Emaitzak: 6
2001 | ||
Horrela, bada, ez da arraroa azken hamarkadetan lan ugarikargia ikusi izana hizkuntzaren azterketa komunikatiboa egiteko asmoz. Gureegitarau honek, ordea, | ez dauka horren asmo handirik. Ez dugu komunikazioarenikuspegitik hizkuntzaren ikerketa sakonik eta osorik egin nahi. | |
Sintetikoki lortutako konposatu kimiko batzuen nahasteak birsortu ote dezake naturak emandako esentzia olioaren usaina? Egia da naturak oso usain konplexuak sortzen dituela, eta egia da, era berean, guk sarri | ez daukagula horretan entrenatuta geure usaimena; beraz, usainean desberdintasunak egon arren, guk sarri ez ditugu antzemango. Honek ez du esan nahi, sintetikoki lortutako konposatu kimikoen nahasteak usain txarrik izango duenik; eta gogoratu behar genuke ezen naturak berak inoiz sortu ez dituen usain batzuekin perfume on onak egin direla; eta egiten direla. | |
2002 | ||
Eta Niklas Luhmann. Baina ez, historiaren amaiera iragartzen duten profetek | ez daukate horrekin zertan atera. Politika autoritarioari eta lasaigarriari nola aurre egin badago. | |
2007 | ||
Humboldt eta Euskal Herriaz literatura asko dago, | ez daukagu horretan pausatu beharrik35; Justo Garate-k lan txalogarria egin zuen hura ezagutzera emateko, eta hemen batez ere I. Zabaleta Gorrotxategi-ren lanak dira aipatzekoak, bera baita gaian gaur dagoen adituena (ik. Bibliografia). | |
2008 | ||
Eibarko armagintzaren bilakaera ezagutzeko, ezinbesteko datuak eskaintzen dizkigun txosten bat aurkitu dugu GAOn, zeren 1835 urtean gremio bakoitza osatzen zuten maisu eta ofizialen nortasunak eskaintzen baitizkigu759 Zerrenda hori karlistek egin zuten, eta nahiko zehatza dela esango nuke, gerra sasoian gozatzen zuten eskubideari jarraiki, soldaten laurdena emanda arma zerbitzutik salbuetsita gelditzeko aukera zuten maisu eta ofizialek osatu baitzuten. Ikasleek | ez zeukaten horretarako eskubiderik, eta ondorioz ez dira agertzen. Zerrenda 1762koarekin konparatzen badugu, emaitza interesgarriak atera ditzakegu, batez ere 73 urteko tarte horretan gremioen arteko indarren harremanak jasan zuen aldaketa neurtzeko orduan760 Zeregin horretarako taula hau eratu dugu: | |
2015 | ||
Pertsonalak eta inguru hurbilekoak ez diren faktore horiek deskribatzerairitsi ginatekeela uste dut erakundeen politika komunikatiboa, administrazioen zerbitzuak, lan mundua, hizkuntza politikak..., horrek guztiak zer eragin daukan pertsonak gero etxean erabiltzen duen hizkuntzarekin. Lotura duela uste dut, baina nik dakidala | ez daukagu hori ongi deskribatuta. Hori hala balitz, horrek horietan guztietan ere aldaketa bat eragin luke, kapritxo hutsaere ez da euskalduna erdaraz egiten hastea, hor badaude beste faktore batzuek, eta ez da bakarrikbere hizkuntza gaitasuna. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ez | 6 (0,04) |
Lehen forma
ez | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
UEU | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
ez eduki | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
ez eduki hori | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |