Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 5

2008
‎bata, kalitatezko literatura ezagutaraztea; bestea, gazteak irakurketara zaletzea. Erantzuleen% 100 bat dator esatean ikasleak literatura onarekin zaletzea litzatekeela onena, baina lehentasunak finkatzean ezadostasunak sortu dira delphyaren lehenengo eta hirugarren fasean. Adituen hiru laurdenek ikaslearen irakurtzeko zaletasuna lehenetsi dute, eta laurden batek, berriz, kalitatezko literatura ezagutaraztea.
‎Deweyren pentsamenduaren oinarria ere esperientzian datza. Haren ustez, eskolak eskaini behar dio ikasleari hainbat jakintzagairekin lotutako esperientzia, betiere, bizitzarako baliagarria izango zaiona. Esperientziek ezin dute ikaslearen ingurune sozial eta kulturaletik isolatuta egon; tokian tokiko ikasleek bizi izandako esperientziekin lotura izan behar dute ezinbestean.
2021
‎Egia da gehien errepikatzen diren emozioak ez doazela hain muturrera, baina gailentzen dena asperdurarena da, hau da," Gehienetan aspertuta klaseak dinamikoak ez direlako" tankerakoak jasotzen dira," deseroso" eta" nahiko neutral" bezalako termino epelagoek ere lagunduta (GL). Hala eta guztiz ere, denek ez dute norabide berean hitz egiten, eta literatura eskoletan" gustura"," oso gustura"," aske" eta" eroso" sentitzen direla dioten ikasle kopurua esanguratsua da. Era berean, literatura sortzeak eskaintzen dien gozamena ere izan dugu mintzagai aurreko azpiatalean, baina aipatu diren arrazoiengatik, hau minoritarioagoa da.
‎Eta, helburu horien artean, literaturaren didaktikak funtsean biri erantzun behar diela proposatzen du IE6 k: batetik, heziketa literarioan oinarritzea testuen ulermen, interpretazio eta sorkuntza gaitasunak landuz ikaslearen konpetentzia literarioa garatzeko, eta bestetik, horrek guztiak komunitatearen eta kulturaren ezagutza eskaini behar dio ikasleari bere identitatea eraikitzeko, munduan kokatzeko eta errealitatearen irakurketa kritikoa egiteko. Era berean, literaturzaletasunaren sustapena ere eransten dio bi helburu horiei GE3 k.
‎Zentzu horretan, DGIR1 k dio ikasleengana iristeko estrategia desberdinak" dinamismoz" erabiltzea garrantzitsua dela, eta horretarako, bi plano bereizi behar direla uste du IE7 k. Alde batetik, ikasle profil orokorrari erantzuteko planteamendu eta irizpide metodologikoak proposatu daitezkeela, modu orokor batean, eta izaera batekoak zein bestekoak, eta horien artean sartuko genituzke, adibide baterako, metodologia aktibo desberdinak.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia