Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 3

2015
‎Transmedia dokumentalak finantzatzeko ereduak hastapen hastapenetan daude oraindik ere, eta aurrekari narratiboetan oinarritzen dira, hau da, ikus entzunezkoen eta interaktiboen finantzabideetan. Las Sinsombrero (2015) transmedia proiektuaren helburua, adibidez, Espainiako 27ko belaunaldiko emakumeen lana aintzatestea da, sekula ez baita haien lanaren aitortza egin. Finantzaketa mistoko proiektu bat da, eduki asko biltzen dituena eta zenbait plataformak osatua:
2019
‎Jardunaldia goizean hasiko da, euskaraz eta gaztelaniaz gai hauei buruzko zenbait tailer eginen dituzten ikasle taldeei zuzenduriko jarduerekin: ...urrean”, “Kultura desberdinak berdintasunean bizitzen ikasten”, “Berdintasunaren aldeko neskak al gara? ”, “Sexu aniztasunari buruz ari gara hitz egiten”, etab. Arratsaldean, jardunaldia irakasleei, familiei eta jende guztiari zuzendurik egonen da, ikastetxe kohezitzaile nortasunerako lau jardunbide kolektibo onenei Skolae sariak emanen zaizkie eta aipatu ditugun emakumeen lana aintzatetsiko da. Skolaeko ikasturte amaierako jardunaldia Ohiulari Klown eko Virginia Imazek emanen dituen ondorioekin amaituko da.
‎Emakumeen lana eta partaidetza ikusgai bilakatzeko helburuaren barruan, Hezkuntza Departamentuak, kohezkuntzaren eta berdintasunaren alde lan egiten duten emakumeen lana aintzatestea bilatzen duen ekimena jarri zuen martxan joan den ikasturtean, haien ibilbideak ikusgai bilakatuz, ikasgelak apaintzen dituzten posterren bitartez. Helburua, emakume horiek aintzatesteaz gain, ikasleek hurbileko erreferente garaikideak izatea da, ezagutu ditzaketen eta beraien lana dela eta erreferente eta eredu izan daitezkeen emakumeak.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia