2002
|
|
Hori litzateke eta bere erabakirik onena eta ausartena. Utz diezaiola
|
euskal
gizarteari hitz egiten eta gera dadila. Ezkonezinak baitira indarkeria eta naziogintza, demokrazia eta inposaketa".
|
2004
|
|
Nire ustez ez. Normalkuntza politikoa lortzeko garrantzitsuena euskal gizarteak bere burua non kokatzen duen onartzea da eta
|
euskal
gizarteari hitza ematea. Proiektu hau ez da EAJrena.
|
2005
|
|
Guk jokaleku politiko berria finkatu nahi dugu marko juridiko politiko berria lortzeko, horretarako erreferenduma burutzea berebiziko konpromisoa delarik.
|
Euskal
gizarteari hitza eman behar zaio. Hori da koalizioa osatzearen arrazoia.
|
2007
|
|
Euskal gizartea protagonista egin behar dugu.
|
Euskal
gizarteak hitz egin du. Entzun al diogu?
|
2008
|
|
Euskal Herriko gizarteak hitza izan dezan, egungo xantaia, hipoteka, muga politiko eta oztopoak desagerrarazi behar dira.
|
Euskal
gizartearen hitza «inork» ordezka ez dezan. Beraz, dagokion guztian bertatik bertara parte hartu eta erabaki dezan.
|
2009
|
|
Estatuak berriro ere negoziazio prozesua irekitzeari ezetza ematekotan, Eusko Legebiltzarraren gehiengoak onartutakoaz deliberatzeko
|
euskal
gizarteari hitza emango zaio (EAJko Euskadi Buru Batzarrek 2005eko otsailaren 28an esana).
|
2010
|
|
Erantzuna, beldurra izan zen. Beldurra zioten
|
euskal
gizarteak hitz egiteari; eta beldurra, batez ere, gizartearen erantzunari. Baina horixe zen proposatzen zena, ez gehiago, ez gutxiago.
|
|
Sinesten dut demokrazia parte hartzailean, eta sinesten dut elkarrizketan eta hitzetan. Ez dit inoiz beldurrik eman Legebiltzarraren hitzak, ezta
|
euskal
gizartearen hitzak ere. Horregatik ez diot beldurrik gizarteari galdetzeari, ez diot beldurrik haren erantzunari.
|
|
Lizarra da eskema hori hausten duena, beste elkarrizketa eredu bat eta beste protagonista batzuk ezartzen dituelako. Eta Lizarraren ondoren, Eusko Jaurlaritzatik
|
euskal
gizarteari hitza emateko ekimenak martxan jarri ditugu.
|
2017
|
|
Gaur egun ohikoa da, feminismotik kanpo baina feminismoan ere, faktore horiek guztiak ‘aniztasuna’ kategoriaren baitan barne hartzea.8 Onartu beharra dago termino hori testuinguru batean egon daitekeen heterogeneotasunaz ohartzeko praktikoa dela, are gehiago aintzat harturik duela gutxi arte
|
euskal
gizarteari buruz hitz egiterakoan harmonia eta batasuna zela nabarmendu ohi zena. Baina nago sinpleegia, pobreegia dela orain behar dugun ikuspegi feminista eraikitzeko, gizartearen edo emakumeen artean dauden gizarte eta botere ezberdintasunak eta gatazkak lausotu egiten baititu.
|
2023
|
|
Bidegainek esplikatu du nola «nortasun intimoa» abandonatu behar izan duten euskaldun askok «nortasun kolektiboan» sartzean, eta horrek zer «sufrimentu» ekarri dien euskaldun askori. Euskararen herriak duen zatiketa administratiboa «normalizatu» egin dela salatu du, eta
|
euskal
gizarteaz hitz egiten dela «EAEko gizarteari» erreparatzeko. Finean, uste du «bi gu» daudela Euskal Herrian eta «hiru milioi nii», eta galeran den herri ikuspegiak aurrera egin dezan euskarak bere estatua izatea dela biderik eraginkorrena.
|
|
Bidegainek esplikatu zuen nola «nortasun intimoa» abandonatu behar izan duten euskaldun askok «nortasun kolektiboan» sartzean, eta horrek zer «sufrimendu» ekarri dien euskaldun askori. Euskararen herriak duen zatiketa administratiboa «normalizatu» egin dela salatu zuen, eta
|
euskal
gizarteaz hitz egiten dela «EAEko gizarteari» erreparatzeko. Finean, uste du «bi gu» daudela Euskal Herrian, eta «hiru milioi ni», eta galeran den herri ikuspegiak aurrera egin dezan euskarak bere estatua izatea dela biderik eraginkorrena.
|