2001
|
|
Zergatik, alegia," emakumea, neska gaztea, ama gaztea, andra, lantegira? Lana ez da libertadea, baiña gaur
|
egun
euskaldun emakumea ez dago delibratzerik, lanaren bidez ezik. Lana uka ahal izateko, ez du lana hartzea beste biderik, gaur, hemen.
|
2002
|
|
Ez da hor ñabardurarik, eta erregistro bat bakarra erabiltzen dugu, laua, burkanda eta elakarik gabea, kolorerik gabea, hila. Hor gureganatu ditugu erdararen handikeria guztiak, esateko modurik bihurrienak, erdarakada handienak, eta gaur
|
egun
euskaldunen artean bizirik dagoen euskara baztertu dugu. Hori da egin duguna:
|
2003
|
|
Azken
|
egunetan
Euskaldunon Egunkariaren aurkako operazio polizial eta judiziala ezagutu dugu. Euskarazko egunkari bakarra kolpatu dute, euskaldunok informazioa idatziz jasotzeko dugun eskubidea bermatzen duen bakarra.
|
|
Gutxitutako hizkuntzan argitaratutako testuek ez dute euskalduna komunikaturik ahalbidetzen. Zail du gaur
|
egun
euskaldunak komunikazioaren munduan lehen mailako agente izatea. Eragile izateko ezintasun horrek herren bihurtzen du euskalduna abiadura handian bizi den gizarte modernoan.
|
2004
|
|
Gaurko mundu globalizatuan diasporako nortasun mugikor hauek hartu dute protagonismo berezia. Hauek dira eredu egokiak gaur
|
egun
euskaldun izateko: munduan zehar ibiltzeko eta egoteko modu bat ere badela euskaltasuna adierazten dutenak?. 138 Ikusia dago ez dagoela hemendik ateratzea baino aukera ederragorik euskaldun izan eta halakoaren arabera bizi nahi duenarentzat.
|
|
Hizkuntza eskubideen inguruan gailendua daukagun ideologiari honela kendu zioten mozorroa, behiala, elkarrekin hizketan ari zirela, Joxemi Zumalabek eta Martin Ugaldek. Gaur
|
egun
euskaldunok, nahi badugu behintzat, Berria n ase ditzakegu gure informazio eta iritzi egarriak, eta iturri horren egitasmoa egia bihurtu izana, neurri handi batean, dudarik gabe, orain hitza emango diogun euskaltzale handiari zor diogu. Hitza emanik, honela zerion Zumalaberi:
|
|
Zu re ustez, zein leku du euskal kulturgintzak gaur
|
egun
euskaldunen artean gure gizartean?
|
2006
|
|
Ezin esan bete betean asmatu zutenik, horri dagokionez. Lasai asko biziko ginateke gaur
|
egun
euskaldunak itsaso zabaleko gure irlatxoan, hizkuntza gatazkarik gabe, ezker eskuin eta atze aurrean lehia krudela eginen ligukeen hiz  kuntzarik gabe (barkatu, lehia ez dute hizkuntzek egiten, haien erabiltzaileek baizik).
|
2007
|
|
Twitter.com gunean dagoen aplikazioa, adibidez, oso oso erabilia da egun mundu osoan. Euskal Herrian ere, Korrika hasi zen
|
egunetan
euskaldun batzuk sare txiki bat osatzen hasi ziren, Korrika bere etxe ondotik igarotzen zenean kontatzen hasteko; eta ordudanik, sarea hedatuz joan da, aplikazio berriak sortu dira... eta what are you doing, galderari euskaraz ere erantzuten dio jendeak.
|
2008
|
|
Hiztunei ‘ereduzkotzat’ eskaintzen zaizkien testuez osatutako corpusa? Gure iritzia da lehen ideia dela reference corpus terminoaren jatorrizko adierari dagokiona21 baina horrelakoa da gaur
|
egun
euskaldunok behar dugun corpusa. Hizkuntza ‘normalizatuetarako’ egindako definizioak balio du bere horretan normalizazio bidean den hizkuntza minorizatu baterako?
