Emaitzak: 10
2011 | ||
Interesgarria deritzot gazteek | euskal musikaren inguruan zer pentsatzen duten jakiteari. Zer nolako pertzepzioa duten ezagutzeari, askotan aurreiritziak baino ez baitira izaten eta errealitatetik urrun daudenak askotan. | |
Izan ere, aurreko atalean aipatu dugun bezala, nire ustez horrek ere badu eragina musika erdaraz egin eta entzutearekin. Interesgarria deritzot gazteek | euskal musikaren inguruan zer pentsatzen duten jakiteari. Zer nolako pertzepzioa duten ezagutzeari, askotan aurreiritziak baino ez baitira izaten eta errealitatetik urrun daudenak askotan. | |
Zer nolako pertzepzioa duten ezagutzeari, askotan aurreiritziak baino ez baitira izaten eta errealitatetik urrun daudenak askotan. | Euskal musika zerekin lotzen duten ezagutzen badugu, zenbait gauza hobeto ulertzeko bidean egon gaitezkeelakoan nago. | |
Abertzalea ez denak edo konpromiso horietatik urruti dabilenak, beraz, ez du inolako arazorik izango gaztelaniazko musikara jotzeko, euskarazkoak gustukoa ez duen marka konkretua baitauka. Horren adierazle da inkestari erreparatuz gero, | euskal musika zerekin identifikatzen duten esan dutenean gehien errepikatutako hamarretatik hiru Independentzia, Aberria eta Euskal Herria izatea. | |
2014 | ||
“Munduko Musikekin” eta | euskal musikarekin zer ikusirik duten gaietan aditua, hainbat | |
2018 | ||
Euskarak ez omen du balio drogei buruz kantatzeko, euskarak ez omen du balio iraintzeko, ez omen du balio punk musika egiteko, gaztelania gogorragoa omen da, zuzenagoa, bortitzagoa, eta abar. Eta | euskal musikaz zer ulertu eta Benito Lertxundi, Laboa, trikitixa eta Ken 7 Hori, non eta Arrasaten! | |
– | Euskal musikan zer? | |
2020 | ||
| Euskal musikak zer ehuneko betetzen du programazioan? | |
2022 | ||
Beti betikoa dut. Nire duda da | euskal musika zer den eta zer ez den; musika zertarako den, entzuteko, dantzan egiteko edo jendea txaloka jartzeko. Nik edo guk garrantzi handia ematen diogu tradizionaltasun puntu bat mantentzeari, eta, horretarako, ezinbestekoa da ahotsari eta kantuari bere garrantzia ematea. | |
Beti betikoa dut. Nire duda da | euskal musika zer den eta zer ez den; musika zertarako den, entzuteko, dantzan egiteko edo jendea txaloka jartzeko. Nik edo guk garrantzi handia ematen diogu tradizionaltasun puntu bat mantentzeari, eta, horretarako, ezinbestekoa da ahotsari eta kantuari bere garrantzia ematea. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
euskal | 10 (0,07) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 4 (0,03) |
Berria | 2 (0,01) |
ELKAR | 1 (0,01) |
plaentxia.eus | 1 (0,01) |
Hitza | 1 (0,01) |
Booktegi | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
euskal musika | 10 (0,07) |
Konbinazioak (3 lema)
euskal musika zer | 10 (0,07) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |