2006
|
|
justifikatu gabea izan behar duela. Agentziak
|
ez
betetzea justifikatu gabe uzteak ondorioak izan ditu kalte galeren ordainaren gainean, baina ez iragarleak kontraprestazioa betetzearen gainean (De la Cuesta, 2002: 282).
|
|
Alabaina, kontratua gauzatzea ez datza publizitate obran; horrenbestez, hedabideak uko egin diezaioke lan hori hedatzeari, publizitate arautegia betetzen ez duelako edo hedabidearen irizpideekin bat ez datorrelako.
|
Ez
betetzea justifikatua izan daiteke, alde batetik, eta lehen esan dugun bezala, ezinbesteko zioagatik, eta, bestetik, publizitatea hedatzeko hedabidearen arau espezifikoekin bat ez etortzeagatik. Arau horiek betetzea (publikoak eta ez diskriminatzaileak izatea) ez hedatzeko bidezko arrazoia izan daiteke.
|
2008
|
|
“Egoera guztietan DIH errespetatzeko eta errespetarazteko funtsezko konpromisoa ezartzen da”, jarraitzen du. “Estatu batek ezin du alegatu
|
ez
betetzea justifikatzeko arrazoi gisa beste estatu bat aipatutako tresna juridikoetako bat ez izatea edo ez betetzea”, ondorioztatu du. Hori horrela dela ziurtatzeko, Genevako Hitzarmenek eta I. Protokoloak potentzia babesleen eginkizuna onartzen dute.
|
2010
|
|
Gutun horretan, akordioak ez betetzeak negoziazio prozesuaren apurketa eragin zezakeela ohartarazi zitzaion, Gobernuaren konpromisoak betetzen hasteko mekanismoak aktibatzearen beharra azpimarratuz. Espainiako Gobernuko ordezkariek, akordioaren
|
ez
betetzea justifikatzeko aitzakiaz beteriko diskurtso batekin erantzun zuten ETAren oharpenen aurrean. Ustez kontrolatzen ez zituen epaileengan eta PPren presioarengan kokatzen zuen bere ezintasunaren iturburua.
|
2012
|
|
justifikatu gabea izan behar duela. Agentziak
|
ez
betetzea justifikatu gabe uzteak ondorioak izan ditu kalte galeren ordainaren gainean, baina ez iragarleak kontraprestazioa betetzearen gainean (De la Cuesta, 2002: 282).
|
|
Alabaina, kontratua gauzatzea ez datza publizitate obran; horrenbestez, hedabideak uko egin diezaioke lan hori hedatzeari, publizitate arautegia betetzen ez duelako edo hedabidearen irizpideekin bat ez datorrelako.
|
Ez
betetzea justifikatua izan daiteke, alde batetik, eta lehen esan dugun bezala, ezinbesteko zioagatik, eta, bestetik, publizitatea hedatzeko hedabidearen arau espezifikoekin bat ez etortzeagatik. Arau horiek betetzea (publikoak eta ez diskriminatzaileak izatea) ez hedatzeko bidezko arrazoia izan daiteke.
|
2017
|
|
9 1980tik indarrean dagoen Tratatuen Zuzenbideari buruzko Vienako Konbentzioaren 27 artikuluari jarraiki: " Alde batek ditu bere barne zuzenbideko xedapenak arrazoitzat aipatu akordio bat
|
ez
betetzea justifikatzeko"
|
2020
|
|
Esate baterako, Frantzian" txaleko horia" erabiltzen duten manifestarien aurkako estatu indarkeriaren zigorgabetasunak eta Kataluniako independentziaren aldekoen aurkako indarkeria judizial eta polizialaren kolusioak Europar Batasunaren zalantzazko inpartzialtasun asmoa ahultzen dute. Beraz, ez luke harritu behar Alemaniako Auzitegi Konstituzionalak malgutze kuantitatiboari buruz hartutako erabaki politiko gardenetik ordu gutxira Poloniako gobernuak kasu hau EBko legedia
|
ez
betetzea justifikatzeko erabiltzea. Kontraesan horiek konpontzen ez badira, EBko estatu kideak" diziplinatzeko eta zigortzeko" neurriak Euroguneko politika ekonomikoa bezain kaltegarriak izango dira, eta egoerak okerrera baino ez du egingo.
|
2021
|
|
Are gehiago, Argentinaren botere erregulatzailea BITeko obligazioen arabera egikaritu behar zela adierazi zuen. Beraz, kasu honetan, estatu hartzaileak aldarrikatutako uraren giza eskubidea BITeko obligazioen arabera interpretatu zen, nahiz eta demandatuak kontrako interpretazioa lortu nahi izan, hots, inbertsio tratatua giza eskubideen arabera interpretatzea, bere
|
ez
betetzea justifikatzeko. Hortaz, interpretazio hori egiteko bi era daude:
|
2023
|
|
6 Administrazioen giza eskubideen urraketak ez duela hauen balioa deuseztatzen, ezta hiritarrek
|
ez
betetzea justifikatzen, honetan, beti, boterea duenak erantzukizun handiago daukalarik.
|