2003
|
|
Jose eta beraren familia ez ziren gehiago Gernikara bizitzen etorriko, baina udetan sarri. Valladolid-en aldikada bat eman ondoren
|
ez
dakigu ziur zenbat urte, bi edo agian. Madrila aldatuko dira bizitzen eta hura izango dute euren bigarren eta aurrerantzeko aberria, Joserentzat izan ezik, ze hau gerra ostean Euskal Herrira itzuliko da berriz, nafar erreinu zaharreko hiriburura.
|
|
92!: 37, mutikoen artean; 47, neskatoen artean; enparauak, nik neuk
|
ez
dakit ziur mutikoenak ala neskatoenak direan, hain dira niretzat izen barriak, izan be! Moda barria?
|
|
Erroman Kontzilio ostean meza liburu barria erabilteko baimena emon aurretxuan egin ei eban hori gure elorriotarrak, bere herritar batek euskeraturiko meza liburua erabiliz, Kerexetaren Eguneroko Meza hain zuzen be.
|
Ez
dakit ziur zein urtetan izango zan hori, baina argi dago azken Kontzilioa amaitu eta gero izango zala, ez lehenago.
|
|
1.4.2 Historiaren argiak hauxe erakusten deusku: gaur daukan baino zabalera handiagoa baeukala euki, baina ez goiko horreek dinoen bestekoa. b) Iparraldeko barbaroak (bisigodo ta frankoak) etorri ziranean, euskaldunak
|
ez
dakigu ziur zergaitik kontra jarri jakezan, eta holan euskereak be indar barria hartu eban. c) Erdi Aroan (Edad Media): hegoaldean, Errioxan eta Burgosko lurraldeetan be erabili izan zan euskerea.
|
|
Erdereari dotoreagoa edo eritxon, antza.
|
Ez
dakit ziur zenbat denpora emon genduan ebakuazino horretan: pare bat hilabete edo izango zan guztira, lehenengo Zubibarrin eta gero Bilbo barruan, Irala kalean...
|
2008
|
|
1960ko hamarkadan, EZ DOK AMAIRU taldearen ikuskizun eta entzukizun baten nintzan.
|
Ez
dakit ziur zein herritan eta zein aretotan. Jaialdia hasteko, Martintxoren istorioa kontetan eben.
|
|
Mertxe eta Agustina. Gero,
|
ez
dakit ziur zergaitik, kanpotarrak hasi ziran. Honeek bai, honeek eginkizun politikoa argi erakusten eben.
|
|
Gogoan daukadanez, sasoi baten domeka arratsaldeetan ez genduan hara hutsik egiten, errosarioa errezatzera. Esaten ebenez, eskola ume batek(
|
ez
dakit ziur nork) aurkitu eban Ama Birjinearen irudia bidean bertan eta hori nahikoa motibo izan zan santutegitxo bat hantxe ipinteko. Loraz apainduta ezagutu genduan luzaro.
|
2011
|
|
Horixe da nire bizitzako orain dodan lehenengo gomutea. Edota,
|
ez
dakit ziur lehenengoa beste hau ete dan:
|
2017
|
|
Ez ginan sarritan alkarregaz suertatu, baina behin Donostian gertatutakoa kontau behar deutsuet.
|
Ez
dakit ziur ze urte izango zan. Orduan, Preliminares deitutako proba batzuk egiten ziran Amaran.
|
|
Urtea
|
ez
dakit ziur, baina 51a izango zala uste dot. Neure errakuntza bategaitik berandu heldu nintzan Bediako lasterketara.
|
2019
|
|
Beraz, denbora tarte horretako gorabeherak kontatuko dizkigu, baina ez dugu beste denbora erreferentziarik.
|
Ez
dakigu ziur beraz, kontatzen duen periodo guztian zenbat denbora igarotzen den. Hala ere, denbora jauzi handien zantzuak ageri dira zenbaitetan:
|
|
Hasiera batean, goizetan dutxapean fado bat abesten hasten da," o amor, o meu amor".
|
Ez
daki ziur fado edo bossanovak ote diren berak abesten dituenak," nolanahi ere, o amor, o meu amor zioten kantak kantatzen zituen, ahots oso zuri eta era berean, oso beroaz" (85). Hasiera batean, beraz, bere harridura erakusten du honelako abesti motak abesten hasten delako, baina Senarrak emaztearen amorantearen postala aurkitzen duen momentuan ulertzen du abesti horiek abestearen eta postal horren atzean Adolfo akordeoilaria dagoela.
|