2003
|
|
Juan José Díaz Madrilgo Carlos III. Osasun Institutuko zuzendariak koordinatu zuen ikastaroa, eta bertan azaldu zen ordu gehien eserita ematen dituzten emakumeek goi mailako seme alabak dituztela, eta umekia hilik dutela. Medikuek ohartarazten dute
|
emakumeek
badakitela zer jarrera diren kaltegarriak, bai beren osasunarentzat, bai beren seme alabentzat. Jarrera desegokiak dituzten haurrek beren bizitzan arazo kardiobaskularrak izateko aukera handiagoa dute.
|
2016
|
|
" Utz iezaiezue emakumeei beraien emantzipazio prozesua egiten eta ez gehiago biktimizatu. Hemen zapia jantzita ateratzen den
|
emakumeak
badaki zer egiten ari den, berak jantzi nahi du"
|
|
Utz iezaiezue emakumeei beraien emantzipazio prozesua egiten eta ez gehiago biktimizatu. Hemen zapia jantzita ateratzen den
|
emakumeak
badaki zer egiten ari den, berak jantzi nahi du, badaki kalean biktimatzat hartuko dutela. Zapia jartzera derrigortutakoak badira, baina gutxi.
|
2017
|
|
Logikoki, faktore askok eragiten dute idazteko moduan, kontatzen diren istorioetan, aukeratzen diren pertsonaia eta protagonistetan. Egungo
|
emakumeak
badaki zer nahi duen eta ausartagoa da nahi duen hori zer den esateko eta baita hori lortzeko borrokatzeko ere. Zentzu horretan, emakumezkoak hasi gara gorpuzten, errealitatean eta fikzioan.
|
2018
|
|
Hona datorren
|
emakumeak
badaki zer aurkituko duen hemen?
|
2019
|
|
gozagarri hori. Emakume maitemindua beharrezkoa zaio beharrezkotasun absolutua den izaki bati, munduan beharrezko xede batzuetara jotzen duen izaki bati, mundua behar bihurturik itzultzen dion izaki bati, eta, hala, bere amore ematean,
|
emakumeak
badaki zer den absolutuaren jabetza zoragarria. Segurtasun horrexek ematen dio halako poz handia; jainkoaren eskuinetara goraturik sentitzen da; ez du axola bigarren lekuan egoteak baldin eta bere lekua badu, betiko, unibertso zoragarriro ordenatu batean.
|
|
Hasieran, beldur dio begirada horri, hartan galtzen baita. Partez, emakumearen pudorea ikasia da, baina badu sustrai sakonik ere; bai gizonek eta bai
|
emakumeek
badakite zer den beren haragiaren lotsa; haragia, bere presentzia inertean, bere immanentzia justifikatu gabean, faktikotasunaren kontingentzia zentzugabe gisa existitzen da besteren begiradapean, eta, hala eta guztiz ere, norbera da: besterentzat existitzea eragotzi nahi zaio haragiari, haragia bera ukatu.
|
|
Gizonen nagusitasuna arbuiatzen duelako lesbiana egiten den emakumeak atsegin hartzen du iruditzen bazaio bera bezalako amazona harroa dela beste emakume bat; lehen, amodio errudun asko loratzen ziren Sèvresko neska ikasleen artean, elkarrekin bizi baitziren, gizonengandik aparte; harro zeuden emakumeen elite baten parte izateaz, eta subjektu autonomoak izan nahi zuten aurrerantzean ere; kasta pribilegiatuaren kontra batzen zituen horrek guztiak modua ematen zion haietako bakoitzari lagunarengan miresteko nork bere buruarengan maite zuen izaki prestigiotsu hori; elkar besarkatzean, biak ziren aldi berean gizon eta emakume, eta beren bertute androginoez liluratzen ziren. Alderantzira, bere feminitateaz emakume baten besoetan gozatu nahi duen
|
emakumeak
badaki zer den inolako nagusiri ez obeditzearen urguilua. Renée Vivienek kar biziz maite zuen emakumeen edertasuna, eta ederra izan nahi zuen; apaindu egiten zen, eta harro zegoen bere adats luzeaz, baina maite zuen libre sentitzea ere, ukigabe sentitzea; bere poemetan, aditzera ematen du zenbat mespretxatzen dituen ezkontzaren bitartez gizaseme baten zerbitzaria izatea onartzen duten emakumeak.
|
|
gizonak nahi du emakumea librea izatea, baina berari emana.
|
Emakumeak
badaki zer arrisku dakarren horrek: pinpirinkeria hoztu egiten zaio hori dela eta.
|