2006
|
|
Ebaluazioa positiboa da: oro har AISA programa esperientzia interesgarria eta aberasgarria dela
|
diote
parte hartzaile gehienek (ikasleek, irakasleek, udal teknikariek...). Kulturen arteko zubiak eraikitzen laguntzen duen programa da.
|
2011
|
|
«Zer egiten dugun etazer egin nahi dugun definitzeko zailtasunak nahiz beldurrak gainditu behar ditugu».Hezitzaileek ikasleekin duten ikuspegian aldaketa bat ere proposatzen da foroko parte hartzaileen aldetik. «Haur eta gazteak ikasle moduan ikusteari utzi, gizarteko partaide moduan ikusten hasi behar du irakasleak»,
|
dio
parte hartzaileetako batek, Mikel Illarregik. Horri lotuta, irakaslea hainbat balioren transmisore izan daitekeela ekarri dute gogora.
|
2014
|
|
Bigarrenik, ordaindu gabeko zaintza ari dira egiten eta horrek ordainpeko zaintzailetzaren kalitatea baldintzatzen du batetik, eta bestetik, erakunde publikoek zaintza/ enplegua estrategiez dituzten politiken eraginkortasuna mugatzen du. Beste aukerarik ezean," kontuak funtzionatzen jarraitzen du"
|
diote
parte hartzaileek," eredua birsortu eta mantendu egiten da". Hirugarrenik, sare informalaren lanari esker kostuetan aurrezten dute gurasoek eta kontsumoko ondasunetarako eta zerbitzuetarako diru gehiago dute.
|
|
Jakinaren gaineko baimenari dagokionez, arauak
|
dio
parte hartzaileek eskubidea dutela ikerketaren izaerari, helburuei eta metodoei buruzko azalpen xeheak jasotzeko, ikerketa hasi aurretik. Halaber, jakinarazi behar zaie eskubidea dutela ikerketan parte ez hartzeko, baita noiznahi ikerketan parte hartzeari uzteko ere.
|
2016
|
|
K.o. 324 urtean, Palestina protektoratu kristau bihurtu zen, eta ondorioz hainbat judu kristautasunera konbertitu ziren. Nizeako kontzilioan
|
esaterako
parte hartzaile ugari zeuden Jerusalem, Gaza, Ashod, edota Lod bezalako hirietatik joanak. Hala ere, kristautasunaren zabalkundeak ez zuen judaismoa Palestinatik desagerrarazi.
|
2018
|
|
Ikerketen denborak eta parte hartzaileen denborak oso desberdinak dira. Horregatik, prozesu parte hartzaileetan geure buruari galdetu behar
|
diogu
parte hartzaileei zenbat eskatzen diegun. Erlojuari begiratu dio batek, keinu bihurria eginda.
|
2021
|
|
euskarazko kultur erreferenteekiko deskonexioarena, hain zuzen ere, neurri handi batean hau musikari jakin batzuetara mugatzen baita, baina horrek beste hainbat kanpoan uzten ditu, literarioak besteren artean. Era berean, erreferentzialtasun ezak nerabeak hizkuntza hautu batzuetara eramaten dituela
|
dio
parte hartzaileak, dela kultur kontsumoari dagokionez, dela sorkuntzari dagokionez, eta horiek hizkuntza gaitasuna elikatzen eta eraikitzen laguntzen duten elementuak dira.
|
|
Nolabaiteko borondatea edo nahia ikusten du hezkuntza munduan baina, zehazten duen moduan," gauza bat da irakurmena edota idazmena lantzea, eta beste zerbait da literatura, literaturzaletasuna edo literatur gustua eta praktikak lantzea" (NE1). Curriculumak duen garrantzia ukaezina dela
|
dio
parte hartzaileak," oinarri oinarrizkoa" dela, baina iruditzen zaio batzuetan gaia enfokatzen dela" oso modu akademikoan, curriculumetik, eta ez horrenbeste gustutik, esperientziatik eta plazeretik".
|
|
Konpetentzia literarioaren garapena helburu eta ardatz izango duen proposamen metodologikoa egiten du parte hartzaileak, eta konpetentzietan oinarritutako hezkuntza eredu batetik, teorian hezkuntza kokatzen den eredutik, hain justu ere, zeharkakotasunak dagoeneko oinarri oinarrizko baldintza duela esan daiteke, beraz. Hala ere, testuliburuak edota norberak prestatutako eta urteetan erabilitako materialak segurtasun handia eskaintzen duten" salbamendurako oholak" izaten direla askotan irakasleetzat
|
dio
parte hartzaileak, eta diziplinartekotasunera zein metodologia aktiboetara igarotzeak horri uko egitea eskatzen du hein handi batean. Horrez gain, lanbidea eta lan egiteko modua asko aldatzen duten metodologien aldeko apustua dakar eta, besteak beste, beste lankide batzuekin programazioak sortzera, partekatzera eta adostera darama profesionala.
|
|
Aldaketa azkarren eta galdera marken abagune horretan euskararen erabilera bermatu eta sustatu nahian, Badalab laborategia sortu berri dute erakundeek eta euskalgintzak elkarlanean. Euskal hiztunentzat esanguratsuak izan daitezken espazioak identifikatu edo sortu nahian, etorkizunari «ausardiaz» begiratu nahi
|
diote
parte hartzaileek. Galdera berriak eraginez eta elkarlanean erantzun berriak bilatuz.
|