2000
|
|
Han ikusi nuen lehenengoz Txillardegi eta, egia esan behar badut, bileretanhitz egiten zenaren erdiaren erdia ere ez nuen ulertzen. Alde batetik, nire euskara mailahausnarketa sakonetan murgiltzeko modukoa ez zelako; beste aldetik, erreferentziapolitiko eta kultural asko falta zitzaizkidalako, eta
|
ez
nekien nortaz edo zertaz ariziren; eta, azkenik, zenbait gauza hitz erdiaz edo klabez esaten zirelako, gauzakzehatz mehatz azaldu gabe. Horiek ziren klandes tinitatearen morrontzak, eta nireeuskarak oraindik ez zuen hura guztia ulertu ahal izateko finezia nahikorik.
|
|
–Oraindik
|
ez
dakite nor den bart gaueko atentatuan Madrilen zauritu zuten jenerala?
|
2001
|
|
66 harira/ e: tertuliakide batek
|
ez
dakit nork/ e:: hain zuzen/ baina
|
|
Hots, aurretik buruan ditugun errepresentazioei esker baizik ez ditzakeguinterpreta begitik sartzen zaizkigun informazioak. Ordenagailuek legez, oinarrizkoprogramarik gabe
|
ez
dakigu nor garen, zer egiteko gai garen eta kanpotik sartukodizkiguten informazio berriek zer esan nahi duten. Horrexegatik baiezta daitekeerrealitatea eraikuntza bat dela, berez ez dela existitzen, eta, hortaz, literaturak proposatzen digun munduaren errepresentazioa gehienez ere aurretik genuen besteerrepresentazio bati kontrajartzen zaiola, beharbada, hau ere aurreko hamarkadetako literaturak guregan ezarria?, eta inolaz ere ez errepresentazio bat baino egiagoa litzatekeen gauza bat, zeina errealitatea deituko litzatekeen.
|
2002
|
|
Propaganda urdina: igorleak ez du bere identitateaz berba egiten; gizarteak
|
ez
daki nor den igorlea, hots, enigma bat da informazioaren iturria.
|
|
Antzezlaria entzungo zenukeen, irakurlea edo lira jolea, edo nire esku zabalak eskainitakoak oro. Zuk, berriz,
|
ez
dakit norenean, ostrak, urdeme sabelkiak, itsas lakatzak eta Gadestarrak gurago izan dituzu. Hartuko duzu zigorra, ez diot zein.
|
2003
|
|
Han ikusi nuen lehenengoz Txillardegi eta, egia esan behar badut, bileretan hitz egiten zenaren erdiaren erdia ere ez nuen ulertzen. Alde batetik, nire euskara maila hausnar keta sakonetan murgiltzeko modukoa ez zelako; beste aldetik, erreferentzia politiko eta kultural asko falta zitzaizkidalako, eta
|
ez
nekien nortaz edo zertaz ari ziren: eta, azkenik, zenbait gauza hitz erdiaz edo klabez esaten zirelako, gauzak zehatz mehatz azaldu gabe 87.
|
2006
|
|
Gaian sartu baino lehenago ekarri nahiko nuke nirea ez den ideia bat, baita ere. Ezda nirea, baina
|
ez
dakit norena den ere, non irakurri edo non entzun nuen. Esatenzuen, gatazkak kanpo semantiko zabala duela bere bizkar:
|
|
Horrez gain, antzekotasunak handiak dira epigrafeen helburuan eta euskarrien materialetan, pertsonaia garrantzitsu baten hilobia adierazten dutela, etab.; desberdintasunak ere badauden arren: Bizkaikoaren inskripzioaren kalitate eskasagoa (hizkian, hizkuntzan?), harlandu batean egin beharrean hilobiaren estalkian eginda egotea, etab. Horrek guztiak adierazten digu antzeko testuingurua eta helburuak dituztela biek, nahiz eta sakontasun desberdinean (erlijioari eta latindar kulturari dagokienez), eta arabar inskripzioak datu zuzenagoak ematen dizkigula, Momori buruz
|
ez
baitakigu nor zen.
|
2007
|
|
Hor arazo bat dago.
|
Ez
dakit norena den, ez baitutinoiz administrazioan lan egin, baina hor arazo bat dago. Agian guztien arazoa da, partekatua.
|
|
Ez dugu gustuko zelako hurrenkeran dagoen eratuta perpausa osorik. Lehenengo partea (komara artean) irakurrita,
|
ez
dakigu nor den Euskadi Irratiko zuzendaria, eta itxaron beharra dago bigarren partera arte. Zergatik ez aurreratu Julian Beloki izen propioa lehenengo lekura?
|
|
Zehar galdera perpausak ((e) n atzizkia dute eta galdetzaileren bat:
|
Ez
dakit nor etorri den; galdetu diot zer egin duen)
|
2011
|
|
Asaldurak jasaten ditu bere buruaren irudian, bere harremanetan eta bere umorean.
|
Ez
daki nor den, zer nahi duen edo zer gustatzen zaion. Identitate sexuala eta balio iraunkorrak finkatu gabe ditu:
|