2008
|
|
Hizkuntzalaritzaren axioma horietako bat da, onomatopeien salbuespe naz, zeinu linguistikoaren bi osagaien artean, hots, adierazlearen eta adie raziaren artean, ez dagoela inolako loturarik. Horregatik, garai batean gurean astarloatarrek uste zutenaren kontra, mintzatzean esaten ditugun hotsek edo fonemek
|
ez
daukate berezko bertuterik era honetako edo hartako kontzep tuak adierazteko, hots, formak ez du zerikusirik esangurarekin, oinarriz behintzat. Horren arabera, edozein hitzek, berez, edozer esateko balio izan dezake, hiztunek hala nahi izanez gero behintzat.
|
2011
|
|
Esanak esan, gatozen ostera ere minorizazioaren ajeak areago aletzera. Islandia bezalako herri txiki batek
|
ez
dauka berezko ezintasunik, globalizazioa gorabehera, neurri ohargarri batean nazio beregainari dagozkion berezko hizkuntzaren, kulturaren eta identitatearen arabera modu duinean bizimodua egituratzeko. Aldiz, Kurdistan batek, hogeita hamar milioi biztanletik gora, alajaina!, ezin du oinarrizko nazio bizitzarik eratu jatorrizko lurraldean.
|
|
Hidrogeno peroxidoaren bidezko esterilizazioan, zelulosarik
|
ez
daukaten berezko materialak erabili behar dira.
|
2012
|
|
Iparraldea ez da krisiak gehien jotako lurraldea, hortaz. Alta,
|
ez
dauka berezko ekonomiarik.
|
|
1991 urteko Jokoaren Legearen arabera jokoaren inguruan Euskal Autonomia Erkidegoak duen eskuduntzaren babesean onartu du gaur Eusko Jaurlaritzak Kasinoen Araudia. Orain arte, Euskadiko kasinoen azpisektoreak
|
ez
zeukan berezko araudirik, hori dela eta, orain arte 1979ko estatuko arauaren menpean zegoen.
|
2017
|
|
Azken hitza hizkuntzaren estatus sozial errealak dauka gai horretan ere. Hiztunak
|
ez
dauka berezko autonomiarik, ez da beregaina, hizkuntzaren gaineko gaitasun eta identitate auziotan. Sistema sozial elebidunaren kontraesanak atzeman behar ditugu euskararen komunitate nazionala zertan den jakiteko.
|
|
Wi-Fi ez da hitz baten laburdura edo akronimoa;
|
ez
dauka berezko zentzurik. Egiaz, Interbrand etxeak WI-FI Alliance erakundearentzat asmatutako izen komertziala da.
|
|
Zehaztu banitu tresna sare guztiak Bestearengana biratuta dauden bezala, alegia, atzeman banu ez bakarrik mailuak eta iltzeak tresna sare horretan okupatzen duten lekua, baizik eta baita kalea, hiria, nazioa eta abar ere, zehazki eta osoki definituko nuke Bestearen izatea objektu gisa. Bestearen intentzio bati buruz tronpatzen banaiz, ez da inola ere bere keinua subjektibotasun helezin batekin lotzen dudalako subjektibotasun horrek, bere baitan eta bere aldetik,
|
ez
dauka berezko neurririk keinuarekin, bere baitarako transzendentzia baita, transzendentzia gaindiezina, tronpatzen naiz mundu osoa keinu horren inguruan antolatzen dudalako berez antolatzen den eran ez baizik eta bestela. Horrela, Bestea objektu gisa agertze hutsagatik osotasun gisa ematen zait printzipioz, osorik barreiatzen da mundutik zehar mundu horren antolamendu sintetikoaren indar mundutar gisa.
|
2018
|
|
Kapitalistak
|
ez
dauka berezko interesik langilearen gorputzaren eta izatearen gainean, edo ez, behintzat, prostituzio kontratuan sartzen den gizonaren interesaren gisakorik. Enplegatzaileari, izan ere, langileak sortzen dituen produktuak interesatzen zaizkio batez ere:
|
|
Euskal Herri kontinentalak ez dauka leku handirik euskal komunikabide nazionaletan. Alabaina, Euskal Herriko biztanleen% 10 baizik ez da bizi Bidasoatik iparraldera, beraz, logikoa da berez sortzen den informazio kantitatea ere proportzio horietakoa izatea, are gehiago, kontuan hartuta Euskal Herri kontinentalak
|
ez
daukala berezko erakunde autonomorik, eta beraz, horrek berez lekarkeen jarduera politiko, sozial eta administratiboa ere urriagoak direla. Industrialki ere azpi garatua da:
|