Emaitzak: 7
2001 | ||
Hitz bi, azkenik, Larramendi eta besteen arteko harremanez. Maisua, aho batez aitortuko zuketen guztiok, andoaindarra zen, baina maisutza ezagun honek ez du | esan nahi ikasle umil, eta batez ere beti isil, zirenik besteak. | |
2010 | ||
Horrek ez du | esan nahi ikasleek kaloria gehiago hartu behar dituztela, ezpada beharrezko zaizkien mantenugaiak hartu beha dituztela. | |
2015 | ||
ikasle gazteentzat Irudia: Tyba 25 urtetik beherakoen% 51k baino gehiagok ez du | esan nahi ikasleek aukera ona dutenik Espainian. Halaber, LinkEdin eta Info Jobs bezalako zerbitzuak ere ez dira lan esperientzia bezain baliagarriak. | |
2020 | ||
“Euskadin inork ez du ikasturtea errepikatuko koronabirusagatik, baina horrek ez du | esan nahi ikasle guztiek ikasturtea gaindituko dutenik. Ikasturtearen bi heren presentzialki eman dira dagoeneko eta horri gehitu behar zaio hilabeteotako lana. | |
Argi utzi du, koronabirusagatik, konfinamendua dela eta, inork ez du ikasturtea errepikatuko. Baina horrek ez du | esan nahi ikasle guztiek gaindituko dutenik jada hirugarren hiruhilekoan murgiltzear den ikasturtea. Datorren astelehenean hasi eta ekainera arte eginiko lana ere horretarako baliagarria izango dela argi utzi du Hezkuntza Sailak. | |
2021 | ||
Hartara, gelara eramaten diren autoreek eta tituluek, proposatzen den irakurketa motak, hautatzen diren euskarriek eta egiten den lanketak plazera ere izan behar dute xede, zenbait kasutan bederen, eta gozamena bilatu nahi bada, nerabea ulertu behar dela aldarrikatzen du IE7 k. Eta, horrek ez du | esan nahi ikasleari gustatzen zaiona soilik eskaini behar zaionik; garatzen eta bere burua ezagutzen ari den pertsona izanik, plazera eragin diezaioketenak aurkitzen laguntzeko ahalegina egin behar dela dio, batetik, eta printzipioz erakargarri egiten ez zaizkion baina potentzialki gustagarri izan daitezkeen horiek gozagarri bihurtuz, bestetik. Horretarako, aukerak zabaltzea eta esperimentaziora jotzea baliabide garrantzitsuak direla dio (IE7). | |
2023 | ||
Denbora inbertsio hain handiak alferrikakoak direla agerikoa da, Espainiako Estatuak emaitza kaxkarrak erdietsi baititu aipatutako txostenetan azken urteotan. Gainera, horrek ez du | esan nahi ikasle espainiarren errendimendua handiagoa denik ordu askoz gutxiago inbertitzen dituzten herrialde batzuetako ikasleena baino. Frantzia ere ELGAren batez bestekoaren gainetik dago etxerako lanorduei dagokienez. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
esan | 7 (0,05) |
Lehen forma
esan | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
Consumer | 2 (0,01) |
alea.eus | 1 (0,01) |
hiruka | 1 (0,01) |
Noaua | 1 (0,01) |
Alberdania | 1 (0,01) |
Labayru | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
esan nahi | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
esan nahi ikasle | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |