2012
|
|
"... los medios a los que pertenecen o(...) los medios en los que se inspiran para llevar a cabo su obra de transmisión de modelos, valores y s� mbolos" (rocher 1990: 158). hau da, sozializazio eragile batek bere taldea (bere familia, bere komunitatea, bere jatorrizko hizkuntza...) izan dezake eredu ala, bertze kasuetan, bera kide ez den taldearen eredu eta balioak (bai eta hizkuntza ere) har ditzake eta horietan iradoki bere ekintza sozializatzailea. hernández Garc� a antropologoa
|
euskararen
transmisioaren gainean egindako ikerketa etnografikoan, aritzean edo jardutean —ez esentzian— oinarritutako identitatearen proposamenari lotu zaio: identidad adquirida, hots, bereganatutako identitatea.
|
2016
|
|
Aritza Eskandonek" Vitoria Gasteizko gurasoekin
|
euskararen
transmisioaz eginiko ikerketa kualitatiboaren ondorio txostena" laburbildu du ondorengo artikuluan. Lehenago, gainera, Gasteizko 0 eta 6 urte bitarteko haurren gurasoen artean euskararen transmisioak eta euskaraz sozializatzeak duten garrantziaz jabetzeko egitasmoa garatu zen.
|
|
Vitoria Gasteizko gurasoekin
|
euskararen
transmisioaz eginiko ikerketa kualitatiboaren ondorio txostena – Aritza Escandon arabera egokienak aukera zitzaten. Lelo bakoitzak mezu bat transmititzen du eta gure lan honetan osagarritzat jo dugu informazioa zeharka lortzeko.
|
|
Aritza Escandon – Vitoria Gasteizko gurasoekin
|
euskararen
transmisioaz eginiko ikerketa kualitatiboaren ondorio txostena
|
|
Vitoria Gasteizko gurasoekin
|
euskararen
transmisioaz eginiko ikerketa kualitatiboaren ondorio txostena – Aritza Escandon
|
|
Aritza Escandon – Vitoria Gasteizko gurasoekin
|
euskararen
transmisioaz eginiko ikerketa kualitatiboaren ondorio txostena
|
|
Vitoria Gasteizko gurasoekin
|
euskararen
transmisioaz eginiko ikerketa kualitatiboaren ondorio txostena – Aritza Escandon
|
|
Aritza Escandon – Vitoria Gasteizko gurasoekin
|
euskararen
transmisioaz eginiko ikerketa kualitatiboaren ondorio txostena
|
|
Vitoria Gasteizko gurasoekin
|
euskararen
transmisioaz eginiko ikerketa kualitatiboaren ondorio txostena – Aritza Escandon
|
|
2 Guztiz beharrezkotzat jotzen du euskara, hizkuntza bat den aldetik aberastasuna da; funtsezkotzat jotzen du tokian tokiko hizAritza Escandon – Vitoria Gasteizko gurasoekin
|
euskararen
transmisioaz eginiko ikerketa kualitatiboaren ondorio txostena kuntza jakitea komunitatearen parte sentitzeko eta inguruan bizi duen errealitatea hobeto ulertzeko.
|
|
Vitoria Gasteizko gurasoekin
|
euskararen
transmisioaz eginiko ikerketa kualitatiboaren ondorio txostena – Aritza Escandon
|
|
Aritza Escandon – Vitoria Gasteizko gurasoekin
|
euskararen
transmisioaz eginiko ikerketa kualitatiboaren ondorio txostena
|
|
Vitoria Gasteizko gurasoekin
|
euskararen
transmisioaz eginiko ikerketa kualitatiboaren ondorio txostena – Aritza Escandon
|
|
Aritza Escandon – Vitoria Gasteizko gurasoekin
|
euskararen
transmisioaz eginiko ikerketa kualitatiboaren ondorio txostena beharra dagoela ikusten dugu, beste motibazio motak baztertu gabe, jakina.
|
|
Vitoria Gasteizko gurasoekin
|
euskararen
transmisioaz eginiko ikerketa kualitatiboaren ondorio txostena – Aritza Escandon
|
|
Aritza Escandon – Vitoria Gasteizko gurasoekin
|
euskararen
transmisioaz eginiko ikerketa kualitatiboaren ondorio txostena
|
|
Vitoria Gasteizko gurasoekin
|
euskararen
transmisioaz eginiko ikerketa kualitatiboaren ondorio txostena
|
|
Vitoria Gasteizko gurasoekin
|
euskararen
transmisioaz eginiko ikerketa kualitatiboaren ondorio txostena – Aritza Escandon
|
|
Honako gako nagusiak zehaztu beharrean gaude hobeto ulertze aldera: onartu eta galbahea pasatu behar izan diogu gure subjektibotasunari; neurri batean ikergaiAritza Escandon – Vitoria Gasteizko gurasoekin
|
euskararen
transmisioaz eginiko ikerketa kualitatiboaren ondorio txostena tik kanpo ez gara egon, esperimentatu nahi izan dugu ikertu dugun hori; eta zientzia kualitatiboak eskaintzen digun bermea onartzen dugu, baita gure bizipen pertsonalek ematen diguten informazioa ere, gure eskarmentua tresna moduan erabili dugu.
|
2019
|
|
Escandon, A. (2016): . Vitoria Gasteizko gurasoekin
|
euskararen
transmisioaz eginiko ikerketakualitatiboaren ondorio txostena?, BATSoziolinguistika Aldizkaria, 98, 128
|