2001
|
|
Absolutu eta erlatibo hitzek ez dute zentzurik gure ezagumenaren arazoan. Ezaguera osoaren (inoiz
|
ez
bete betea) eta mugatuaren berri hitz egin behar dugu.
|
2007
|
|
Halere, ez du iltzean joko hala uste duenak,
|
ez
bete betean. Ez, nik uste.
|
2012
|
|
Aipatu ditugun ikerketak gizarte psikologiaren eremukoak dira, eta
|
ez
bete betean pertsuasioaren eremukoak, baina guztiek gauza bera erakusten dute: faktore eraginkorra dela antzekotasuna, iturria erakargarriago bihurtzen baitu hartzailearen begietan.
|
|
4.700 lagun joan ziren Illunbera CAIren aurkako partida ikusteko, baina gaur askoz beteagoa egongo da zezen plaza.
|
Ez
bete betea, baina 8.000 lagun inguru espero dituzte. Real Madrilek beti erakartzen du jendea, eta Lagun Aroren bigarren garaipena une egokian iritsi da, zaleek ilusioa berreskura dezaten.
|
|
Lehenengoaz gogoetan hasten badira, atseginerako batere aukerarik gabe aurkitzen dituzte beren buruak; eta hileta bat ikusten dutenean, atsekabez kexatzen dira beste batzuk joan direlako atseden portura, beraiek ez dutelarik inoiz hara iristeko itxaropenik. Ez dira ezertaz oroitzen gaztaroan eta adin ertainaz ikasi eta behatu zutenaz izan ezik, eta horretaz ere
|
ez
bete betean. Edozein gertaerari buruzko egiaz edo xehetasunez, hobe da tradizio arruntetan oinarritzea haien oroitzapenik sendoenetan baino.
|
|
179 Horren adierazgarri, Pérez Gazteluk (1991) dioena aldatuko dugu: . Aldaketa horien inguruan antolatzen da euskal gizarte berria [gerra zibilaren ondoko Euskal gizartea] eta aldaketa horiei erantzuteko gai izan behar duen euskara gorpuzteko ez dute balio lehengo irakaspide eta urratsek,
|
ez
bete betean behinipein. Euskaldun baserritarraren irudi, ustez, aldaezinetik, euskaldunen bizimoduari buruzko ikuspegiarren hesi murritz eta topikoetatik irten beharra dago euskara kez, CHOMSKYz, ADORNOz edo MARXez goitik behera blai eginda dagoen gizartean arruntean erabil dadin.?
|
|
—Eman diozu, baina
|
ez
bete betean —esan zuen Lopesek. Istant bat, eta hantxe azaldu zen berriro tximuaren burua.
|
2013
|
|
Hor ez gara sartzen, baina bai Zaragozan gertatu zenarekin, adibidez: urte batetik bestera, araudia
|
ez
betetzetik betetzera pasatu zen.
|
2014
|
|
Izan ere, George Mendel ek berraurkitutakoteoria kromosomikoek argudiatze horiek guztiak ia lur jota utzi zituzten, nagusi zenpanorama zientifikoaren aldaketa sustatuz. Karaktere guztiak sorkuntzaren hasieratikkromosomikoki igortzen zirelako ideiak eta guraso zein seme alaben sexuarenaraberako herentziaren banaketa selektiboaren existentzia
|
ezak
bete betean egitenzuten talka kutsu eboluzionista edo esentzialistadun aldaera teorikoekin. Guztiarekinere, hogeiko eta hogeita hamarreko hamarkadetako zientifiko espainiarrek, esparruzientifikoan, eta, zoritxarrez, baita politiko eta sozialean ere oraindik gaurkotasunazuten aurreko teoriak beraientzat hartu zituzten.
|
2018
|
|
Nire aburuz, eskolak ez du euskalduntzen gure baldintzetan, oro har, ezinezkoa da, J.Fishmanen teoriaren arabera. Beraz, ezin dugu pentsatu,
|
ez
bete betean behintzat," eskolak euskaldundu duena lan munduak erdaldundu egiten du". Jakina, diozunez, argi dago euskarak hiztun herriak gizartean inoiz aurrera egingo balu, alegia, boterea berreskuratuko balu, lan mundura zabaldu eta hein batean bederen menderatu lukeela.
|
2019
|
|
Urrutira joan gabe, joan den asteburuan bederatzigarren amaitu zuen Mont Blanceko mendi maratoia. Egea sasoiko iritsiko da biharko probara, baina psikologikoki, beharbada,
|
ez
bete betean. " Marka hau ontzea ez da urteko helbururik garrantzitsuena", ohartarazi du.
|
2020
|
|
Eta barre algara gehiago. Nik ere barre egiten nuen, baina
|
ez
bete betean. Beak ez zidan ezer esan.
|
2021
|
|
Onetan ez, ziur. Erronka latza bazen sasoi betean egonda Jokin Altunari irabaztea, zer esanik
|
ez
bete betean egon gabe.
|
2022
|
|
—ElurTZA eta elurTEA ez dira gauza berbera; neurri bateraino bai, baina
|
ez
bete betean. Gauza berbera ez diren bezala euriTZAK eta euriTEAK, edota egunotan, haizeak gogor jo izan duenean, haizeTEA eta haizeTZA ez diren bezala.
|
|
Har dezagun kasu gisa Hartsuagak (2012) dioena: edukiontzien izenak (kaiku, tonto lapiko edo olopoto), betea ez egotea(
|
ez
bete betea), hutsuneak edota zuloak (harroputza izan eta ganbaran zuloa izan), edo hutsik egotea (hutsala) iraintzeko edo gutxiesteko erabiltzen direla. Bere ustez, espresio hauek Neolitikoan sortu ziren, ekoizteko eta biltegiratzeko ideiak sortu zirenean; hustasuna eta hutsala baztertu eta gaitzetsi beharreko egoera eta ideia omen ziren garai hartan.
|
|
Denborak bete aipu egiten dio ‘emandako denbora betetzea’ ri (adibidez, ‘behia txahala egiteko denborak beteta dago’). Pertsona
|
ez
bete betea ‘adimen gutxikoa’ da. Hedadura eta eremu semantikoak goiko sistemari jarraikiz neurtu daitezke, hemen Huts en eztabaida argitzeko adina luzatuko gara, ez gehiago.
|