Emaitzak: 11
2007 | ||
Megafoniatik eskal musika jarriko dute goiza girotzeko. Ikasleek irratsaio berezia igorriko dute goizean zehar, ikastetxeko pasabidean panel desberdinak jarri dituzte ikasleek | euskarari buruz duten iritzia jasotzeko. Eta 3 gunetan euskararen aldeko firma bilketa egingo dute ere, honetarako gurasoen inplikazioa eskatzen dute irakasleek.Ikastetxeek urtean zehar euskararen alde lan egiten dute eta gaurkoan Euskararen Nazioarteko Eguna ospatuko dute.• | |
2013 | ||
Zeintzuk dira Barrundiako herritarrek | euskaren gainean dituzten iritziak. Nola sentitzen dute euskara? | |
2015 | ||
Burututako elkarrizketa eta inkesten bitartez, ikerketaren helburu orokorrari begira, honako azpi atal hauek aztertu ditut: ikasleen euskara ikasten hasteko arrazoiak; euskara eta Euskal Herriari buruzko aurre ezagutza; zein helburu edo asmo dituzten etorkizunean euskararekiko; | euskarari buruz duten iritzia; eta, irakurletzez egiten duten balorazioa. | |
Burututako elkarrizketa eta inkesten bitartez, ikerketaren helburu orokorrari begira, honako azpi atal hauek aztertu ditut: ikasleen euskara ikasten hasteko arrazoiak; euskara eta Euskal Herriari buruzko aurre ezagutza; zein helburu edo asmo dituzten etorkizunean euskararekiko; | euskarari buruz duten iritzia; eta, irakurletzez egiten duten balorazioa. | |
Euskal Herriari edo | euskarari buruz zuten iritzia aldatu die ikastaroak kasu batzuetan, e) Unibertsitate ikastaroaren aurretik eta ondoren euskarari buruz zuten iritzia aldatu den: | |
Euskal Herriari edo euskarari buruz zuten iritzia aldatu die ikastaroak kasu batzuetan, e) Unibertsitate ikastaroaren aurretik eta ondoren | euskarari buruz zuten iritzia aldatu den: | |
Lau ikasletik batek (%23) ez zekien aurretik ezer euskarari buruz, baina gehienek zerbait bazekiten (%61), eta gutxi batzuk, berriz, asko zekitela diote (%15). Ikasleen gehiengoak ikastaroaren aurretik | euskarari buruz zuen iritzia aldatu du (%64). | |
Euskararen kanpo zabalkundeari egiten dioten ekarpena eta hizkuntzaren nazioarteko irudian duten eragina bada. Hizkuntza logikoa dela era diote bik, eta egunerokotasuna duela, moldatu egiten dela, ez dela zaharkitua geratu, beste batek. g) Laurek noizbait Euskal Herrira etorri eta euskara erabiltzeko asmoa dute. h) Euskal Herriari edo | euskarari buruz zuten iritzia aldatu die ikastaroak kasu batzuetan, ezagutza sakondu baina iritzia gehiegi aldatu gabe beste batzuetan. | |
Bide bera hartu zuen euskararekin. Paraleloan doa | euskarekiko zuen iritzia arrazaren ideiarekin.Zer nolakoa zen haren euskara. Garbi garbi nahi zuen hizkuntza, albokoen hitzik gabe. Horren alde egin zuen sutsuki. | |
2017 | ||
Ikerketa honek zehazki, ikasle eleaniztunek | euskararen inguruan dituzten iritzi eta jarrerak aztertzenditu. Gainera, euskararen egoerari buruz ikasleek dituzten usteetan ere sakondu da. | |
(Blasco 2010a, 84). Ikusten dugunez, honetan Mitxelenak | euskarari buruz duen iritzitik hurbilago dago Lakarrarenetik baino. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
euskara | 11 (0,07) |
Lehen forma
euskarari buruz | 8 (0,05) |
euskararen inguruan | 1 (0,01) |
euskarekiko | 1 (0,01) |
euskaren gainean | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 7 (0,05) |
Berria | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Pamiela | 1 (0,01) |
Txintxarri | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
euskara ukan | 11 (0,07) |
Konbinazioak (3 lema)
euskara ukan iritzi | 11 (0,07) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |