Emaitzak: 9
2000 | ||
Gutxieneko ezagutzan beharrezkoa da asmatzea metodoarekin. Oso ludiko izan behar da, eta | egun eskolan zerbait falta bada ludikotasuna da. Beharbada, umeak bertsolaritzaren alderdi ludikoarekin topo egitea izango da telebista edo beste hedabideetako ausentziak galdutako esparrua berreskuratzeko modua. | |
2005 | ||
Durango, herri baino data da gure kulturan. Iritsiko da | eguna eskolatik umea idazlanen bat egin behar duela esanaz itzuli, gurasoek" noizko?" galdetu, eta umeak," Durangorako" erantzungo duena. | |
M. Zalbide. Zenbaterainoko erantzukizuna du gaur | egun eskolak gazteen euskalduntze alorrean. Batetik, eskolak bere eginkizunetako bat hizkuntza gaitasuna hobetzea izan ohi du: | |
\ ereduan, 6 urterekin (Lehen Hezkuntza hasterakoan) espainiera eta ingelesa sartu, hizkuntza moduan irakatsiz eta hiru lau | egunez eskola ordu bat emanez. | |
\ ereduan segituz, 8 urterekin hasi eta 16 urte arte espainierarekin eta ingelesarekin jarraitu, baina curriculumeko ikasgairen bat espainieraz eta ingelesez ikasiz (hiru lau | egunez eskola ordu bat). Espainieraz eta ingelesez ikasiko diren curriculumeko ikasgaiek ikasturte osoa iraun dezatela eta urtero edo bi urtez behin alda dadila ikasgaia. | |
2008 | ||
Hau ere mugatua da bere baliabideetan, baina urtetik urtera irakaskuntzako planifikazioa sendotzen doa. Gaur | egun eskola da euskara transmititzeko bitartekoa eta badakigu ez dela nahikoa berau bizirik atxikitzeko, ingurumariak euskalduna izan behar duela eskolan ikasten dena erabiltzeko. Hori da benetako lantegia eta erakundearen pario handiena. | |
2012 | ||
Nielsen kontsultorak prestatu die fabrikatzaileei txinatarren ohiturak aldarazteko argudioa: " Gure pamperrekin zure haurrak gau osoan hobeto egingo du lo, lasaiago egongo da eta | egunez eskolan emaitza hobeak lortuko ditu". Beti dago soziologo edo psikologo talde bat ikerketa kliniko bat aurkikuntza berresteko. | |
Denak akordatu dira haurrak eskolaratzeaz. Ume nagusiak eskolara eramatea ez dela hain nekeza izan diote, baina 3 urtekoek | eguna eskolan igarotzea ez zuten ulertzen amek. Orain, amak lasai eta pozik daudela diote, umeak ondo ikusten dituztelako. | |
Cipri, nire laguna, oroitu nuen han egon nintzen denbora osoan; hegazkinak ikusten ariko zen aurreko egunean esan zidan txokoan, inbidia ematen zidan hori pentsatzeak. Hurrengo | egunean eskolara joatean berak ikusitako guztia kontatzeko aukera izango zuelako nik ez bezala. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egun | 9 (0,06) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Argia | 9 (0,06) |
Konbinazioak (2 lema)
egun eskola | 9 (0,06) |
Konbinazioak (3 lema)
egun eskola ordu | 2 (0,01) |
egun eskola emaitza | 1 (0,01) |
egun eskola gazte | 1 (0,01) |
egun eskola igaro | 1 (0,01) |
egun eskola joan | 1 (0,01) |
egun eskola ume | 1 (0,01) |
egun eskola zerbait | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |