Emaitzak: 3
2006 | ||
Nolakoa da zure ibilbidea? 1969ko maiatzean Nazioarteko Emaus elkartea sortu zen, eta gaur | egun mundu osoko 40 herrialdetako 300 talde baino gehiago biltzen ditu. Eta 1980ko udan hasi zen gazte talde bat Errenterian (Gipuzkoa) altzari zaharrak eta arropak biltzen, mundu osoan Emausko ehunka taldek egiten zuten bezala, lurraldean talde egonkor eta iraunkor bat eratzeko oinarriak finkatzeko. | |
2010 | ||
Pentsatzen ikastea. Hori da Estatu Batuetan 1960ko hamarkadaren amaieran hasi zen eta gaur | egun mundu osoko milaka eskolatan aplikatzen den Haurrentzako Filosofia eredu pedagogikoaren helburua. Filosofia da bidea haur eta gazteek beren kabuz hitz egiten, ikertzen eta pentsatzen ikas dezaten, irakasgai honetan ez ezik curriculumeko gainerako irakasgaietan ere ikaskuntza esanguratsua lortzeko. | |
Horixe izan zen Matthew Lipman irakasle unibertsitario estatubatuarrak ezarri zuen helburua, 1969an Ipar Amerikako eskoletan aplikatzen zen proposamen pedagogikoa ez bezalakoa garatzen hasi zenean. Horrela sortu zen Filosofia para Niños Fp N), gaur | egun mundu osoko 50 herrialdetan baino gehiagotan garatzen den programa, besteak beste, Espainian. Irakasgai honek proposatzen duen ariketa sartu nahi da jarduera akademikoan: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egun | 3 (0,02) |
Lehen forma
egun | 3 (0,02) |
Argitaratzailea
Consumer | 3 (0,02) |
Konbinazioak (2 lema)
egun mundu | 3 (0,02) |
Konbinazioak (3 lema)
egun mundu osoko | 3 (0,02) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |