Emaitzak: 9
2015 | ||
2 Kokapen enpirikoa eta ikerketaren helburuak2.1 Irakasleak irakaskuntza metodologia aktiboetan trebatzeko | ERAGIN programa | |
| ERAGIN programaren helburuak laburbilduz, irakasle indibidualekin egiten du lan baina ezinstrukzioan oinarritutako helburu soil batekin (hau da, irakasle banako bakoitzak bere gelangauzak beste modu batez egin dezan), baizik eta lidergo gaitasuna sustatuz eta bereganatuz, irakasle sareak indartzeko eta unibertsitatearen maila desberdin etan elkarlana hedatzeko, hauekdenak kultura instituzional berriarek... | |
Ikerketa honek irakasleriaren garapen (IG) estrategiak duen eraginkortasunaren inguruanluzeka ebidentzia enpirikoa ekoiztea du helburu orokortzat, horretarako berriki deskribatudugun | ERAGIN programa kasu gisa hartuta. Modu zehatzago batean honakoa bete nahi da: | |
Ikerketa hau aurrera eramateko ikerketa kualitatiboan ohikoak diren hiru teknika erabili dira (Flick, 2004; Gil Flores, 1994; Goetz eta LeCompte, 1988; Ruiz Olabuenaga, 2009; Taylor etaBogdan, 1987; Vasilachis, 2006): dokumentuen analisia (programarekin zerikusia dutendokumentu publikoak eta partaideen lan dokumentuak), galdeketa (prozesuari buruzko iritziazein asetasun maila eta programa amaitu eta urte baterako inpaktua neurtzea) eta elkarrizketasakona( | ERAGIN programak bultzatutako aldaketa indibidualean eta erakunde mailakoanarakatzea). | |
1) | ERAGIN programan parte hartu duen irakasle taldeak, hein handi batean, ikas irakaskuntzatradizionalaren eredua krisian jarri ez ezik, hezkuntza berrikuntzaren eta praktikaalternatiboen aldeko kezka ere agertzen du irakasleriaren garapen prozesuaren atarian. | |
3) Inplementazio fasea iraun bitartean, | ERAGIN programako partaideen ikas irakaskuntzahurbilketan bi transformazio egikaritu dira: i. | |
– Inplementazio fasea iraun bitartean, | ERAGIN programako partaideen ikas irakaskuntzahurbilketan bi transformazio egikaritu dira: i. | |
Azterketa hau burutzeko metodologia aktiboen (arazoetan, proiektuetan eta kasuetan oinarritutakoikaskuntza) garapenerako | ERAGIN programaren lehendabiziko promozioa hartuko da kasu gisa.Iraupen luzeko estrategiaren (350 ordu) bidez eta ko mentoria taldeen funtzionamenduan oinarrituz, ikerlan enpirikoak IG ak irakasleriaren ikas irakaskuntza kontzepzioetan eta hurbilketan izandakoinpaktuaz ageriko ebidentziak ematen ditu, baina baita ikas irakaskuntzaren inguruan ikertzeko (scholarship of teaching and learning) eta irakasku... | |
2020 | ||
, (SAE/ HELAZb): Irakaskuntza metodologia aktiboak | ERAGIN programan, ://www.ehu.es/eu/ web/ sae helaz/ eragin irakaskuntza metodologiaaktiboak> (2019ko irailaren 16an kontsultatua). |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
eragin | 9 (0,06) |
Lehen forma
ERAGIN | 9 (0,06) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
eragin programa | 9 (0,06) |
Konbinazioak (3 lema)
eragin programa partaide | 2 (0,01) |
eragin programa bultzatu | 1 (0,01) |
eragin programa helburu | 1 (0,01) |
eragin programa kasu | 1 (0,01) |
eragin programa lehendabiziko | 1 (0,01) |
eragin programa parte | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |