Emaitzak: 7
2009 | ||
Esandakoaz gain, sexu harremanaren kaltetzean | eragina duen beste faktoreinportante bat bikoteko gatazkak konpontzeko denbora falta da. Egunerokotasuneanbikotekideen artean sortzen diren tentsioek emozionalki urrundu egiten dituztebata bestearengandik. | |
2011 | ||
Txikia zenean bere eskaera guztiak ase zituzten gurasoek, eta handitzean, nahi duen guztia jasotzen jarraituko duela pentsatzen du, merezi duela iruditzen baitzaio. Familia normaletan, haurrak handitzen doazen neurrian, diziplina arauak jartzen dituzte gurasoek, eta diziplinaren bidez haurrak konturatzen dira beren ekintzek | eragina dutela besteengan eta beste pertsonek ere beren premiak eta interesak dituztela. Baina, nartzisistaren gurasoek ez dute mugarik jartzen, eta ez diote haurrari ematen bere jokabideak gurasoengan duen eraginaren berri. | |
2014 | ||
Gorputzean | eragina duen beste iturri bat ametsak dira, onirismoa. Ametsekekintza eremu zabala daukate bizipen erotikoei dagokienez. | |
2015 | ||
Emaitzen desoreka horren arrazoiak hurrengoak dira: ingeleseko corpusak kalitate hobea eta tamaina handiagoa dauka, eta grafoak handiagoak dira; urre patroien itzulpenetan ingelesaren konnotazio kultural desberdinek | eragina dute beste bi hizkuntzen ebaluazio emaitzetan. Ikerketako fase horren helburu nagusia sare neuronalek eta ezagutza baseekgizakion antzekotasun irizpideekin duten korrelazioak neurtzea eta erkatzea izan da, hiru hizkuntzatan. | |
2017 | ||
7 Mundua bat da, eta leku batean egiten diren ekintzek | eragina dute beste eremu batean.Lankidetza ekintzetako printzipio garrantzitsuenetako bat da Do Not Harm (ez egin kalterik), beraz, lankidetza proiektuek ingurumenarekiko iraunkorrak izan behar dute. Horregatikgarrantzitsua da permakultura bezalako kontzeptuen balore eta printzipioak aplikatzea. | |
2019 | ||
Ikerketa honetanburututako esperimentu guztietan Pikrotoxina (PTX) deritzon farmako bat gehitu dugu transmisioinhibitzailea deuseztatzeko eta kitzikatzailea baino ez jasotzeko. Gainera efektu ezberdinak eragitekoEKSn eta TRPV1 hartzailean | eragina duten beste hainbat farmako erabili ditugu. Hortaz, bi egoeraezberdinen aurrean (TRPV1 hartzaile gabezia eta egoera arrunta) burmuin eremu berberak estimuluberberaren aurrean duen jokaera edo erantzuna aztertzen da. | |
Bukatzeko, ikerketa hori ADaz hunkitua den pertsonari zuzendua zaio, baina, profesional batzuenarabera, ama hizkuntzak pertsonaren akonpainamenduan | eragina luke beste eritasun neurologikoetanere bai, hala nola istripu zerebrobaskularren (iktus) artamenduan adibidez. Ezagutza hauekin, interesgarria izango litzateke ama hizkuntzaren eragina ikertzea istripu zerebrobaskular bat ukan duen pertsonarenakonpainamenduan eta errehabilitazioan. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
eragin | 7 (0,05) |
Lehen forma
eragina | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
UEU | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
eragin ukan | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
eragin ukan beste | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |