Emaitzak: 9
2000 | ||
SIERRA, Josu Elebitasuna eta irakurtzen eta idazten ikasteko heldutasuna. 22 zk. (1982), 165 Haurren | euskara maila neurtzea. 32 zk. (1984), 71 Eskualde prentsa Katalunian. Ezarrera eta hedapena. 69 zk. (1992), 39 | |
SIERRA, Josu Haurren | euskara maila neurtzea. 32 zk. (1984), 71 | |
2002 | ||
b) Bestetik, euskararen alderdi kualitatiboari dagokionez, hutsuneak nabariakdira: irakasleen | euskara maila neurtu eta hobetzeko egitura sortzea, testuaksortu edo/ eta itzultzeko mekanismoak egituratzea, oinarrizko fondo bibliografikoak osatzea...; hots, besteak beste, oraindik normalizazioa hasi besterik egin ez duela erakusten diguten adierazleak; erabat gaindituko ez direnak, bestalde, beste euskal unibertsitateekin eta Administrazio berarekinelkarlanean ez bada.... | |
2005 | ||
Orain, badirudi Iztuetak zuzentzen duen sailak arazoari tinko heltzea erabaki duela. Sailburuak adierazi digunez, martxoan azterketa egingo zaie DBH amaituko duten ikasleei, euren | euskara maila neurtze aldera. " Azterketa ALTEren »hizkuntz gaitasuna neurtzeko europar erakundea» 4 mailakoa izango da, ingelesezko First aren baliokidea". | |
2006 | ||
Gainera, zenbat ikaslek akautuko dituzte ikasketak euskara behar bezala menperatuz? Eusko Jaurlaritzako Hezkuntza Sailak 2005ean | euskara maila neurtzeko azterketa egin zien 16 urteko ikasleei. Emaitzetan ageri denez, A ereduko ikasle bakar batek ere ez zuen proba gainditu, ereduko ikasleen %67k ez zuen gainditu eta ereduko ikasleen %32k ez zuen gainditu. | |
2008 | ||
| Euskararen maila neurtzeko azterketak eta Frantziako Hezkuntzak inposaturiko azterketak nola burutu aztertu dute bi aldeek. Indok ez du azalpen handirik eman horren inguruan, baina azaldu du akordioa indarrean sartuz gero, baxoa zein breveta etsaminak euskaraz egiteko aukera legokeela. | |
2010 | ||
e1) Glotodidaktika eta HGA programa. Ikasleen, irakasleen eta, oro har, hiritarren | euskara maila neurtu eta ziurtatzeko mekanismo akademiko administratiboa sortu zuen Hezkuntza Sailak Euskara Zerbitzuan, 1982an, Euskaltzaindiak ordura arteko. D titulua, emateari utzi106108 eta langintza hori Eusko Jaurlaritzari eskuratu zionean. | |
2020 | ||
Pourquie eta Marijo Ezeizabarrena (EHU, Elebilab ikerketa taldea) ikerlariak ere elkartean dira. Orain haurren ahozko | euskara maila neurtzeko tresna prestatzen ari dira. | |
2021 | ||
Horren bitartez," beraien diziplina euskaraz irakasteko prest izango liratekeen irakasle euskal eledunak identifikatu nahi ziren. 41ek modu baikorrean erantzun dute eta, beraien | euskara maila neurtu ostean, 13k Errektoretzak antolatutako formakuntza bat jarraitu dute eta beraien diziplina euskaraz ematera baimenduak izan dira" (MI, MCC eta MEER 2016: 60). |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
euskara | 9 (0,06) |
Lehen forma
euskara | 8 (0,05) |
Euskararen | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Jakin | 2 (0,01) |
Argia | 2 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
Euskaltzaindia - Liburuak | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Euskera Ikerketa Aldizkaria | 1 (0,01) |
erran.eus | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
euskara maila | 9 (0,06) |
Konbinazioak (3 lema)
euskara maila neurtu | 9 (0,06) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |