Emaitzak: 8
2000 | ||
2 Gai profano, zaileta garaiegiak albora utzi behar zituen predikariak. 3 Sermolarien mintzamoldeak, balio profanoez | ez baizik Jainkoaren espirituz landu behar ziren. | |
2002 | ||
Hauek ez dute esan nahi egia adierazten duten ala ez, egia balioari erantzuten dioten ala | ez baizik. Eta, ziurrak diren ala ez, ez zaigu axola, balio hori duten bakarrik. | |
2006 | ||
Konbentzioa: egia | ez baizik eta egiantzekotasuna bilatu behar da. Istorioarenzirrara eta tramaren garapena ez dut zapuztuko errealismoaren aldarean. | |
2011 | ||
Ikasleak etxeko hizkuntzan | ez baizik eta bigarren hizkuntzan eskolatzen dituzten programak dira murgilketa programak. Baina azpiratze ereduetan ez bezala, murgilketan ikaslearen etxeko hizkuntza babestu eta balioetsi egiten da, helburua ez baita ikasleak etxeko hizkuntza hori bazterrean uztea, baizik eta etxekoa zein eskolakoa, biak ikastea. | |
Baina aurreko atalean zehaztu dugun moduan, sarritan dialektoek nortasun karga handia izaten dute eta, ondorioz, ikasleek ikasi beharreko dialektoaren hautua kontu oso garrantzitsua bihurtzen da komunitate askorentzat. Beti ez da erraz onartzen haurrei hizkuntza gutxitua irakatsi behar dien irakasleak haurrek etxetik daramaten dialektoa | ez baizik eta beste bat irakastea (Richards eta Burnaby, 2008). | |
Eskolak hizkuntza gutxituari egin diezazkiokeen ekarpenen artean, Cunninghamek (2005) aipatzen du hizkuntza gutxitua eskolara etxetik dakarten haurrengan autoestimua nabarmen indartzen dela euren etxeko hizkuntza eskolako hizkuntza dela ikusita. Eta hizkuntza hori etxean | ez baizik eta eskolan ikasten duten haurren kasuan ere ekarpen positiboak ikusten ditu autore honek: beste kultura eta hizkuntza batekiko ikuspegi positiboa garatzen eta desberdintasunak onartzen eta errespetatzen lagun dezake. | |
2014 | ||
Aurrekoa ontzat emanda, bertsolariak bere jardunean darabilen gorputz jarreraerrepikakorrak (zutikakotasunak, zurruntasunak, elkarri begira | ez baizik publikoaribegira kantatzeak...), nola eraiki gaitu. Nola eragiten du gorputzaren erabilera jakinhorrek gure emozio eta kognizio egoeretan? | |
2017 | ||
Globalizazio neoliberalaren paradigmaren pean dagoen gizartea da gaur egun indarrean dena. Gizarte hau, gainera, sistema kapitalista heteropatriarkarraren krisialdiak baldintzatzen du, aurpegi asko dituen krisialdiak, maila ekonomikoan bakarrik | ez baizik eta maila sozial eta kulturalean ere eragiten duenak. Koiuntura honetan, hezkuntza eredua ere eztabaidan dago. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ez | 8 (0,05) |
Lehen forma
ez | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
UEU | 8 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
ez baizik | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
ez baizik jainko | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |