2006
|
|
Iragarleak agentziaren justifikatu gabeko
|
ez
betetzearen aurrean bere prestazioarekin egin dezakeena ikusi ondoren, PLOk, 18 artikuluan, adierazten du iragarleak agentziari eska diezaiokeela ordaindutakoa itzultzeko. Esan behar da PLOk alor honetan ez duela ongi antzeman publizitate kontratuak hedapen ekimen anitz izan ditzakeela barnean, eta, ondorioz, agentziak zerbitzua zatikatu dezakeela, eta zati bakoitza betetze partziala izango da.
|
|
Era berean, adierazi zuen neurri honen bidez eraikin askok jasaten duten narriadura geldiarazi nahi dela; izan ere, eraikin horietako jabeek, nahita, ez dute kontserbazio lanik egiten, eta, hala, aurri ekonomikoak sortzen dira, eta, behin deklaratu ondoren, errenta zaharreko errentamendu kontratuak desegin egiten dira. Lurzoruaren Legeak, jabeek beren higiezinak kontserbatzeko duten betebeharraz gain, Administrazioak etengabe
|
ez
betetzeen aurrean nola jokatu behar duen arautzen du, esan zuen zinegotziak. Horrela, legezko aurreikuspenen babesean, Udalak desjabetze mekanismoak aplikatuko ditu, ez modu orokorrean, baizik eta hiru inguruabarrak aldi berean gertatzen diren kasuetan.
|
2010
|
|
“Inmigrazioa eta bidalketa informalak Espainian” txostenak dioenez, horiek ez dira “irregulartasunaren edo legez kanpoko jardueren sinonimoak, baizik eta bidalketa sistema bat islatzen dute, ekonomia agintariek kontrolatutako metodoetatik kanpo egiten dena”. Ikerketaren zuzendariak, Íñigo Morék, zehaztu du bidalketa informal bat ez datorrela bat indarrean dagoen araudiarekin, eta “urrun” dagoela kontsumitzailea babesten duten arauetatik, “ez jaso ez eta helburu oneko bermerik ez”, eta, beraz, “etorkinak ezin du Espainiako Bankuaren Erreklamazio Zerbitzura jo
|
ez
betetzeen aurrean protesta egiteko”. Dioenez, horrelako transmisioak ohikoak dira milaka etorkinen artean, “agian dozenaka mila”, nahiz eta fluxu horiek ez diren kuantifikatzen, eta gutxi dakigu haiei buruz.
|
2011
|
|
Exekutiboak nabarmendu dituen aldaketa nagusiak hiru dira: borondatezko itzuleraren mugikortasunarekin eta sustapenarekin lotutakoak, kontratazioan egindako
|
ez
betetzeen aurrean zorroztasun handiagoa, administrazioekiko eta gizarte zibilarekiko elkarrizketa. Borondatezko itzuleraren kasuan, “prozedura arinagoa eta berme handiagokoa” ezarri da.
|
2012
|
|
Iragarleak agentziaren justifikatu gabeko
|
ez
betetzearen aurrean bere prestazioarekin egin dezakeena ikusi ondoren, PLOk, 16 artikuluan, adierazten du iragarleak agentziari eska diezaiokeela ordaindutakoa itzultzeko. Esan behar da PLOk alor honetan ez duela ongi antzeman publizitate kontratuak hedapen ekimen anitz izan ditzakeela barnean, eta, ondorioz, agentziak zerbitzua zatikatu dezakeela, eta zati bakoitza betetze partziala izango da.
|
2015
|
|
Ondorioz, legea askoz murriztaileagoa da atal honetan; hemendik aurrera, Urteko Kontuak aurkezteko lehenengo
|
ez
betetzearen aurrean, edo Urteko Kontuak oker edo osatu gabe entregatzen direnean eta Erregistroak eskatutakoa zuzentzen ez denean, Protektoratuak neurriak hartuko ditu ez betetzeak egin dituzten fundazioak agertzen dituen zerrenda bat argitaratuz. Artikulu honen helburua kontuak zuzen, eraginkortasunez eta gardentasunez eman daitezela sustatzea da.
|
2023
|
|
Falta arin, astun eta oso astunez landa, hots, orain arte aipatu ditugunez landa, diziplinako kaleratzea dago. Bada, diziplinako kaleratzea da enpresaburuaren erantzuna, langilearen ez betetzerik astunenen aurrean, hots, LELTBren 54 artikuluan araututako
|
ez
betetzeen aurrean.
|