Emaitzak: 8
2000 | ||
SIERRA, Josu Elebitasuna eta irakurtzen eta idazten ikasteko heldutasuna. 22 zk. (1982), 165 Haurren | euskara maila neurtzea. 32 zk. (1984), 71 Eskualde prentsa Katalunian. Ezarrera eta hedapena. 69 zk. (1992), 39 | |
SIERRA, Josu Haurren | euskara maila neurtzea. 32 zk. (1984), 71 | |
2002 | ||
b) Bestetik, euskararen alderdi kualitatiboari dagokionez, hutsuneak nabariakdira: irakasleen | euskara maila neurtu eta hobetzeko egitura sortzea, testuaksortu edo/ eta itzultzeko mekanismoak egituratzea, oinarrizko fondo bibliografikoak osatzea...; hots, besteak beste, oraindik normalizazioa hasi besterik egin ez duela erakusten diguten adierazleak; erabat gaindituko ez direnak, bestalde, beste euskal unibertsitateekin eta Administrazio berarekinelkarlanean ez bada.... | |
2005 | ||
Orain, badirudi Iztuetak zuzentzen duen sailak arazoari tinko heltzea erabaki duela. Sailburuak adierazi digunez, martxoan azterketa egingo zaie DBH amaituko duten ikasleei, euren | euskara maila neurtze aldera. " Azterketa ALTEren »hizkuntz gaitasuna neurtzeko europar erakundea» 4 mailakoa izango da, ingelesezko First aren baliokidea". | |
2006 | ||
Gainera, zenbat ikaslek akautuko dituzte ikasketak euskara behar bezala menperatuz? Eusko Jaurlaritzako Hezkuntza Sailak 2005ean | euskara maila neurtzeko azterketa egin zien 16 urteko ikasleei. Emaitzetan ageri denez, A ereduko ikasle bakar batek ere ez zuen proba gainditu, ereduko ikasleen %67k ez zuen gainditu eta ereduko ikasleen %32k ez zuen gainditu. | |
2010 | ||
e1) Glotodidaktika eta HGA programa. Ikasleen, irakasleen eta, oro har, hiritarren | euskara maila neurtu eta ziurtatzeko mekanismo akademiko administratiboa sortu zuen Hezkuntza Sailak Euskara Zerbitzuan, 1982an, Euskaltzaindiak ordura arteko. D titulua, emateari utzi106108 eta langintza hori Eusko Jaurlaritzari eskuratu zionean. | |
2020 | ||
Pourquie eta Marijo Ezeizabarrena (EHU, Elebilab ikerketa taldea) ikerlariak ere elkartean dira. Orain haurren ahozko | euskara maila neurtzeko tresna prestatzen ari dira. | |
2021 | ||
Horren bitartez," beraien diziplina euskaraz irakasteko prest izango liratekeen irakasle euskal eledunak identifikatu nahi ziren. 41ek modu baikorrean erantzun dute eta, beraien | euskara maila neurtu ostean, 13k Errektoretzak antolatutako formakuntza bat jarraitu dute eta beraien diziplina euskaraz ematera baimenduak izan dira" (MI, MCC eta MEER 2016: 60). |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
euskara | 8 (0,05) |
Lehen forma
euskara | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
Jakin | 2 (0,01) |
Argia | 2 (0,01) |
Euskaltzaindia - Liburuak | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Euskera Ikerketa Aldizkaria | 1 (0,01) |
erran.eus | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
euskara maila | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
euskara maila neurtu | 8 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |