Emaitzak: 7
2010 | ||
–Gazteekin, kontuan hartu behar dugu haurtzaroan hizkuntzarekiko sentipen eta bizipen batzuk izan dituztela. Gaztaroan hartzen dituen erabaki guztiak aurreko oinarri horretatik datoz, Beraz, eragina du neurri handi batean, baina gure ikerketaren helburua ez da izan faktore bakoitzak zenbaterainoko | eragina duen ikertzea?. (Informazio gehiago nahi izanez gero: | |
2017 | ||
Beste ikerketa posible bat izango litzateke liburu sexistak eta ez sexistak alderatzea berdintasunak eta ezberdintasunak antzemateko. Baita ere interesgarria izango litzateke aztertzea ea liburuaren egilearen sexuak emakumearen eta gizonaren irudian | eragina duen ikertzea. Azkenik, modu kualitatibo batean idazleekin elkarrizketa sakonak egitea idazleen ideologia feministak liburuetako emakumearen irudian nolako eragina duen ikusteko. | |
Beste ehun askotan, Ang 1 k bestelako biziraupen bidezidorretan eragiten duela ikusi da, beraz, ikerketaren beste helburuetako bat da espermatozoideetan bestelako biziraupen bidezidor hauenaktibazioan | eraginik duen ikertzea. | |
2019 | ||
Horrez gain, SNParen ondoan DNasarekiko hipersentikorra (DH) den eremu bat dago, etaeremu horiek erregulazio puntuak izan daitezkeela ezaguna da (Degner JF et al., 2012). Beraz, polimorfismoak DH eremu horretan | eragina duen ikertu nahi dugu. | |
2020 | ||
1950eko hamarkadan B.F. Skinner psikologoak hainbat animaliarekin zenbait esperimentu egin zuen sariak emateak beren jokabidean zer nolako | eragina zuen ikertzeko. Skinner-en Kaxa gisa ezagutzen da ezagunena. | |
2022 | ||
2 Helburuak Biztanleriak COVID inguruan duen kezka ezagutzea. Pazienteek osasun sistema publikoarekiko duten iritzia ezagutzea. Aztertutako aldagaiek COVID kezkan eta osasun sistema publikoarekiko (OPS) jarreran | eragina duten ikertzea. | |
2 Helburuak Biztanleriak COVID inguruan duen kezka ezagutzea. Pazienteek osasun sistema publikoarekiko duten iritzia ezagutzea. Aztertutako aldagaiek COVID kezkan eta osasun sistema publikoarekiko (OPS) jarreran | eragina duten ikertzea. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
eragin | 7 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 3 (0,02) |
Osagaiz | 2 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
Karmel aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
eragin ukan | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
eragin ukan ikertu | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |