaion bateren bat. Moldatu ere egin genezakeela baten hasiera bestearen amaierarekin.
|
2015
|
|
Humanismoan, bulgare nazionalen bikaintasun paregabearen kontzientziak (Nebrija, Du Bellay) ez al dira kontzientzia nazionalak? Os Lusadas
|
ez
ote dago epopeia nazional/ nazionalistaren kontzientzia osoarekin idatzita. Merkatari eta kontsulatu katalanak Mediterraneoan ahomenta genitzake, gomuta Pierre Vilarren Cataluña:
|
2017
|
|
Ingurunean bai, baina ingurune naturalean baino ez kasu batzuetan; eta dimentsio indibidualean bereziki, noski (autoestimua, autonomia, auto...). Gure buruari galdetu ahal diogu ea esperientzia batzuen atzean
|
ez
ote dagoen beste arloetan aurkitzen dugun logika neoliberal berbera, non gizabanakoa ardatza den, familiak arlo edukatiboan ere bere burua bezero moduan ikusten duen, helburua" nire umearentzat onena" den, komunitatearen edo ingurune sozialaren beharrak kontuan izan gabe. Umeen premien izenean, ikastetxe batzuetan ez da euskara irakasten, etxetik euskaldunak ez diren umeek ez baitute premia hori adierazten.
|
2018
|
|
Eta nago ez ote gabiltzan elkarrengandik urrutiegi. Lubaki zabal samarra
|
ez
ote dagoen kulturgileon eta hartzaileen eta, batez ere, hartzaile berri izan litezkeenen artean. Zubiak eraiki ditugu bi norabideetan, elkar limurtu beharra dago, elkar onartzeko.
|
2019
|
|
Eta hau idazten nagoela, galdetzen diot neure buruari ea
|
ez
ote gauden euskal gizartean ere ‘akats berean jausten’, ustez aurrerakoia den taktika bat baliatzen, behin eta berriro jartzen ari baikara (ama) maitasuna giza, gizarte eta herri eskubideen ‘aurretik’, edo, hobe esanda, (ama) maitasuna gehiegi baliatzen. Esate baterako, preso politikoen eta euren senideen egoera tamalgarriaren gainean arreta publikoa deitzeko, ama maitasuna edo amen beharra nabarmentzen dugu behin eta berriro.
|
2020
|
|
Baserrietan lanpetuta ibiltzen ziren denak, eta nik neure artean: hau arintzeko
|
ez
ote zagok modurik. Orduan, egur kargatxoak lotzen nizkion txakurrari.
|
|
Ikerketa elektoralen arloan, esaterako, euskal pentsamenduak ez du lortu eskola propioa osatzea. Nahiago nuke konfundituta egotea, baina beldur naiz
|
ez
ote nagoen. Euskobarometroa eta antzeko erakundeen lanak ikusita, oraindik eta motibo gehiago daude aipatutakoa pentsatzeko.
|
2021
|
|
Etorkizun distopikoa marrazten digute. Baina oraindik soilik begira
|
ez
ote gauden, zientzia fikziozko telesail bati nola. Gurekin ez doala pentsatuta edo gurera ez dela iritsiko sinetsita.
|