|
|
Gauza bera gerta lekiguke txalupa> hitzarekin ere, bere jatorrizko euskal lexikoa erabat gal ahantzia duten itsas herri jator batzuetakoei kasu eginez gero behintzat. Izan ere, gaur
|
egun
euskaldun batzuek berba horrekin edozein itsasontzi adierazten dute, berori Queen Elisabeth gurutzontzia, Titanic transatlantikoa, erraldoia, laket yatea, lanerako gabarra zein txipiroiak arrantzatzeko ontzitxo arraunduna izan. Baina, euskara gehiago eta hobeto dakienarentzat bederen, horrela jokatzea ez da zilegi.
|
|
Gaur
|
egun
euskaldunaren irudirik edo prototiporik ez dagoela esanez hasi zen Xamar. Estereotipoak hor daude oraindik ere (txapelarena, adibidez), baina euskaldun bat ezagutzeko ez da nahikoa ikustearekin; euskalduna zein den jakiteko entzun egin behar da.
|
|
Euskara hizkuntza gutxitua da bere sorlekuan bertan, baina egoera hau ez da kasualitatez eragina izan. Urte luzez aplikaturiko asimilazio prozesuak, etenik gabe eman diren euskararen kontrako erasoak edota hizkuntza politika iruzurtiak izan dira
|
egun
euskaldunon hizkuntzak bizi duen egoeraren erantzuleak; baina, era berean, urteetako borrokari eta irmotasunari esker, euskararen herria berreuskalduntze prozesu baten baitan da.
|
|
2008ko martxoaren 15a heltzear dago, eta berriz ere, Mundu Mailako Kontsumitzaileen
|
egunean
euskaldunok tokirik gabe gaude. Beste urte batez kontsumitzaile euskaldunon hizkuntza eskubideen babeserako mekanismo eraginkorrik ez da jarri abian.
|
2009
|
|
Nafarroa izanik Espainia ez zen Nafarroa bat izateak, eta Espainiaren eta Nafarroaren arteko batasuna inposaketaren eta bortxaren emaitza izateak beren axioma politikoen barrena jaten du. Identitate nafar euskalduna duten alderdientzat ere ez da errazagoa armada inbaditzaileko kide gehienak euskaldunak zirela onartzea, Nafarroa" kolaborazionistena" gaur
|
egun
euskaldunena den hori izan zela, orduko Baskonian ez zegoela identitate nazional modernoaren izpirik…
|
|
izena ematen zaion herrian zein den arrotzago, zein dagoen baztertuago, euskaldun elebakarra ala erdaldun elebakarra. Hizkuntzari dagokionez, Euskal Herrian gaur
|
egun
euskaldun elebakarra da benetako paria bakarra.
|
|
Hauteskunde giroan garen honetan bi dei egin nahi lituzke EHEk. Lehena, gaur
|
egun
euskaldunon etorkizuna erabakitzeko ahalmena dutenei, alderdi politikoei, alegia. Euskal Herri euskalduna eraikitzea ahalbidetuko duen eskenatokira joateko beharraz konbentziturik, horretara iristeko bideak jar ditzatela exijitu nahi diegu, eraginkortasunez eta egoerak eskatzen duen tamainan.
|
2010
|
|
Jardunaldi horien bidez, euskaraz bizi nahiaren kontzientzia agertu eta ikuspegi berri bat ireki nahi izan zuten tolosarren artean. horretarako, tolosako bizitza sozialaren gizarte sektoreekin harremanetan jarri ginen, sektore bakoitzeko pertsonarik erreferenteenak parte hartu zuten eta ateak ireki zizkioten euskararen erabilerari: irakaskuntzan, administrazioan, gizarte zerbitzuetan eta lan munduko enpresa komiteetan. liburu batean jaso ziren egun haietan esandakoak honela zioen euskara batzordeak" Euskara, beste edozein hizkuntza bezala, identitate nazionalaren ezaugarri izateaz gain, gaur
|
egun
euskaldun eta erdaldunen artean eztabaida handiak eta askotan aurkako jarrerak sortarazten dituen gaia da"..." Jardunaldi hauen helburua zera da... partaidetzarik handieneko eztabaida eragitea... euskararen normalkuntzarako norabide oinarrizkoak ezartzeko... gure hizkuntza komunitateak bizirik irauteko eta hiritar harremanak hobeagotzeko balio izango baitu" 5 eta iñakik honela hit... " Hizkuntza bat ez da hiltzen ez bizitzen, erabili edo ez erabili egiten da.
|
|
Borroka armatua desagertzen den
|
egunean
euskaldun burujabe zaleok gauden gaudenetan geldituko gara, inongo aukera errealik gabe independentziarantz hurbiltzeko.
|
|
"
|
Egun
Eskualdun deitzen diren herriak, eta Eskuaraz mintzo direnak dira xoilki Nafarroa garaia parterik gehiena; Nafarroa beherea; Zuberoa; Laburdi, Lpuzkoa; Bizkaia; eta Alaba herria; Herri hautan dago orai xoilki Eskuara kokatua, eta erretiratua".
|
|
Handiek normala balitz bezala agintzen duten munduan, txikiek arrazoi sakonak bilatu behar hizkuntza hitz egiteko ere. Hizkuntza etapentsakera argitaratu zen
|
egunetako
euskaldun neska mutilei ama hizkuntza aspaldian kendua zieten ezpainetatik, Gerla Zibilarena eta legearen indarrarenaz beste arrazoi sakonik gabe.
|
2011
|
|
ez perspektiba territorialean eta ez, bereziki, diglosiaren definizio gehien gehienek171 hain noraezekoa duten osaera soziofuntzionalean. Beste era batera esanik, berehala aipatuko ditugun arnasguneetan izan ezik ez dago gaur
|
egun
euskaldun masa zabalik, talde gisa ondoko ezaugarriok betetzen dituenik:
|
|
Eta ez dago esan beharrik euskal izena ematen zaion herrian zein den arrotza, zein den arrotzago, zein dagoen baztertuago, euskaldun elebakarra ala erdaldun elebakarra. Hizkuntzari dagokionez, Euskal Herrian gaur
|
egun
euskaldun elebakarra da benetako paria bakarra?. Markos Zapiain, Talatik tiroka, Elkar, 2009, 131 or.
|
|
Are gutxiago segregazio sozialik, Eduardo Landetak, garai bateko euskaldun hutsak gogoan, ondo asko deskribatu zuen egoera lazgarri hartan bezala. Gaur
|
egun
euskaldun gutxi dago euskaldun ezin izanaren minak era sanda: lautik bat edo, azken ikerketen arabera.
|
|
" Aurreikuspenik gabeko plana izan da. Aurreikuspenik gabeko hizkuntza politikak ez du lortu profesional euskaldunak zerbitzuan kokatzea eta ondorioz, gaur
|
egun
euskaldunok hori pairatzen ari gara: administrazioen aldetik etengabeko eskubide urratzea, alegia".
|
2012
|
|
Neurri ausartak behar ditugu; motibazioa guztiaren oinarrian dago, baina horretarako ezinbestekoa dugu ezagutza. EAJk 30 urtez aurrera eramandako euskara politikaren bidez, %29 bakarrik dugu gaur
|
egun
euskaldun Getxon. A eta ereduen gotorleku erreferentea izaten jarraitzen dugu.
|
|
Baina subiranismoaren barnean ere badago horren inguruko gatza eta piperra duen ezbaia: Erdi Aroko Nafar Erresuma haren agintepean egon ziren historiako momenturen batean gaur
|
egun
euskalduntzat ditugun lurralde guztiak, Karrantzatik Irunberrira eta Baionatik Tuterara; eta horixe omen dugu, beraz, balizko euskal estatuaren oinarri historikoa eta baita justifikazio gorena. Bo, Erdi Aroko erresumak Erromatar Inperioaren hondarretatik sortzen dira eta horren moldeak mimetizatzen dituzte:
|
2013
|
|
Azken aldikotz agertzen da
|
egun
Eskualduna. Egun zortzitik harat hunen orde, langile berez, prezio berean, chede berari darraikola, bakharrik neurriz hau baino handichago, izena ere hunek baino luzechago agertuko da, eta esperantza dugu Eskualdun maite hunen adichkide guziek, kondizione berririk den gutiena gabe, hunen segida, edo hobeki erraiteko, hau bera balitz bezala hartuko dutela hunen ondoko jartzen den kazeta berria:
|
|
Erakunde kulturalei gagozkielarik, beren beregi aipatuko ditu Jaungoiko Zale, Euskaltzaindia, Euskaltzaleak eta Eusko Ikaskuntza. Era berean, adierazten da Inazio Deunaren
|
egunean
Euskalduna pilotalekuan egin ohi zen ekitaldian, liburu aukeratu batzuk salgai egongo zirela, baita orduko aldizkari zenbait ere: Argia, Ekin, Poxpolin?
|
|
6 Erabilera praktiko horiez aparte, gaur
|
egun
euskaldunon
|
|
Lehenengo aldiz gazte euskaldun gehienak jatorriz erdaldunak dira eta hori lehenengo aldiz gertatzen da gure historian eta esango nuke hori lehenengo aldiz gertatzen dela gutxienez Europako hizkuntza minorizatuen historian, alegia, hizkuntza minorizatu horretako hiztun gazte gehienen gurasoak erdaldunak izatea. Baina gainera gertatzen da gaur
|
egun
euskaldun gazte eta alfabetatua izatea sinonimoak direla. Eta gainera lehenengo aldiz gertatzen da badirela gazte batzuk euskaraz idazten hobeto moldatzen direnak hitz egiten baino eta lehenengo aldiz gazte gehienak hobeto moldatzen dira hizkera formalean informalean baino.
|
2014
|
|
Modernitatean euskara hiri eremu fisiko eta sinbolikoetatik erauzia izan da, eta, larre paradigma? baten logikan esplikatua eta ulertua, baina gaur
|
egun
euskaldun gehienak aski urbanoak direnez gero, paradigma aldaketa berariaz landu da, esatez eta egitez, euskarak hiri bizimodu hipermodernoan zentzurik eta lekurik izan dezan.
|
|
Gero eta agerikoagoa da:
|
egun
euskaldun gehienak hirietan bizi dira, eta zehatzago ere, hiriburuetan edo hiriburuen eremu funtzionaletan bizi dira; eta hirietatik kanpo bizi diren gehien gehienak hiri bizimoduari atxiki zaizkio honezkero.
|
|
Presa handia dago tresna horiek sortzeko eta herritarrei eskaintzeko. Zoritxarrez, Bilbon gaur
|
egun
euskaldunon hizkuntza eskubideak ez dira errespetatzen, hori errealitate ukaezina da: ezinezkoa da euskara hutsez bizitzea, edo bazterrera joan barik, euskaraz komunikatzea nahi baduzu zaila da arazoak ez izatea.
|
2015
|
|
Hogei arrantzale deitu ditu Arik Nupurrera, Jon Gissurarson lehengusuaren etxaldera. Badira hiru
|
egun
euskaldunen etorreraren berri izan zuena, eta buruan dabilkion plana adostu du lehengusuarekin eta semearekin. Euskaldunak izutu nahi dituzte, eta horretarako egokiena arrantzale batzuk armaz hornitu eta haien aurka bideratzea dela otu zaie, ezusteko lapurreta edo bat batean egindako eraso bat izango balitz bezala.
|
|
euskalduna euskal nazioari dagokio; erdalduna, ez. Azkeneko kasu honetan, ez zaizkio ateak ixten, eta arrazoi historikoak aipatzen dira oraingo egoera azaltzeko eta, ondorioz, gaur
|
egun
euskaldun ez izatearen arrazoia justifikatzeko; baina, justifikazioak justifikazio, naziotasuna kontzeptu objektiboa da hemen, eta erdalduna ezin da euskal nazioaren kide izan. Borondateari leku egiten zaio, baina era kontzientez beregana dezan naziotasuna; hots, euskara ikasiz.
|
|
Izan ere, gaztelaniazko obra klasikoak euskaraz ez emateko, topiko bat erabili izan da: gaur
|
egun
euskaldun guztiok dakigula gaztelania eta obra klasiko horiek hizkuntza originalean irakurri behar direla. Nik neuk ere erabili izan dut topiko hori, baina, gehiago izan da, nire kasuan behintzat, abiada hartzeko eta uste hori edo topiko hori egitez gainditzeko.
|
|
Nire iritzipropioa da hau, eta bi faktore hauetara lotzen dut. Alde batetik, langileria klasea desagertua dagoela gazteen artean; nahiz eta sekulako bizi baldintza eskasak izan, gaur
|
egun
euskaldun gazteak ez du sentitzen langileria denik, eta, kontzientzia barik, ez dago identitaterik. Eta, bestetik, deserrotzearen fenomenoa, ikasketek eta kultura masiboak mugikortasunerako eta munduko biztanle izateko hezi gaituelako.
|
2016
|
|
Lanean, aurreneko hamar urteak oso emankorrak izan ziren, betegarriak. Euskaltegi batean eman bainituen urte haiek, euskara irakasle, eta orduko ikasleak gaur
|
egun
euskaldun oso ikusteak bozkarioz betetzen nau. Handik aurrera Administrazioan jardun dut, Jaurlaritzan, inork irakurtzen ez dituen testuak itzultzen.
|
|
Kontua da, gaur
|
egun
euskaldunon komunitatearentzat jadaneko irabaztea litzatekeela bi komunitateek berdintasuna ziurtatuta izatea bere aukera eta eskubide linguistikoetan. Pentsatu, desiratu, amestu, berbatu genezake besterik ere, baina aukera eta eskubide berdintasuna ziurtatzea balitzateke jada irabazia.
|
|
Peixotok erran zidan aldi batez Jon Sarasua bertsolariak erran ziola iraultzan ezetz, irauntzan zebilela. Hori da gaurko
|
egunean
euskaldunontzako problema, asimilatuak ez izatea. Datozen berrogeita hamar urteak aurreikusten saiatzen zara, eta galdera sortzen zaizu:
|
2017
|
|
Euskaldun? Zer da gaur
|
egun
Euskaldun izaitea. Definizio sinple bat emaiteko, erran dezagun euskara ulertzen eta mintzatzen duena dela.
|
2018
|
|
Antzeko iritzia du Iribarrenek ere. Bere ustez, bestelako errealitate bat saldu nahi badute ere,
|
egun
euskaldunok" bigarren mailako biztanleak" izaten jarraitzen dugu: " UPN eta erregimenaren urte beltzak amaitu dira, baina argi eta ozen esan behar dugu aro beltzetik gatozela, eta edozein urrats oraindik ere oso txiki izaten ari dela".
|
|
Horrek egiten gaitu
|
egun
euskaldun eta mundu globalizatuaren kide.
|
|
ska talde gipuzkoarra izango da musika eskaintzari hasiera ematearen arduraduna, 18:30ean. Ostean Lehian erromeriak girotuko du herriko plaza.22: 00etan emango diote amaiera aldarrikapen jaiari, “Aiaraldea, urtean 365
|
egunez
euskalduna dela” ozen aldarrikatuz.
|
|
Negu Gorriak adibide bat da; gazte jendea tradizioari buruzko elkarrizketa dinamikoan nola parte hartzen ari den, gazteak nola ari diren beren baitan esploratzen eta definitzen gaur
|
egun
euskalduna izatea zer den.
|
|
Ortografian, hiztegigintzan eta etimologian ere izan zuen oihartzuna Xahoren lanak. Euskararen batasun ortografikoari dagokionez, gaur
|
egun
euskaldun guztiok naturaltasun osoz darabiltzagun" k"," ts"," z"," ñ" eta (frantsesezko" ou" digrafoaren ordez)" u" grafemak behin betiko errotzen lagundu zuen. Dictionnaire Basque, Français, Espagnol et Latin lau hizkuntzako hiztegi bukatugabea argitaratu zuen 1856an, bakarrik" M" letraraino iristen dena.
|
2019
|
|
Herria irakurtzen dutenek gogoan dute Urquijoren izena. Luze, zabal eta maiz kondatu dugu hemendik, Madrilgo gobernuaren eskumakila zen Urquijo jaunak egunez
|
egun
euskaldunen eta euskararen kontra egin lanak auzitan ezarriz. Berriz agertu da gizona eta elkarte bat sortu du," Esteban de Garibay" izenekoa, euskal nortasuna.
|
|
Geroztik, euskalduntasunaren definizioa aldatzen joan ahala, euskaldun fededunetik euskal esentziaren eta arrazaren iruditik naziotasuna hizkuntzan ardazten duen euskalduntasunaren irudi izatera igaro dira bertsolariak ere. Eta gaur
|
egun
euskaldun prototipikoak izaten jarraitzen dugu. Bertsolariari baloratu zaiona euskalgintzan une bakoitzean baloratu denaren araberakoa izan da.
|
2020
|
|
Haur direnean euskara erabiltzen duten pertsona askok nerabezaroan euskara erabiltzeari uko egiten diote eta kasu batzuetan familia hizkuntza aldatzera ere eramaten ditu. Gazte eta nerabeek euskaldun kontzeptua gaurkotzeko beharra dagoela erakutsi digute, beraien ikuspuntutik ez da erakargarria
|
egun
euskaldun izatearen irudia. Espainieraren eta frantsesaren presioa, sozialki duten presentzia, eskaintzen dituzten erreferenteen erakargarritasuna, moda kontua eta abar dira ikertu behar ditugunak eta beraientzako erreferente erakargarriak sortu beharra dago.
|
|
Egun, orduan ez bezala, inoiz baino jende gehiago ari da lanean euskararekin, eta hizkuntzari buruz euskararen erabiltzaileok ditugun ikuspuntuak aberatsago eta funtsatuagoak dira. Erreferentzia bakarra ez, gaur
|
egun
euskaldunok anitz erreferentzia ditugu inguruan, gizartea bera hainbeste aldatu baita. Aldaketa honen ideia txiki bat datu honek eman dezake:
|
2021
|
|
Gure
|
egunetako
euskaldun zengle eta pinporte asko ezlitzetekez guztiz erara biziko Mendiola zan lango iauregi batean. Arri mailla bi igonda sarten zan etxez kanpotik ango sukaldera.
|
|
Ez dut txikitako oroitzapen handirik. Aitak aipatzen zuen merkatu
|
egunetan
euskaldunak etortzen zirela eta euskara ere entzuten zela, baina nik oso gutxi entzun izan dut Gasteizko kaleetan txikitan eta gaztetan.
|
|
Hala ere, zera gehituko nuke: gaur
|
egun
euskaldun garenok, gehienok, ingelesaren jabe ere bagara, eta ingelesez, gazteleraz eta frantsesez komunikatzen gara, baina horrek ez du kentzen guk barruan beste hizkuntza bat eramatea (euskara), ez eta barruan daramagun dantza ere. Gure hizkuntza berezia da, baina bakarra izateak ez du esan nahi isolatuta gaudenik edo isolatuta egon behar dugunik.
|
|
Horiek guziak hola, gaurko
|
egunean
euskaldunek egin dituzte eta beti eginen euskara salbatzeko lan balios batzu. Gora Euskal Herria eta haren hizkuntza ederra!
|
2022
|
|
Alvarezen esanetan, hainbat gai landu nahi izan ditu: kultura eta hizkuntza gutxitu baten parte izateak sortzen dituen frustrazio eta beldur sentimenduak; egunen batean gure hizkuntza hegemonikoa balitz izango genukeen jokabideari buruzko gogoeta;
|
egun
euskaldunen kezkei garrantzia kentzen dietenek beren hizkuntza egongo balitz arriskuan izango luketen portaera...
|
|
Oro har, gaur
|
egun
euskaldunen dentsitate berdinarekin erabilera baxuagoa da duela hogei urte baino, alegia, euskaldunen proportzio handiagoa behar dugu kale erabilera maila berera iristeko.
|
|
Oro har, gaur
|
egun
euskaldunen dentsitate berdinarekin erabilera baxuagoa da duela hogei urte baino, alegia, euskaldunen proportzio handiagoa behar dugu kale erabilera maila berera iristeko. Honek, besteak beste, zerikusi zuzena du euskaldunen artean erdal elebidunen kopuruak gora egitearekin, azken urteotan euskaldunen multzoa erdaraz euskaraz baino hobeto moldatzen direnekin hazi baita, eta erdal elebidun horiei zailagoa zaie euskara kaleko elkarrizketetara eramatea.
|
|
Arabako errealitateari erreparatuta, beste bi herrialdeekin alderatuta, euskararen ezagutza Araban handitu da gehien azken hamarkadan (7,1 puntu), eta
|
egun
euskaldunen proportzioa %31koa da. Gainera, ia euskaldunak ere sartzen badira, Arabako bitik batek euskara ezagutzen du.
|
2023
|
|
Gaur
|
egun
euskaldunek kontsumitzen dituzten ikus entzunezko gehienak gaztelaniaz kontsumitzen dituztela ondorioztatu du Udalerri Euskaldunen Mankomunitateak. Hori izan da, besteak beste, 2022ko ekainean gazteen ikus entzunezkoen kontsumoaren inguruan egindako ikerketaren ondorio adierazgarrienetako bat.
|
|
Parada, dantzariak, klika, barbakoa, euskal jate edatekoa izanen dira.
|
Eguna
euskaldunen omonier aita Antton Egigurenek eman mezarekin hasiko da, 10:30ak irian, eta ondotik egun osoko besta, dantzatzeko musika Jean Flesher buru duen Amerikanuak bandarekin. Sarrera libro.
|