Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 10

2006
‎Bestetik, Europa osoko curriculumak oso antzekoak direla konturatu ziren. " Hasieratik ohartu ginen gure lana ez zela bakarrik euskal curriculum espezifikoa egitea; bestela, euskal curriculuma txapela eta kaikua zela ulertuko zen", azaldu du Garagorrik.
Euskal Curriculum espezifikoa
2010
‎Derrigorrezko Eskolaldirako Euskal Curriculum Espezifikoa: oinarrizkoa eta komuna
‎1996an hasitako Euskal Curriculumaren fase programatikoaren hurrengo urratsa zen, beraz, Euskal Curriculum osoaren zati bat definitzea: alegia, Euskal Curriculum espezifikoa edo berariazkoa. Hau da, beste kulturengandik bereizten gaituena.
‎2008ko maiatzean, Derrigorrezko Eskolaldirako Euskal Curriculum Espezifikoa: oinarrizkoa eta komuna proposamena onetsi zuten Ikastolen Konfederazioak, Kristau Eskolak eta Sortzen Ikasbatuaz elkarteak.
‎Zazpi dira Derrigorrezko Eskolaldirako Euskal Curriculum Espezifikoa: oinarrizko eta komuna lanean hautaturiko ikas arloak; Euskal Curriculum osorako hautaturiko berdinak ziren, baina hainbat aldaketarekin, ikas arlo horien artean badirelako berariazko euskal kulturarekin harreman gehiago edo gutxiago dutenak:
‎Beraz, Derrigorrezko Eskolaldirako Euskal Curriculum Espezifikoa: oinarrizkoa eta komuna da Euskal Herriko ikastetxe guztiek elkarrekin partekatu duten curriculuma.
‎Horregatik, 2008ko maiatzean Derrigorrezko Eskolaldirako Ikastolen Oinarrizko Curriculum Komuna izenekoaren oinarrizko lana aurkeztu zuen ikastolen kolektiboak. Euskal Curriculum Espezifikoan nahiz Ikastolen Oinarrizko Curriculum Komuna lanean ageri diren ikas arloak, beraz, berdinak dira (zazpi). Baina, adibidez, ikastolen oinarrizko curriculumeko lehen ikas arloa ez da Euskara eta Literatura (Euskal Curriculum Espezifikoan ageri dena), baizik eta Hizkuntzak eta Literatura.
‎Euskal Curriculum Espezifikoan nahiz Ikastolen Oinarrizko Curriculum Komuna lanean ageri diren ikas arloak, beraz, berdinak dira (zazpi). Baina, adibidez, ikastolen oinarrizko curriculumeko lehen ikas arloa ez da Euskara eta Literatura( Euskal Curriculum Espezifikoan ageri dena), baizik eta Hizkuntzak eta Literatura. Zergatik?
‎Egun hartan, beraz, 1996an ikastolen III. Batzarrean harturiko konpromisoa bete zuten ikastolek, kolektibo gisa onartuz eta erabakiz Derrigorrezko Eskolaldirako Euskal Curriculum Espezifikoa praktikan jartzea eta ebaluatzea.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia