Emaitzak: 8
2004 | ||
Pertsona edadetua zaintzeak norberaren bizitzan du eragina, baina horrek ez du | esan nahi eragin kaltegarria izan behar duenik. | |
2007 | ||
Beraz, telebistak eragin kaltegarria izan dezake garapenean. Hala ere, horrekez du | esan nahi eragin positiborik izan ez dezakeenik; izan ere, ikerketekadierazten dute telebistaren bitartez haurrek, oso informazio baliagarria eskuratu ezezik (Anderson eta Collins, 1988 in Shaffer, 2002), portaera prosozialak ere garaditzaketela (Mares eta Woodward, 2001). Gizarte ezagutzari dagokionez, telebistari esker, haurrek asko ikas dezakete beste pertsonei, pertsonartekoharremanei, gizarte erakundeen funtzionamenduari, gizarte rolei, talde nazionalei, arau konbentzionalei, arau moralei eta antzeko gaiei buruz. | |
2015 | ||
Eta kasu horretan ere, zentzu koordenatuetan integratu genuke, izan ere, eragiten digun guztia interpretatzen dugu. Ez dut | esan nahi eragiten digun guztia ezagutzen dugunik, inolaz ere ez, bai, ordea, eragina gure bizitzan esanguratsua izan dadin interpretatu behar dugula. Herentzia genetikoa deritzonak nire bizitza bideratu ahal du, jakina. | |
2017 | ||
1 Ez dirudi oso berritzailea izan zenetik hiru hilabete bakarrik igaro direnean, eta fenomeno dietetiko horien iragankorra eta maiztasuna erakusten du. 2 Txandako dieta magikoa gutxi izateak ez du | esan nahi eragin negatiboak uxagarriak direnik. Alderantziz. | |
Kontzientzia hartu dezagun eta ez ditzagun onartu. Aurrez aurre ez begiratzeak ez du | esan nahi eragiten ez digutenik. Horiek antzeman eta aintzat hartzea garrantzitsua da. | |
2018 | ||
lan bat generokoa izendatua den unetik, formak edukiaren irakurketa baldintzatzen du. Formak edukian eragina izan badu, baina horrek ez du | esan nahi eragin hori negoziatu harekin jolastu, mugara eraman, gainditu ezin denik. Aitzitik, lan baten balioa negoziazio horren arabera arrakastatsua den ala ez neurtu ohi dugu. | |
2020 | ||
AI eta eraldaketa digitalen paradigmen norgehiagoka eta inposaketan. Oso komenigarria iruditzen zait, euskal hiritarraren bizitzan hain nabarmena ez den kontu honen azpimarra egitea, izan ere, ikusezin egitea ez du | esan nahi eragin zuzena jadanik izaten ari ez denik. Nire tesia baita krisi pandemiko eta algoritmikoa txapon berdinaren bi aldeak direla. | |
2021 | ||
AHen 70 urteurrenetik gertu gauden honetan, esan daiteke, momentuz, aipaturiko minbizien agerpena alde batera utzita, ez dela epe luzeko eraginik deskribatu. Horrek ez du | esan nahi eragin horiek existitzen ez direnik. Hala ere, urteek aurrera egin ahala, dosien jaitsiera egin da eta, beraz, arriskuak oraindik eta baxuagoa izan luke (3). |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
esan | 8 (0,05) |
Lehen forma
esan | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
Consumer | 2 (0,01) |
ELKAR | 1 (0,01) |
Osagaiz | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Pamiela | 1 (0,01) |
Anboto | 1 (0,01) |
Booktegi | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
esan nahi | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
esan nahi eragin | 8 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |