Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 11

2007
‎Megafoniatik eskal musika jarriko dute goiza girotzeko. Ikasleek irratsaio berezia igorriko dute goizean zehar, ikastetxeko pasabidean panel desberdinak jarri dituzte ikasleek euskarari buruz duten iritzia jasotzeko. Eta 3 gunetan euskararen aldeko firma bilketa egingo dute ere, honetarako gurasoen inplikazioa eskatzen dute irakasleek.Ikastetxeek urtean zehar euskararen alde lan egiten dute eta gaurkoan Euskararen Nazioarteko Eguna ospatuko dute.•
2013
‎Zeintzuk dira Barrundiako herritarrek euskaren gainean dituzten iritziak. Nola sentitzen dute euskara?
2015
‎Burututako elkarrizketa eta inkesten bitartez, ikerketaren helburu orokorrari begira, honako azpi atal hauek aztertu ditut: ikasleen euskara ikasten hasteko arrazoiak; euskara eta Euskal Herriari buruzko aurre ezagutza; zein helburu edo asmo dituzten etorkizunean euskararekiko; euskarari buruz duten iritzia; eta, irakurletzez egiten duten balorazioa.
‎Burututako elkarrizketa eta inkesten bitartez, ikerketaren helburu orokorrari begira, honako azpi atal hauek aztertu ditut: ikasleen euskara ikasten hasteko arrazoiak; euskara eta Euskal Herriari buruzko aurre ezagutza; zein helburu edo asmo dituzten etorkizunean euskararekiko; euskarari buruz duten iritzia; eta, irakurletzez egiten duten balorazioa.
‎Euskal Herriari edo euskarari buruz zuten iritzia aldatu die ikastaroak kasu batzuetan, e) Unibertsitate ikastaroaren aurretik eta ondoren euskarari buruz zuten iritzia aldatu den:
‎Euskal Herriari edo euskarari buruz zuten iritzia aldatu die ikastaroak kasu batzuetan, e) Unibertsitate ikastaroaren aurretik eta ondoren euskarari buruz zuten iritzia aldatu den:
‎Lau ikasletik batek (%23) ez zekien aurretik ezer euskarari buruz, baina gehienek zerbait bazekiten (%61), eta gutxi batzuk, berriz, asko zekitela diote (%15). Ikasleen gehiengoak ikastaroaren aurretik euskarari buruz zuen iritzia aldatu du (%64).
‎Euskararen kanpo zabalkundeari egiten dioten ekarpena eta hizkuntzaren nazioarteko irudian duten eragina bada. Hizkuntza logikoa dela era diote bik, eta egunerokotasuna duela, moldatu egiten dela, ez dela zaharkitua geratu, beste batek. g) Laurek noizbait Euskal Herrira etorri eta euskara erabiltzeko asmoa dute. h) Euskal Herriari edo euskarari buruz zuten iritzia aldatu die ikastaroak kasu batzuetan, ezagutza sakondu baina iritzia gehiegi aldatu gabe beste batzuetan.
‎Bide bera hartu zuen euskararekin. Paraleloan doa euskarekiko zuen iritzia arrazaren ideiarekin.Zer nolakoa zen haren euskara. Garbi garbi nahi zuen hizkuntza, albokoen hitzik gabe. Horren alde egin zuen sutsuki.
2017
‎Ikerketa honek zehazki, ikasle eleaniztunek euskararen inguruan dituzten iritzi eta jarrerak aztertzenditu. Gainera, euskararen egoerari buruz ikasleek dituzten usteetan ere sakondu da.
‎(Blasco 2010a, 84). Ikusten dugunez, honetan Mitxelenak euskarari buruz duen iritzitik hurbilago dago Lakarrarenetik baino.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia