Emaitzak: 10
2004 | ||
egungo elebitasun eredu historiko eta politiko honen nondik norakoaz ondo jabetu bitartean, ez dut nik itxaropenerako zirrikitu handirik ikusten. Ezagutzen duguna bakarrik maite baldin badugu, hala dio ustekizunen batek, nola maite dezakegu elebitasunaren aberastasuna, 659 zer den eta nola sortu den ere | ez baldin badakigu? | |
Ez da sinestekoa egoera soziolinguistiko bakar baten baitan oratzen diren gauzak nola banatzen diren dikotomiaren itxuragabeko irudikapenak eginaz. | Ez baldin bagenekien, orain badakigu: hizkuntza normalkuntzaren auziak ez du lotura zuzenik komunitate soziolinguistikoak eskueran daukan botere nazionalarekin. | |
2008 | ||
Badakigu, jakin, militante politikoaren zeregina ez dela nazio identitatearen izaera soziolinguistikoa iraultzea. | Ez baldin bagenekien, berriz, aurki jakinaraziko zaigu alde batetik ez bada bestetik. Honatx iritsi zaigun mezuaren mamia: | |
2009 | ||
Nahiz eta kaxa barruan zer eramaten zuten ez jakin. Batez ere, | ez baldin bazekiten. Erokeria al zen hori pentsatzea? | |
2011 | ||
Demagun, esaterako, honako egoera hauxe: solaskide hegemonikoak zure hizkuntza | ez baldin badaki,, gizalegezkoa, zera izango da: | |
2015 | ||
Argi du identitate denak kontraesankorrak eta partzialak direla, feminista batzuen ustezko identitate horretatik hasita. Zer egin orduan zein garen | ez baldin badakigu. Historiaren eta gizarteen kontingentziek gauza bat argi erakutsi digute: | |
2020 | ||
Izan ere, hura nork negoziatzen duen, ahalmen handia baldin badu eta horretarako prestatuta baldin badago, hitzarmen bikaina egin dezake. Baina | ez baldin badaki behar bezala negoziatzen, langile masa hondamendira eraman dezake. Horregatik, gurea bezalako sindikatu profesionaletan gure jendea prestatu egiten dugu, zehatz mehatz jakin dezan zertaz ari diren hizketan eta behar bezala defendatzen jakin dezan. | |
Nik ez diot ezer erantzuten –zer erantzun izango banu bezala halako aitormen baten aurrean–, baina neure buruari galdetzen diot nola botatzen ote duen bizitza faltan, nola senti dezakeen oroimin hori, zein zentzumenen bitartez jasotzen dituen gabezia horren seinaleak. Nola botatzen duen faltan, funtsean eta azken beltzean, bizitza zer den | ez baldin badaki. | |
2021 | ||
Eta, ama izaten eta bularra ematen ez dakien modu bertsuan, | ez baldin badaki beste mila gauza egiten. Nola irakasten zaio ume bati ohean txixa ez egiten? | |
2022 | ||
Lehenagotik zenuen orban baten berrespena da: betierekotzea; azalaren jabeak daki zinez zergatik marra hori eta zergatik leku horretan, zehatz azaltzen | ez baldin badaki ere. Tinta tanta ttipiak baino ez dira bata bertzearen ondoan, azalaren lehendabiziko geruzak zeharkatzen, haiekin elkartzen, haiek bilakatzen. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ez | 10 (0,07) |
Lehen forma
Argitaratzailea
ELKAR | 10 (0,07) |
Konbinazioak (2 lema)
ez baldin | 10 (0,07) |
Konbinazioak (3 lema)
ez baldin jakin | 10 (0,07) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |