Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 10

2006
‎Ebaluazioa positiboa da: oro har AISA programa esperientzia interesgarria eta aberasgarria dela diote parte hartzaile gehienek (ikasleek, irakasleek, udal teknikariek...). Kulturen arteko zubiak eraikitzen laguntzen duen programa da.
2011
‎«Zer egiten dugun etazer egin nahi dugun definitzeko zailtasunak nahiz beldurrak gainditu behar ditugu».Hezitzaileek ikasleekin duten ikuspegian aldaketa bat ere proposatzen da foroko parte hartzaileen aldetik. «Haur eta gazteak ikasle moduan ikusteari utzi, gizarteko partaide moduan ikusten hasi behar du irakasleak», dio parte hartzaileetako batek, Mikel Illarregik. Horri lotuta, irakaslea hainbat balioren transmisore izan daitekeela ekarri dute gogora.
2014
‎Bigarrenik, ordaindu gabeko zaintza ari dira egiten eta horrek ordainpeko zaintzailetzaren kalitatea baldintzatzen du batetik, eta bestetik, erakunde publikoek zaintza/ enplegua estrategiez dituzten politiken eraginkortasuna mugatzen du. Beste aukerarik ezean," kontuak funtzionatzen jarraitzen du" diote parte hartzaileek," eredua birsortu eta mantendu egiten da". Hirugarrenik, sare informalaren lanari esker kostuetan aurrezten dute gurasoek eta kontsumoko ondasunetarako eta zerbitzuetarako diru gehiago dute.
‎Jakinaren gaineko baimenari dagokionez, arauak dio parte hartzaileek eskubidea dutela ikerketaren izaerari, helburuei eta metodoei buruzko azalpen xeheak jasotzeko, ikerketa hasi aurretik. Halaber, jakinarazi behar zaie eskubidea dutela ikerketan parte ez hartzeko, baita noiznahi ikerketan parte hartzeari uzteko ere.
2016
‎K.o. 324 urtean, Palestina protektoratu kristau bihurtu zen, eta ondorioz hainbat judu kristautasunera konbertitu ziren. Nizeako kontzilioan esaterako parte hartzaile ugari zeuden Jerusalem, Gaza, Ashod, edota Lod bezalako hirietatik joanak. Hala ere, kristautasunaren zabalkundeak ez zuen judaismoa Palestinatik desagerrarazi.
2018
‎Ikerketen denborak eta parte hartzaileen denborak oso desberdinak dira. Horregatik, prozesu parte hartzaileetan geure buruari galdetu behar diogu parte hartzaileei zenbat eskatzen diegun. Erlojuari begiratu dio batek, keinu bihurria eginda.
2021
‎euskarazko kultur erreferenteekiko deskonexioarena, hain zuzen ere, neurri handi batean hau musikari jakin batzuetara mugatzen baita, baina horrek beste hainbat kanpoan uzten ditu, literarioak besteren artean. Era berean, erreferentzialtasun ezak nerabeak hizkuntza hautu batzuetara eramaten dituela dio parte hartzaileak, dela kultur kontsumoari dagokionez, dela sorkuntzari dagokionez, eta horiek hizkuntza gaitasuna elikatzen eta eraikitzen laguntzen duten elementuak dira.
‎Nolabaiteko borondatea edo nahia ikusten du hezkuntza munduan baina, zehazten duen moduan," gauza bat da irakurmena edota idazmena lantzea, eta beste zerbait da literatura, literaturzaletasuna edo literatur gustua eta praktikak lantzea" (NE1). Curriculumak duen garrantzia ukaezina dela dio parte hartzaileak," oinarri oinarrizkoa" dela, baina iruditzen zaio batzuetan gaia enfokatzen dela" oso modu akademikoan, curriculumetik, eta ez horrenbeste gustutik, esperientziatik eta plazeretik".
‎Konpetentzia literarioaren garapena helburu eta ardatz izango duen proposamen metodologikoa egiten du parte hartzaileak, eta konpetentzietan oinarritutako hezkuntza eredu batetik, teorian hezkuntza kokatzen den eredutik, hain justu ere, zeharkakotasunak dagoeneko oinarri oinarrizko baldintza duela esan daiteke, beraz. Hala ere, testuliburuak edota norberak prestatutako eta urteetan erabilitako materialak segurtasun handia eskaintzen duten" salbamendurako oholak" izaten direla askotan irakasleetzat dio parte hartzaileak, eta diziplinartekotasunera zein metodologia aktiboetara igarotzeak horri uko egitea eskatzen du hein handi batean. Horrez gain, lanbidea eta lan egiteko modua asko aldatzen duten metodologien aldeko apustua dakar eta, besteak beste, beste lankide batzuekin programazioak sortzera, partekatzera eta adostera darama profesionala.
‎Aldaketa azkarren eta galdera marken abagune horretan euskararen erabilera bermatu eta sustatu nahian, Badalab laborategia sortu berri dute erakundeek eta euskalgintzak elkarlanean. Euskal hiztunentzat esanguratsuak izan daitezken espazioak identifikatu edo sortu nahian, etorkizunari «ausardiaz» begiratu nahi diote parte hartzaileek. Galdera berriak eraginez eta elkarlanean erantzun berriak bilatuz.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia