Emaitzak: 6
2007 | ||
zientifikoari buruzkoezelako galdekizun legal edo instituzionalaren atzaparretatik (Boehmer Christiansen, 1994). Halere, horrek ez du | esan nahi ezagutza zientifikoak ezer esatekorik ezduenik eta alboratu egin behar denik, baizik eta ez dagoela zertan froga zientifikoeztabaidaezinen zain egon, modu batean edo bestean ekiteko. | |
2009 | ||
Horren arabera, informazioa eta ezagutza dira aldekotasunaren aurrebaldintza; proiektua ezagutzeak aldekotasuna sendotzeko balio badu, ezagutza faltak aurkakotasuna eragiten du. Gaur egunean, hipotesi hori baliogabetua geratu da, nahiz eta larregitan euskal politikarien ahotan ikuspegi hori nabarmendu ohi den15 Halere, hipotesia baliogabetua geratzeak ez du | esan nahi ezagutzak inporta ez duenik, bere rola beste modu batean ulertu behar dugula baizik. Horren inguruan osatuko dugu atala. | |
2014 | ||
Lehen harreman honek ez du | esan nahi ezagutza garatzen dela, lehendabiziko esperimentazio praktikoan bilakatzen da, gerturapen moduko bat beren hizkerara. Eta hizkeraren jolas honek beren ezberdintasunak ezereztatu eta berdintzen laguntzen du. | |
2019 | ||
Euskararen normalizazioaren hurrengo fasearen gako nagusia erabilera aktibatzea izango da. Horrek ez du | esan nahi ezagutzaren unibertsalizazioan aurrera egin behar ez denik, hizkuntza eskubideak aldarrikatu behar ez direnik edo herritarren euskararekiko jarrerak eta motibazioak landu behar ez direnik; ezta gutxiagorik ere! Nabarmendu nahi duguna da erakundeek bideratuko dituzten hizkuntza politiken eta herritarrek nahiz gizarte eragileek edo euskalgintzak bultzatuko dituzten ekinbideen jomuga nagusia erabilera sustatzea izan lukeela. | |
2021 | ||
Aipatu dugun politikari buruzko arroztasunak ez du | esan nahi ezagutza eta interes politikoa erabat desagertu direnik gazte horien bizitzetan. Aitzitik, ikusi dugu gai direla, salbuespenik gabe, zuzenean eragiten dieten auzi politiko nagusiak identifikatzeko, auzi horiek beren bizitzak baldintzatzen dituztelako goitik behera: | |
Iraultza sozial horren ordezkari nagusiak filosofoak izateak eta proiektu nagusia Entziklopedia izateak ez du | esan nahi ezagutzaren esparru isolatura mugatu zenik haien jarduna: hau da, ez ziren mugatu ezagutzaren azterketa arrazionala egin eta jasotzera. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
esan | 6 (0,04) |
Lehen forma
esan | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Uztaro | 2 (0,01) |
ELKAR | 1 (0,01) |
Jakin | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
esan nahi | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
esan nahi ezagutza | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |