2008
|
|
Lapurdi itsas bazterreko hirien arteko garraio txartel bakarra sortzea ere aipatu dute. Marketin sailean,
|
Euskal
Herria marka sortu eta promozionatu nahi dute.
|
|
|
Euskal
Herria markari buruzko gogoeta ez da GOazen klusterrarena bakarrik. Garapen Kontseiluak prentsaurrekoa egin zuen, atzo, marka horri buruzko gogoeta aitzinatzen ari direla jakinarazteko.
|
|
Garapen Kontseiluak prentsaurrekoa egin zuen, atzo, marka horri buruzko gogoeta aitzinatzen ari direla jakinarazteko. Euskal Herria 2020 gogoetaren baitan,
|
Euskal
Herria marka sortzeko ideia planteatu zen, «hainbat ekimen kapitalizatzeko helburuarekin, laborantza eta janari arlokoak bereziki».
|
2010
|
|
|
Euskal
Herria marka bat da: zer daukan saltzeko, ikusteko dago.
|
2015
|
|
Arzelusen aburuz, mundua doan abiaduraren aurka goaz: " Esparru digitalak metrikak, neurketa zehatzak ahalbidetzen ditu, eta hala ere,
|
Euskal
Herrian markak marketinari dagokionez, oraindik analogikoan mugitzen dira gehiago, ez dute jauzia ematen".
|
2016
|
|
Horrela, Euskal Herriko Garapen eta Kohesio Fondoa sortu du, Pirinioetako Lan eta Bizi egitasmoa indarrean ezarri, eta dozenaka hitzarmen sinatu ditu erakunde eta eragileekin. Bertzalde, naziotasunari buruzko gogoeta egin du"
|
Euskal
Herriaren marka eta posizionamendua munduan zehar kokatzeko asmoz", eta Ikerbiltza egitasmoa sortu du udalerrien eta unibertsitatearen arteko zubi lana egiteko. Hasi lanari jarraipena emateko xedearekin, Mertxe Aizpuruak gidatzen duen lan taldeak lekukoa pasatuko dio zuzendaritza berriari, ondoko urtetako ildo estrategikoa finkatzeko eta garatzeko.
|
2019
|
|
Azken hauetakoa da Nazio markagintzanire iritziz. Azken kapitulua bukatzearekin bat, liburuak harrapatu egin nauela sentitu dut, markagintzaren diziplina garden egiten duelako,
|
Euskal
Herria markaren inguruko hausnarketarako oinarriak ezartzen dituelako eta branding alorreko euskarazko terminologiaren normalizaziorako lagungarri izan daitekeelako.
|
|
Marka eta produktuaren arteko harremanak branding eta marketin literaturaren orri asko jantzi ditu azken urteotan. Imanolen ustez,
|
Euskal
Herria marka eraikitzeko herri bat badela onartu behar da eta, aldi berean, Euskal Herria herri moduan garatzeko herri marka hori lantzea ezinbestekoa da. Ideia honetatik abiatuta, Euskal Herriaren definizio operatibo baten premiaren defentsa sutsua egiten du egileak:
|
|
Fundazioa):
|
Euskal
Herria marka eraikitzeko prozesurako gakoak
|
|
Iker Elosegi (Euskal Herriko Laborantza Ganbara): Ipar
|
Euskal
Herria marka asmo baten harat honat korapilatsuak
|
2021
|
|
Eskualdean 1.200 positibo berri atzeman dituzte, eta Hego
|
Euskal
Herrian marka berria hautsi zen atzo, 15.287 kasu atzeman baitzituzten Osakidetzak eta Osasunbideak.
|
|
Hizkuntzak bustitzen ditu eremu kulturala eta gure egunerokotasuna. Euskararen marka garrantzitsuagoa dela esatera ausartuko nintzateke,
|
Euskal
Herria marka bera baino. Biek batera behar dute.
|
|
Oraindik ez gaituzte kokatzen. Marka notorietate edo marka ospeari dagokionean,
|
Euskal
Herria markak hazteko aukera handiak ditu.
|
|
Beraz,
|
Euskal
Herriaren markaren zutabe luke izan. " Zorionez, sukaldaritzaz gain, herri marka indartzeko Euskal Herriak elementu askotarikoak eta onak ditu, besteak beste, kultur adierazpen eta eskaintza anitza eta zabala, eta itsaso eta lur eremu paregabea... hau da, elementu asko marka hori bere dimentsio osoan lantzeko".
|
2023
|
|
Aipaturiko ekimen musikalek bulkada eraldatzaileak, izpiritu kontrakulturala edota komunitatea biltzeko xedea bazuten, ordea, azken urteetan loratu diren musika festibalek guztiz bestelako balioak dituztela salatzen du Urzelaik: instituzioetatik bultzatutako jaialdiak izan ohi dira, promotora handiek antolatuak eta atzerriko turismoa helburu dutenak;
|
Euskal
Herria marka gisa saltzen dutenak. Hori dela eta, nazioartean gailentzen den eredu horrek sorrarazten dituen arazoak gure testuinguruarekin gurutzatzen ditu idazleak, eta eragiten dituen turistifikazio eta folklorizazio prozesuak azaltzen ditu, besteak beste.
|